Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 Drømmer og tenker og ønsker å gjøre om et av soverommene til bad, siden badet vårt er knøttlite og vi har et soverom til overs. Har alltid ønsket meg stort bad, men vet ikke om det engang lar seg gjøre å lage et bad på et tidligere soverom? Alt må vel fuktsikres, det må legges vannrør osv... Det blir kanskje en vanvittig jobb? Noen som har gjort dette eller vet noe om hva som må gjøres, og om det lar seg gjøre på en grei måte? Blond på dette området, gitt... Ja, jeg er blond ellers også, men bare i hårfarge Anonymous poster hash: 5efec...cc2
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #2 Skrevet 23. april 2015 Alt er mulig, men det som krever mer jobb blir dyrt. Ligger soverommet i tilknytning til eksisterende bad? Det som må gjøres er: strippe ned til bjelkelag, strekke rør, evt soilrør (kloakk) og el. Legge sponplater, så damptette plater og membran, deretter fliser eller våtromsplater eller panel. Vi lagde bad som vi utvidet fra lite eksisterende bad til tilsuttende soverom. Rørene lå altså da tilgjengelig, men måtte byttes pga alder. Vi gjorde bare riving selv, oppbygging kom på 200 000 ca pluss noe innredning. Anonymous poster hash: a4bd1...6f4
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #3 Skrevet 23. april 2015 Det er klart det lar seg gjøre, men du må jo regne med at det kommer til å koste noen hundre tusen. Er det faktisk verdt det? Jeg forstår veldig godt ønsket om å ha mer enn et bad i huset, men jeg forstår ikke poenget med store bad. Et ekstra soverom/kontor/gjesterom/hobbyrom/garderoberom må da være mye mer verdt, i tillegg til at dere kunne bruke kanskje 300.000,- på noe mer morsomt enn å vaske seg. Anonymous poster hash: 1ce11...643
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 23. april 2015 #4 Skrevet 23. april 2015 det er slettes ikke umulig, men det krever mye jobb og penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå