Gå til innhold

Stå eller sitteplasser på konsert Oslo spektrum?

Anbefalte innlegg

Tenkte å ta med 10 åringen på konsert og hun vil gjerne så nærme scenen som mulig. Jeg tenker at faren for å bli skvist er stor og at det er bedre med sitteplasser. Hadde hun Vært eldre og større så hadde jeg tenkt annerledes. Synes kanskje hun er for liten til å stå i mengden der og at hun vil ha en bedre opplevelse av å sitte litt unna.

Noen med erfaringer?

Anonymous poster hash: 99472...bf6

Fortsetter under...

Hvis dere står litt på siden kan dere komme langt frem uten å bli skvist.

MEN om hun ser så mye er en annen ting. En 10-åring hadde jeg hatt sitteplass til, ikke pga trengselen, men for å slippe å ha en gjeng høyre personer i veien, og fordi det kan bli lenge å stå og vente.

Jeg ville ikke latt et barn på 10 år ha ståplass på en konsert. Det er utrolig mye trengsel og knuffing.

For et par år siden var jeg selv på konsert i Spectrum og hadde med sønnen på da 18 år og kjærsten hans på 16 år.

Kjærsten var bitteliten, ca 155cm høy, og hun ble borte i mengden. Han måtte rett og slett passe på henne. Selv er jeg 167 cm og fant fort ut at når folka rundt meg hoppet så måtte jeg også det ellers hadde jeg blitt tråkka på eller blitt revet over ende.

Anonymous poster hash: 8e7ca...4c2

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...