Gå til innhold

Hudpleiere og frisører- hvor mye tjener dere på salg av produkter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å skjønne hvorfor dere er så ivrige på å selge det :-)

Anonymous poster hash: f3f1e...9b0

Skrevet

Dytt dytt...

Skrevet

Hva er poenget ditt egentlig? De tjener penger på det, og de selger produkter de mener er best for hud og hår.

Har du hørt om noen andre som lever av å selge produkter og tjenester som IKKE er interessert i å faktisk selge produktene de har?

Anonymous poster hash: 4bc18...913

Skrevet

Tro det eller ei, men de produktene du blir anbefalt er blitt anbefalt for en grunn😊 er ikke forventet at du skal kjøpe alt på en gang, men at du vet hva som skal til for et optimalt resultat😊(hudpleie)

Hva terapauten tjener er veldig forskjellig fra salong til salong.

Skrevet

Huff, det ble litt negativt framstilt føler jeg. Saken er at jeg går fast til en hudpleier. Hun driver egen salong og er verdens mest hyggelige! Om hun tjener på at jeg kjøper produkter vil jeg heller at hun skal tjene de pengene slik at hun ikke må legge ned!

Skrevet

Huff, det ble litt negativt framstilt føler jeg. Saken er at jeg går fast til en hudpleier. Hun driver egen salong og er verdens mest hyggelige! Om hun tjener på at jeg kjøper produkter vil jeg heller at hun skal tjene de pengene slik at hun ikke må legge ned!

Det er klart at hun tjener penger på å selge produktene, og alt mersalg er bra så jeg synes absolutt du skal kjøpe produkter av henne dersom hun har noe du kan bruke. 

Enda mer effektivt er jo å få dine venninner, familiemedlemmer og kolleger til å bruke denne dama. Du synes åpenbart at hun er bra, så da ville jeg anbefalt henne for alle jeg kjenner som kunne være potensielle kunder. Og kjøp gavekort og/eller hos henne i gave til folk. :)

Skrevet

Det er klart at hun tjener penger på å selge produktene, og alt mersalg er bra så jeg synes absolutt du skal kjøpe produkter av henne dersom hun har noe du kan bruke.

Enda mer effektivt er jo å få dine venninner, familiemedlemmer og kolleger til å bruke denne dama. Du synes åpenbart at hun er bra, så da ville jeg anbefalt henne for alle jeg kjenner som kunne være potensielle kunder. Og kjøp gavekort og/eller hos henne i gave til folk. :)

Ja jeg anbefaler hun til alle, og hun har fått noen flere fastkunder pga det. Men her oppe hvor vi bor selger de akkurat de samme produktene, så jeg kunne kjøpt de der. Men om hun tjener på det så kjøper jeg heller der altså :-) derfor jeg lurte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...