Gå til innhold

Hvor sen negativ test har dere fått?

Anbefalte innlegg

Hei! 

Nå er jeg 6 dager over ikm, når jeg ventet mens forrige fredag (17.april). Jeg fikk svak positiv test på mandag (morgenurin), men når jeg tok en ClearBlue diggitaltest i går (ettermiddagen) lysten den opp mot meg "Ikke gravid".. TR har enda ikke dukket opp, men har ikke turt å teste i dag... 

Jeg testet på morgenurin hver dag frem til mandag og negativ test hver gang (uten om den siste på mandagen) Jeg testet ikke på tirsdag, testet i går (negativ) og har heller ikke testet i dag.

Det kjennes ut som TR skal dukke opp hele tiden, noe den ikke har gjort. Livmorstappen er lukket, og det stikker i magen (rundt livmorpartiet) akkurat som mensen skulle vært på vei. Hvis jeg f.eks. nyser kjenner jeg et stort trykk i nedre del av magen. Men samtidig har jeg ingen andre symptomer enn stikninger. Jeg har aldri vært plaget med forsinket mens, da er kun snakk om en dag på overtid. Dette er så ulikt meg... :forvirret:  

Jeg vet at stress kan være årsaken til forsinket mens hos mange. Men så har det seg slik at jeg finnes ikke stressa nå for tiden..  :klo:

Noen som har noen gode råd? :)

Anonymous poster hash: 869e8...b97

Fortsetter under...

Vi er førstegangs prøvere og jeg har ingen erfaring med å bli eller være gravid  :)

Men når det skal sies, så kan et mulig symptom hos meg være humorsvigninger! Jeg har vært litt opp og ned de siste dagene, noe som heller ikke er likt meg. Eneste gangene jeg har hatt humørsvigninger var når jeg gikk på p-pillene microgynon for 3 år siden. Det er noe jeg ikke vil oppleve igjen, kroppen min reagerte veldig merkelig på de pillene..  :tongue:

Anonymous poster hash: 869e8...b97

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...