Gå til innhold

Hva kjøper dere av stelleprodukter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har til nå bare kjøpt inn en sånn olje som man ha i vannet eller på en klut til å vaske med, og en stellekrem. Tenger man egentlig mer til den lille babyen?

Shampoo og babybad. Trenger man det i begynnelsen?

Anonymous poster hash: bef8a...a6b

Skrevet

Nei. Kjøp etter behov.

Blir som regel brukt lite av sånt til å begynne med.

Kommer langt med rent vann. Olje kan være greit for å få bort dersom avføring setter seg litt. (Barnebek er klissete )

Anonymous poster hash: 7da93...40f

Skrevet

Jeg har kjøpt mesoft som jeg skal lage egne "våtservietter" av,har ikke stellebordet på badet nemlig ;) har kjøpt olje til disse serviettene,som også kan brukes i badevann,og sinksalve.

Sjampo venter jeg med for å se hvor mye hår han har ;)

Skrevet (endret)

Ingenting egentlig. Mesoft er praktisk.

Jeg syns det er greit å ha en olje tilgjengelig, det funker veldig bra for å få av bæsj. 

Kjøper ikke kremer siden jeg aldri har hatt noe behov utover det jeg har fått av prøver i gratispakkene. Bruker ikke kremer med mindre det er sårt eller tørt.

Rent vann var anbefalingene på barsel sist ,der var alt av kremer og såper fjernet .

Endret av Frufluffy
Skrevet

Kun babyolje og inotyl her 😊

Anonymous poster hash: 22e2e...9ad

Skrevet

Med første brukte vi mesoft og vann da hun ikke tålte våtservietter. Ellers kjøpte vi ingenting av oljer og kremer utover det som kom i gratispakkene. Hadde bare litt olje i badevannet dersom hun var tørr. Kjører nok samme løpet denne gangen. Det er virkelig mange produkter der ute som man ikke trenger.

Skrevet

Kjøper egentlig ingenting. Bruker myke vaskekluter og vann. Så har jeg samlet inn litt småtuber av forskjellig sorter i de gratise babyboksene. Skulle det bli behov for mer av en type eller sort, så kjøper man underveis.

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Tannbørste, sinksalve og febermål. Skal kjøpe babyolje, inotyol og febernedsettende også. Det er de tingene jeg hadde bruk for sist gang :)

Skrevet

Tingene jeg syntes var nyttige og greie å ha i hus var : babyolje(brukte ikke) brukte kun rent vann i begynnelsen. Febermåler,saltvannsdråper til nese og sånn snørrsuger.(brukte mye for var forkjølet) temperaturmåler til vannet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...