Gå til innhold

Dårlig form.. Noen andre?

Anbefalte innlegg

Hei :)

Tenkte å høre om noen andre av dere har det litt sånn som meg..

På fredag når jeg satt hos frisøren ble jeg helt svimmel og kvalm, det var like før jeg svimte av.. Jeg ble bedre etter hvert..

Så kom lørdagen og nesten litt på samme måte.. Litt uvel og svimmel.. I natt har jeg nesten ikke sovet å våknet kjempe tidlig og er kvalm enda.. I tillegg til det så har jeg vert dårlig i magen..

Er mye liv i magen, så jeg er sikker på han har det bra der.. Men skjønner ikke hvorfor kroppen min er sånn som det her..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144211795-d%C3%A5rlig-form-noen-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor langt er du på vei da?

Jeg sliter også med svimmelhet og kvalme, føler jeg skal svime av. Men det er når jeg f. eks. går tur. Utrolig ekkelt. Så er jeg ufattelig trøtt. Jeg hadde lav hb.

Har du tatt det opp med jordmor?

Anonymous poster hash: c6c32...0c2

Har det slik i helga jeg også. Kanskje nr 4 gjør oss slik; -)

Akkurat nå skylder jeg kvalmen min på ekstremt mye aktivitet. Er på grensen til ubehagelig. .

Har heldigvis kort tid igjen nå.

Anonymous poster hash: c783b...741

Jeg sliter også med svimmelhet og kvalme, føler jeg skal svime av. Men det er når jeg f. eks. går tur. Utrolig ekkelt. Så er jeg ufattelig trøtt. Jeg hadde lav hb.

Har du tatt det opp med jordmor?Anonymous poster hash: c6c32...0c2

Har du tatt det opp med jordmor?Anonymous poster hash: c6c32...0c2

Er i uke 31 nå.. Nei har ikke snakket med jordmor om det, fordi

det har kommet nå rett etter den siste kontrollen jeg

hadde hos henne.. Men tenkte kansje å ringe henne i morgen bare

for å høre med henne om dette her er helt normalt.. Så ikke noe er galt

uten jeg gjør noe med det... Uff du også ja? Det er ikke noe behagelig å vær

svimmel og kvalm.. Sjekket jernlageret mitt med jordmor sist jeg var på kontroll

og da var det ganske lavt, men har tatt tabeletter for å øke nivået på det...

Har det slik i helga jeg også. Kanskje nr 4 gjør oss slik; -)

Akkurat nå skylder jeg kvalmen min på ekstremt mye aktivitet. Er på grensen til ubehagelig. .

Har heldigvis kort tid igjen nå.Anonymous poster hash: c783b...741

Hehe ja kansje dem gjør det, men er vel et godt tegn med mye

aktivitet vil jeg tro :) Hvor langt er du på vei da?

Annonse

Jeg er kvalm, kaster opp, svimmel, sliten og våkner flere ganger om natten grunnet kramper i legger og lår. Er bare i uke 30, gleder meg noe helt utrolig til dette er over.  Anonymous poster hash: 116ca...900

Uff da :-/ Er så kjedlig å ha det sånn som det der...

Får satse på at ukene våres går fort unna!

Jeg sliter med bekken i perioder, men SF målet har stoppet opp. Var til kontroll på føden idag. Småen lå laaaangt nedi bekkenet, men ikke festet ennå. Så de stressa ikke, men utifra str på baby så det ut som om jeg var mer i uke 35, enn 33+4... Gyn anslo uke 30 da jeg var i uke 28, så nå er jeg spent :)

Jeg er kvalm, kaster opp, svimmel, sliten og våkner flere ganger om natten grunnet kramper i legger og lår. Er bare i uke 30, gleder meg noe helt utrolig til dette er over.  Anonymous poster hash: 116ca...900

Uff da :-/ Er så kjedlig å ha det sånn som det der...

Får satse på at ukene våres går fort unna!

Satser på det :) Jeg er veldig klar for fødsel av en fullbåren baby i uke 37 for å si det sånn. 

Anonymous poster hash: 116ca...900

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...