Gå til innhold

Har dere noen gang lagt ut anbud på finn.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har dere fått mye eller noe respons?

Jeg har lagt ut anbud for ei uke siden, og av 225 så er det bare 4 stk som har tatt kontakt.

To stk har vært på befaring, ene har ikke gitt lyd fra seg og andre har brukket benet.

De to andre; en har ombestemt seg og den andre tar ikke kontakt.

Føler dette er så useriøst og jeg står fast. Kjenner ingen som kan hjelpe meg, derfor jeg la ut anbud.

Aner ikke hva jeg skal gjøre.

Anonymous poster hash: 71348...30c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv på mittanbud isteden. De er størst i Norge.

www.mittanbud.no

Bruker det ofte! Får mye respons og titter støtt og stadig en kar innom her fra der:)

Skrevet

Prøv på mittanbud isteden. De er størst i Norge.

www.mittanbud.no

Bruker det ofte! Får mye respons og titter støtt og stadig en kar innom her fra der:)

Tusen takk for tips! :)

Anonymous poster hash: 71348...30c

Skrevet

min samboer er håndtverker og han sier at de gode og seriøse håndtverkerne får oppdrag uten å måtte hente oppdrag via steder som Finn.no for eksempel. Selvfølgelig kan man sikkert treffe på flinke folk på finn og lignende steder, men ofte vil du, om du er virkelig god bli hyret pga positiv omtale fra kunder og gjennom butikker som anbefaler deg osv. som igjen betyr at du har nok å gjøre uten "hjelp" fra nettsteder.

Anonymous poster hash: cfa25...05a
Skrevet

denne perioden er vel også en tid hvor mange håndverkere har mye å gjøre, så de er ikke avhengige av nye oppdrag, hvis de ikke er store. kanskje naboene dine har noen å anbefale? eller spør i nærmeste byggevarehus.

Anonymous poster hash: 9f6da...d74

Skrevet

min samboer er håndtverker og han sier at de gode og seriøse håndtverkerne får oppdrag uten å måtte hente oppdrag via steder som Finn.no for eksempel. Selvfølgelig kan man sikkert treffe på flinke folk på finn og lignende steder, men ofte vil du, om du er virkelig god bli hyret pga positiv omtale fra kunder og gjennom butikker som anbefaler deg osv. som igjen betyr at du har nok å gjøre uten "hjelp" fra nettsteder.

Anonymous poster hash: cfa25...05a

Alle seriøse firmaer har jo nettsteder. Disse bøir jo bare samlet et sted. En ting. Er at seriøse bedrifter har god kundeflyt, men nå er det jo engang slikt at vi kunder vil ha det enklest mulig og det har vinundersøkelser vist seg at mange og fler og fler går via anbud. Da gjelder det uavhengig av firma å ligge på en slik side så de også får nye oppdrag i fremtiden og nye seriøse kunder. Det bøir jo både brukt av bedrift og orivatmarket. Så bra at både store firmaer ligger der, samt de små enkeltmannsforetakene :)

Ligger iallefal veldig mange seriøse firmaer på

Mittanbud, mitt oppdrag og anbudstoeget derimot er jeg ikke like fornøyd med.

Min mann er håndterer i et av Norges største firmaer de ligger på mittanbud, de fikk et stort oppdrag for et kjent it firma derifra.

Så det passer egentlig for alle:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...