Gå til innhold

Dere som har hatt festeblødning ...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Til info: det var nok festeblødning. Fikk positive tester noen dager seinere. Masse sympt og murringer. Men plutselig stoppet det og testene ble negative. Så den mista jeg.

Fikk du mensen til samme tid som du skulle ha den da? Hvor lenge før/etter ikm testet du?

Jeg blødde litt noen dager dpo så stoppet det, jeg gikk noen få dager over ikm men på ikm dagen hadde jeg masse murringer i magen og kjente mens var på vei, så kom den plutselig stormende etter noen dager. Lurer på om det kan ha vært en festeblødning men at jeg mistet det..

Annonse

• 1 måned senere...
Gjest Aprikos Syltetøy

Jeg hadde festeblødning sist jeg var gravid. Kom på samme dag som tr.

Trudde jo der var tr også. Hadde "gitt opp" vi da, hadde ingen sympt eller noe. Testet ca en uke etter "tr", og joda, der satt'n :) er i dag stolt mamma til en aktiv 2 åring :) håper på søsken til han nå da :)

Noen som har hatt festeblødning som har vart over flere dager? Jeg er litt usikker på om jeg har hatt mens eller festeblødning. Det jeg stusser veldig på er at den ikke kom til tiden den pleier, det var ikke like mye og det var mye mer smerte. Varte i 4 dager (pleier å ha mensen i 7-8 dager) og var ikke i nærheten av like mye som det pleier å være. 

Gjest Aprikos Syltetøy

Ja jeg blødde i flere dager. Fikk også veldig god oppfølging av legen min der. Fikk tilbake blødnibgen rundt uke 9. Småspottet litt hele svangerskapet.. Men det gikk veldig fint :) var ifølge legen min mer vanlig enn det man skulle tro. Men må alltid sjekkes, da det KAN være et faresignal.

Annonse

Den var jaggu svakt positiv istad. Begynte å blø igjen etterpå så tok en tur på legevakta (etter å ha ringt med de først selvfølgelig) og ble tatt blodprøve og tisseprøve av. Tisseprøva er negativ, blodprøven får jeg ikke svar på enda... 

Han mente at enten var jeg gravid eller så har jeg fått en cyste på eggstokken. Skal inn til legen for en ordentlig skjekk imårra så får vi se hva som skjer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...