Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Godt inne i dpoland og prøver intest å la være å lete etter tegn. Men er det ikke noen murringer der nede? Og kaffen smakte veldig rart. Hmm...!? Selvfølgelig alt for tidlig og finnes sikkert tusen mulige andre forklaringer. Hater dpoland!!!!

Fortsetter under...

Her er jeg 7dpo, har ikke store forhåpninger siden vi ikke hadde sex rundt eggløsning, det ble bare før og etter...så vet ikke jeg :( Jeg følger med hele tiden for å se etter festeblødning, (siden jeg har hatt det to ganger tidligere, men husker ikke hvilken dpo), men foreløpig ingenting i sikte.. Symptomer jeg har hatt før positiv test tidligere er uvanlig tørste og lyst på frukt. Jeg har faktisk lyst på frukt i dag :)

Mammatil2

Anonymous poster hash: 76d10...06f

Jeg er en plass mellom 2 - 9 DPO. hahah. Ikke lett å si med syklusen min men. Tok en test i mårrest - blendahvit. Så får se fremover. Jeg reiser til Tyrkia på lørdag så hvis jeg ikke får mensen der nede så tar jeg ny test når jeg er kommet meg hjem. Orker faktisk ikke ta md meg tester ned, siden jeg bare vil slappe av og nyte livet ;-)

Annonse

Hmmm det er vel ikke akkurat noe poeng å teste før ikm..?

Om man mistenker noe, så kan man jo alltids gjøre det? Ser i hvertfall ikke noen grunn å ikke gjøre det :)

Jeg personlig venter så lenge som mulig, helst etter ikm om det skulle skje :)

Neida for all del.. Men siden testen uansett ikke er sikker før etter ikm, venter jeg også.. Gidder ikke kaste bort en test :)

I tidligere svangerskap har jeg har fått positiv test 9 dpo, som var ganske tydelig. Testet igjen 12dpo, da var streken sterk, pluss at en eggløsningstest slo ut positivt. Så det går an å teste før IKM.

Jeg er faktisk 9 dpo i dag, men har ikke testet. Skal vente til IKM denne gangen.

Mammatil2

Jeg har gjerne 20+ GT liggende hjemme hele tiden, så jeg synes det er spennende å kunne teste :) De fleste får faktisk positiv test før IKM. 

Så for mange så er det faktisk bare bra å teste før IKM, ser ikke noe grunn til å si at det ikke er noe poeng i det.

10 dpo i dag og i natt hadde jeg masse stikninger både høyre og venstre side (eggstokkene), og i livmorområdet + litt murringer i morges.  Et av stikkene våknet jeg av for det var så sterkt.

Det kan jo både være tegn på mens og graviditet... Jeg får også en merkelig følelse i brystene avogtil..

Håper *krysserfingrene*

Mammatil2

Annonse

Her er det ingen andre tegn enn vanlige mens-i-anmarsj symptomer. Kan selvfølgelig også være gravidtegn, men har ikke helt den følelsen. Kanskje egentlig like greit å unngå termin i februar siden nr 1 har bursdag da. Så kan de få hver sin bursdagmåned! :-)

Hvor tidlig merker dere murringer før mens? Jeg hadde smerter/murringer  9 og 10 dpo i forje periode. Så begynte jeg å spotte 11 og 12dpo, før mensen kom skikkelig.

Jeg er 11 dpo nå og har ikke hatt murringer i dag. Bare 3 dager til ikm! Hvis jeg ikke begynner å blø i morgen vil jeg kanskje ta en test.

Mammatil2

Hvor tidlig merker dere murringer før mens? Jeg hadde smerter/murringer  9 og 10 dpo i forje periode. Så begynte jeg å spotte 11 og 12dpo, før mensen kom skikkelig.

Jeg er 11 dpo nå og har ikke hatt murringer i dag. Bare 3 dager til ikm! Hvis jeg ikke begynner å blø i morgen vil jeg kanskje ta en test.

Mammatil2

Jeg pleier å merke at mensen er i vente allerede rundt 5 dager før den dukker opp :/ vært sånn det siste året, ikke merket det så tidlig før. Merker disse kjente symptomene allerede nå, så tror denne pp er over for min del :(

Jeg trodde det ble januarbarn i denne gruppa hvis vi er gravide? Men ikke hvis de går på overtid ;) Spennende Morroklump! Lykke til i morgen.

Jeg har ingen menskviser, ikke tørr rundt munnen, ingen mensmurringer...alt dette pleier jeg å få før mensen. Nå er det vel flere som skal teste snart?

Mammatil2

Jeg trodde det ble januarbarn i denne gruppa hvis vi er gravide? Men ikke hvis de går på overtid ;) Spennende Morroklump! Lykke til i morgen.

Jeg har ingen menskviser, ikke tørr rundt munnen, ingen mensmurringer...alt dette pleier jeg å få før mensen. Nå er det vel flere som skal teste snart?

Mammatil2

Regnet ut i terminkalkulatoren (om jeg er gravid, så klart) så har jeg visst termin 1-2. Februar, så er jo så klart i grenseland!! :) 

Jeg hadde tidlig eggløsning denne måneden, veldig mye tidligere enn hva jeg pleier. Men ut fra terminkalkulatoren fra første dag mens, er termin 1. februar, men hvis jeg tar fra unnfangelsen blir det 28. januar :) 

Syklusen min var veldig kort denne måneden fordi jeg fikk tidlig el :) Blir vel mer riktig å si 28. Januar i så fall :) 

Endret av Morroklump1

Nok en svak positiv i dag.... Streken er svak, men den er synlig, kom bittelitt etter tiden, men det er kun snakk om noen få minutter. Da blir det en ny test imorgen, og jeg kan angre på at jeg ikke bestilte billigtester  :klaske:

Skal også en tur til legen klokken 11, ettersom smertene i magen har vært så intense de siste nettene. Vondt om natta og stølt om dagen. Tror det er forstoppelse, men jeg vet ikke. Nå fikk jeg jo vite at forstoppelse er et symtom, men så tidlig? Jaja, når jeg først skal til legen får jo han avgjøre det :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...