Gå til innhold

Hvilken farge på BH under hvit t-skjorte?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tar alltid på meg undertøy først, før jeg velger klær, så jeg kan fint finne på å gå med svart BH under hvit t-shorte ;) Men sånn generelt er vel hvit greiest. Jeg har faktisk aldri hatt hudfargede BH-er, men godt mulig det vil bli enda penere.

Anonymous poster hash: 8504c...487

Bruker hudfarget om det hvite stoffet er litt gjennomsiktig. Det syns minst.

Av ren nysgjerrighet, siden jeg ser flere svarer dette. Gjør det noe om BH-en synes? Jeg mener, omtrent alle voksne kvinner går jo med BH uansett, så det er jo ikke akkurat noen hemmelighet ;) Jeg bryr meg ikke om mine BH-er synes gjennom plaggene, i hvert fall ikke så lenge selve BH-en er pen, men er det uvanlig?

Annonse

Bruker hudfarget om det hvite stoffet er litt gjennomsiktig. Det syns minst.

Av ren nysgjerrighet, siden jeg ser flere svarer dette. Gjør det noe om BH-en synes? Jeg mener, omtrent alle voksne kvinner går jo med BH uansett, så det er jo ikke akkurat noen hemmelighet ;) Jeg bryr meg ikke om mine BH-er synes gjennom plaggene, i hvert fall ikke så lenge selve BH-en er pen, men er det uvanlig?

BH er undertøy. Undertøy viser man ikke frem. Om litt blondekant viser på fest, så ok, men i hovedsak er ikke undertøyet noe jeg flasher til gud og hvermann

Som regel hudfarget.

På sommeren kan det gå å bruke en hvit.

Skal du ut på byen en kveld og bare gi et hint av noe mer så kan du velge andre farger under - men grensen mellom riktig effekt og tacky er smal...

Anonymous poster hash: 67213...0d5

Men kan se at det kan bli tacky med farger, men det kommet litt an på størrelsen på brystene også tør jeg påstå. Jeg har ikke de største så da ble det ikke tacky med svart under. Må jo gjør noe når man ikke har kløft å vise frem.. Hehe ;)

Endret av Fomle84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...