Belle86 Skrevet 25. april 2015 #1 Del Skrevet 25. april 2015 Er du gravid og bor i eller i nærheten av Førde i Sogn og Fjordane? Jeg er en dame på 29 år med termin i august 2015. Rett før termin flytter vi til Førde for å komme nærmere besteforeldre. Jeg har noen kjentfolk i Førde, men vil jo gjerne bli kjent med fler, og da gjerne andre med barn, og gjerne som har permisjon samtidig med meg Jeg har en jente fra før som er 4 år. Jeg liker å gå tur, så blir nok mange trilleturer på meg i området. Når småtten kan sitte tar vi frem bæremeisen. Jeg vet ikke hva som fins av tilbud i Førde, men kan gjerne tenke meg å være med på andre aktiviteter som babysang, trening med baby eller lignende. Er det noen som vil joine? Vi er idag tre jenter med termin i løpet av sommeren, men har plass til flere. så hvis du vil ha noen å trille med til høsten eller bare ønsker et møtepunkt med andre mammaer så send en PM! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144211735-gravid-i-f%C3%B8rde/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå