Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 Så bra at det ikke var Aksel som drepte hun! Hvem tror dere morderen er? Virker jo mistenkelig at broren prøver å legge skylden på han,men er liksom litt for opplagt at han skal være morderen. Gleder meg til siste episode på mandag! Anonymous poster hash: 26dd8...703
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Er det siste episode på mandag da? Er vel 10 episoder, har bare vært 8 episoder på tv Anonymous poster hash: 2ab32...a3f
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #3 Skrevet 21. april 2015 Serien er så bra at jeg er sikker på at det kommer inn en overraskende vending fra sidelinjen i siste episode som setter det hele åpent. Det spekuleres allerede i en sesong to Anonymous poster hash: 650c8...bff
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #4 Skrevet 21. april 2015 Okey da ligger tv 2 sumo en episode foran. Så nettopp episode ni der de tar DNA test som viser at Aksel ikke er morderen Anonymous poster hash: 26dd8...703
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #5 Skrevet 21. april 2015 Serien er så bra at jeg er sikker på at det kommer inn en overraskende vending fra sidelinjen i siste episode som setter det hele åpent. Det spekuleres allerede i en sesong to Anonymous poster hash: 650c8...bff Aksel er i alle fall grisedeilig... Anonymous poster hash: 650c8...bff Anonymous poster hash: 650c8...bff
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #6 Skrevet 21. april 2015 Moren til Aksel har innrømmet drapet men hadde det vært hun som hadde vært morderen så vi nok ikke fått vite det allerede nå. Anonymous poster hash: 26dd8...703
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #7 Skrevet 21. april 2015 Okey da ligger tv 2 sumo en episode foran. Så nettopp episode ni der de tar DNA test som viser at Aksel ikke er morderen Anonymous poster hash: 26dd8...703 Og takk til deg for spoileren Anonymous poster hash: 8043a...5de
HunMedDeBlå Skrevet 21. april 2015 #8 Skrevet 21. april 2015 Det er bare en episode igjen for de som har sett siste episode som er lagt ut på Sumo. Så de skal sikkert ha en "oppklarings-episode" til slutt...
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #9 Skrevet 21. april 2015 Takk gud for at jeg hadde sett episode 9 før jeg trykket her. At det går ann å være så fjern at man skriver om det som kommer til å skje i episoden som vises neste uke. Anonymous poster hash: 344e2...e0a
me_87 Skrevet 21. april 2015 #10 Skrevet 21. april 2015 Du kunne godt ha advart mot at dette var spoiler!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #12 Skrevet 21. april 2015 Takk gud for at jeg hadde sett episode 9 før jeg trykket her. At det går ann å være så fjern at man skriver om det som kommer til å skje i episoden som vises neste uke. Anonymous poster hash: 344e2...e0a Det er ikke akkurat en hemmelighet hva som skjer i neste episode da! Du såg i overskriften hvilken film det handlet om,å tåler du ikke spoilere så får du la vær å lese om innlegg som handler om serier du ser på! Anonymous poster hash: 26dd8...703
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #13 Skrevet 21. april 2015 Jeg tror han gærne som banker eksen/nestenkjæresten til Erik har gjort det. Han var jo der med Karine den natten hun ble drept, jeg tror det tilta for han da etter å ha trøstet henne i månedsvis etter krangling med Aksrl fikk han nok når hun nok engang gikk Aksel i forsvar når de møtes i det båthuset. Når han skjønner at Aksel er blitt arrestert og ikke husker en dritt så utnytter han det og bygger opp under at Aksel drepte Karine ved å si at han var jævlig sinna i båthuset og moren som har tilstått gjorde bare det for å ikke være en ond mor. Anonymous poster hash: 344e2...e0a
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #14 Skrevet 21. april 2015 Takk gud for at jeg hadde sett episode 9 før jeg trykket her. At det går ann å være så fjern at man skriver om det som kommer til å skje i episoden som vises neste uke. Anonymous poster hash: 344e2...e0a Det er ikke akkurat en hemmelighet hva som skjer i neste episode da!Du såg i overskriften hvilken film det handlet om,å tåler du ikke spoilere så får du la vær å lese om innlegg som handler om serier du ser på! Anonymous poster hash: 26dd8...703 Nå hadde jeg sett episoden så hadde ikke noe å si for meg angående spoileren. Men jeg hadde aldri funnet på å si hva som skjedde i en episode de færreste har sett, da hadde jeg ihvertfall skrevet spoiler alert! Jeg beklager på dine vegne at du ikke evner å se at hele denne tråden var lite gjennomtenkt. Anonymous poster hash: 344e2...e0a
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #15 Skrevet 21. april 2015 Okey da ligger tv 2 sumo en episode foran. Så nettopp episode ni der de tar DNA test som viser at Aksel ikke er morderen Anonymous poster hash: 26dd8...703 Tullebukk🐐 Anonymous poster hash: 51fc1...4d9
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #17 Skrevet 21. april 2015 Lars? Han virker så koselig og grei Anonymous poster hash: 26dd8...703
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #18 Skrevet 21. april 2015 Lars Hva er teorien? Anonymous poster hash: 344e2...e0a
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #19 Skrevet 21. april 2015 Takk gud for at jeg hadde sett episode 9 før jeg trykket her. At det går ann å være så fjern at man skriver om det som kommer til å skje i episoden som vises neste uke. Anonymous poster hash: 344e2...e0a Det er ikke akkurat en hemmelighet hva som skjer i neste episode da!Du såg i overskriften hvilken film det handlet om,å tåler du ikke spoilere så får du la vær å lese om innlegg som handler om serier du ser på! Anonymous poster hash: 26dd8...703 Nå hadde jeg sett episoden så hadde ikke noe å si for meg angående spoileren. Men jeg hadde aldri funnet på å si hva som skjedde i en episode de færreste har sett, da hadde jeg ihvertfall skrevet spoiler alert! Jeg beklager på dine vegne at du ikke evner å se at hele denne tråden var lite gjennomtenkt. Anonymous poster hash: 344e2...e0a Enig, man varsler alltid om spoilere i overskriften så folk som ikke vil vite kan styre unna! Selv jeg som har sett den aktuelle episoden ble litt irritert nå Men for å gå tilbake til diskusjonen, vi venter vel fremdeles på resultatet av DNA som Karine hadde under neglene? Anonymous poster hash: 4ca4b...3df
Iiiiik Skrevet 21. april 2015 #20 Skrevet 21. april 2015 Takk gud for at jeg hadde sett episode 9 før jeg trykket her. At det går ann å være så fjern at man skriver om det som kommer til å skje i episoden som vises neste uke. Anonymous poster hash: 344e2...e0a Det tenkte jeg også. Jeg så episode 9 på Sumo i dag og hadde blitt veeeldig sur hvis jeg hadde lest dette uten å ha sett episoden.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #21 Skrevet 21. april 2015 Takk gud for at jeg hadde sett episode 9 før jeg trykket her. At det går ann å være så fjern at man skriver om det som kommer til å skje i episoden som vises neste uke. Anonymous poster hash: 344e2...e0a Det er ikke akkurat en hemmelighet hva som skjer i neste episode da!Du såg i overskriften hvilken film det handlet om,å tåler du ikke spoilere så får du la vær å lese om innlegg som handler om serier du ser på! Anonymous poster hash: 26dd8...703 Nå hadde jeg sett episoden så hadde ikke noe å si for meg angående spoileren. Men jeg hadde aldri funnet på å si hva som skjedde i en episode de færreste har sett, da hadde jeg ihvertfall skrevet spoiler alert! Jeg beklager på dine vegne at du ikke evner å se at hele denne tråden var lite gjennomtenkt. Anonymous poster hash: 344e2...e0a Enig, man varsler alltid om spoilere i overskriften så folk som ikke vil vite kan styre unna! Selv jeg som har sett den aktuelle episoden ble litt irritert nå Men for å gå tilbake til diskusjonen, vi venter vel fremdeles på resultatet av DNA som Karine hadde under neglene? Anonymous poster hash: 4ca4b...3df Ja vi venter fortsatt på det. Anonymous poster hash: 26dd8...703
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #22 Skrevet 21. april 2015 Har dessverre ingen spoiler om hvem morderen er Anonymous poster hash: 26dd8...703
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #23 Skrevet 21. april 2015 Takk gud for at jeg hadde sett episode 9 før jeg trykket her. At det går ann å være så fjern at man skriver om det som kommer til å skje i episoden som vises neste uke. Anonymous poster hash: 344e2...e0a Det er ikke akkurat en hemmelighet hva som skjer i neste episode da!Du såg i overskriften hvilken film det handlet om,å tåler du ikke spoilere så får du la vær å lese om innlegg som handler om serier du ser på! Anonymous poster hash: 26dd8...703 Nå hadde jeg sett episoden så hadde ikke noe å si for meg angående spoileren. Men jeg hadde aldri funnet på å si hva som skjedde i en episode de færreste har sett, da hadde jeg ihvertfall skrevet spoiler alert! Jeg beklager på dine vegne at du ikke evner å se at hele denne tråden var lite gjennomtenkt. Anonymous poster hash: 344e2...e0a Enig, man varsler alltid om spoilere i overskriften så folk som ikke vil vite kan styre unna! Selv jeg som har sett den aktuelle episoden ble litt irritert nå Men for å gå tilbake til diskusjonen, vi venter vel fremdeles på resultatet av DNA som Karine hadde under neglene? Anonymous poster hash: 4ca4b...3df Ja vi venter fortsatt på det. Anonymous poster hash: 26dd8...703 Ja og da stemmer det med Per ivar eller hva han nå heter, han konebankeren. Ellers så er det Aksel likevel 😲😲😲😲 Anonymous poster hash: 344e2...e0a
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #24 Skrevet 21. april 2015 Hvis det er Aksel likevel så er det en drittserie! Vil ikke at han skal være morderen Anonymous poster hash: 26dd8...703
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #25 Skrevet 21. april 2015 Hvis det er Aksel likevel så er det en drittserie! Vil ikke at han skal være morderen Anonymous poster hash: 26dd8...703 Hvis Aksel er morderen så ødelegger det hele serien, men føler det er litt slutt på happy endings og at det er bedre kritikker på filmer /sserier som ikke ender som man ønsker. Så frykter siste episode Anonymous poster hash: 344e2...e0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå