Gå til innhold

Dattera trenger svarte sko til bruk til uniform-korps. Noen som har noe forslag?

Anbefalte innlegg

I fjor kjøpte jeg rett og slett svarte joggesko. Har ikke sett noen ok joggesko nå. Tøysko blir kanskje litt flate å gå med på 17 mai men.. Har ikke råd til noen dyre sko nå.

Anonymous poster hash: 031bb...4dd

Fortsetter under...

I fjor kjøpte jeg rett og slett svarte joggesko. Har ikke sett noen ok joggesko nå. Tøysko blir kanskje litt flate å gå med på 17 mai men.. Har ikke råd til noen dyre sko nå.

Har ingen spesifikke tips, men bør jo være gode sko!! Ikke tøysko.

Anonymous poster hash: 798c8...ce6

Vi har funnet flere ulike. De siste vi kjøpte kostet 199kr. Den ene butikken i byen tar inn sko som passer som pensko til gutter og korpssko. Helt greie sko, eneste er at de er litt stive frem til de er gått inn. Så de sier alltid når vi kjøper at vi skal bruke de lenge før masjsesongen starter. Bruke de til hverdags i korte perioder slik at gnagsårene ikke kommer. Og gjerne sitt og fikle med skoen når er ser på tv.enten med håndeneller med foten. Mykgjør den.

Vi kan ikke ha stoffsko av noe slag, så jobbesko er ikke lov. Da får ikke ungen lov til å gå.

Anonymous poster hash: 153fb...22e

https://www.zalando.no/puma-icra-trainer-joggesko-sort-pu114d00l-q11.html

Er godt å ha gode sko om ho skal marsjere mykje på 17. mai.  Desse er kanskje innanfor sidan dei er av skinn, men er litt utplukka på størrelsar.

Annonse

Vi brukte Moccasiner (eller noe i den duren), når jeg gikk i korpset. De er gode å gå i:-)

Anonymous poster hash: d5ca4...8a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...