Gå til innhold

Prikking i ansiktet og bein som dovner bort.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første først; jeg er ikke redd!

Jeg har en slitt hofte med betennelse som gjør meg ut av stand til å bevege meg mer enn absolutt nødvendig. Idag har jeg gått litt (ca 300 meter) og det var mer enn nok. Verker i hele benet og gjør vondt oppover hele ryggen, fordi jeg går skeivt.

Har avsluttet en 10 dagers lang prednisolonkur idag, som ikke har hjulpet en dritt.

Men problemet nå er at halve ansiktet er på vei ut av narkose etter tannlegen (samme følelse) Nummen i armen, men ikke nedsatt kraft. Samme med beinet, men da nedsatt kraft pga betennelsen. Ser at synet på høyre øye er dårlig alene og.

Jeg er helt overbevist om at dette er en eller annen nerve eller noe I klem et sted, men er det farlig å gå sånn? Begynte i går. Jeg er ikke noe fan av å bruke legevakt når jeg kan vente til fastlegen åpner.

Noen med peil her?

Anonymous poster hash: 7097a...caf

Fortsetter under...

Skrevet

Nei, dette skal du ikke vente med. Kontakt legevakten NÅ!

Anonymous poster hash: 687ba...7ca
Skrevet

Men hvorfor? Hva kan det være? Hadde jeg ikke hatt alt dette andre og dette kom ut av det blå ville jeg ringt med en eneste gang...

Skrevet

Men hvorfor? Hva kan det være? Hadde jeg ikke hatt alt dette andre og dette kom ut av det blå ville jeg ringt med en eneste gang...

Du kan ha et drypp eller et slag. Det kan være andre årsaker også - både mer og mindre alvorlig.

Som regel er det ikke noe alvorlig, men med slike symptomer så MÅ du kontakte legevakten.

Slutt å tenke - bare ring legevakten nå, eller få noen til å kjøre deg ned nå!

Skrevet

Første først; jeg er ikke redd!

Jeg har en slitt hofte med betennelse som gjør meg ut av stand til å bevege meg mer enn absolutt nødvendig. Idag har jeg gått litt (ca 300 meter) og det var mer enn nok. Verker i hele benet og gjør vondt oppover hele ryggen, fordi jeg går skeivt.

Har avsluttet en 10 dagers lang prednisolonkur idag, som ikke har hjulpet en dritt.

Men problemet nå er at halve ansiktet er på vei ut av narkose etter tannlegen (samme følelse) Nummen i armen, men ikke nedsatt kraft. Samme med beinet, men da nedsatt kraft pga betennelsen. Ser at synet på høyre øye er dårlig alene og.

Jeg er helt overbevist om at dette er en eller annen nerve eller noe I klem et sted, men er det farlig å gå sånn? Begynte i går. Jeg er ikke noe fan av å bruke legevakt når jeg kan vente til fastlegen åpner.

Noen med peil her?

Når et så stort område av kroppen er affisert så er det mer enn bare en nerve som er i klem. Du bør kontakte legevakt nå.

Anonymous poster hash: 06a9e...2a1

Skrevet

Takk for sparket! Jeg har ringt og måtte komme inn.

Annonse

Skrevet

Takk for sparket! Jeg har ringt og måtte komme inn.

Godt du ringte!

Lykke til :)

Skrevet

Hvordan går det, HI??

Anonymous poster hash: 7b2fe...33e

Skrevet

Hjemme og funnet i orden! Han trodde det var muskulært, så regner med vi var enige :-) Bare utrolig ubehagelig og energikrevende å ha et ansikt som føles dødt hele tida. Kan ta ibux I morgen, satser på at det letter da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...