Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #1 Del Skrevet 23. april 2015 Hvordan var opplevelsen din? Fikk far oppholde seg på rommet om natten? Fikk far mat på sykehuset? Fikk barnet sykehusklær,gulpekluter osv til å bruke under oppholdet? Fikk du låne tøfler, utdelt gratis bind osv? Anonymous poster hash: 265ea...e6b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144211232-noen-her-som-har-f%C3%B8dt-i-kristiansund/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #2 Del Skrevet 23. april 2015 Ja, for fire år siden. :-) Var førstegangs og det var i en rolig periode (fødselen til min sønn var den den eneste på tre-fire dager) så ble godt oppvartet. :-) Far får overnatte så framt det er ledig kapasitet på avdelingen. Det koster 300 el så pga rengjøring av sengetøy etterpå, men får herrrrlig sykehusmat med på kjøpet da. ;-p Lille nurk får bleier og det han/hun trenger av bekledning under oppholdet. Barnepleierne og jordmødrene selger også små plagg de har Strikket til inntekt for avdelinga. (Kjøpte med ei bitte lita Marius lue til poden min, koselig minne) Mor får låne sexy blå sykehusskjorter, og får så mye kjempebind, engangsammeinnlegg og engangsnettingtruser hun trenger. Tøfler må du ha med selv. Maten er... Sykehusmat.. Følte jeg fikk veldig god oppfølging den gangen jeg lå der, og håper det blir like bra neste gang. ;-) Anonymous poster hash: 5ff35...180 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144211232-noen-her-som-har-f%C3%B8dt-i-kristiansund/#findComment-147157213 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #3 Del Skrevet 24. april 2015 Jeg bor i Molde, men fødte i Kristiansund i august 2012 da det var sommerstengt i Molde. Siden vi kom langveisfra fikk far overnatte, vi hadde enkeltrom og han fikk en madrass på golvet. Men bare jeg fikk mat der. Bind, nettingtruser og sykehusklær var tilgjengelig for meg. Baby fikk ha på sykehusklær, men tok selvsagt på våre egne babyklær da vi skulle hjem. Jeg hadde med crocs, det sto at det var lurt med innesko som tåler vann for å gå på badet med. Jeg hadde en kjempefin opplevelse. Fikk ligge i badekar under åpningsriene, det var eneste smertelindring jeg trengte. Min jordmor var en dansk sommervikar da, men hun var kjempedyktig, jeg fikk ingen rifter for hun støttet hodet på vei ut og viste hvordan hun gjorde det til en lokal jordmor underveis. Det eneste jeg ikke likte var at temperaturen på fødestua var litt lav, så babyen min fikk lav temperatur etter hun ble født. Men den gikk jo fort opp igjen heldigvis når hun ble ballet inn i tepper og lue og dyne. Anonymous poster hash: 9fa23...eb4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144211232-noen-her-som-har-f%C3%B8dt-i-kristiansund/#findComment-147159256 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå