La rubia Skrevet 22. april 2015 #1 Del Skrevet 22. april 2015 Når er det baby skal kunne sette seg opp selv? Og hvor i revolusjonen er det dette skjer? Er det før eller etter de begynner å krabbe? Jenta mi krabber masse og elsker å stå på kne og hoppe nr hun holder seg i alle møblene. Hun er kjempeivrig på å komme seg opp, og har begynt å plassere den ene foten med fotsålen ned når hun holder seg i bordet eller stolene (altså i en frieristilling hvis det er bedre forklart) for å dra seg opp. MEN hun vil ikke, klarer ikke sette seg på rumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #2 Del Skrevet 22. april 2015 Ingen fasitsvar her, men min gjordet det da han akkurat fylte 9 mnd. Tror det er ganske gjennomsnittlig, men det er jo helt normalt med både senere og tidligere Anonymous poster hash: c5882...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Josephina Skrevet 22. april 2015 #3 Del Skrevet 22. april 2015 Min sitter enda ikke, og prøver jeg å sette henne opp, så ramler hun til siden...hehe, så det gjør jeg selvsagt ikke lenger Hun er 9 mndr... Mine to andre satt når de var hhv 7 og 9 mndr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå