Gå til innhold

MYE bevegelse! Normalt?

Anbefalte innlegg

Det er jo sånn at man skal väre på vakt hvis det er LITE bevegelse hos baby, men hva med MASSE bevegelse?! Kjenner mye romstering, "banking", hikking og kraftig snu-bevegelser. Har mye kynnere, og blir helt hard/stram i magen med en gang jeg reiser meg fra sittende/liggende og når jeg er i aktivitet. Orker ikke gå mye pga ubehag. Er 32+6 i dag, og var til full sjekk med både UL, ctg, BT, urinpröve og måling av livmorhalsen på fredag pga disse kynnerne/magesmertene, og alt var normalt og baby hadde det bra. Noen som opplever liknende? Grunn til å väre engstelig?

Anonymous poster hash: a9001...370

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210937-mye-bevegelse-normalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener jeg har lest at man skal ta endring i bevegelsene alvorlig enten om det er den ene eller den andre veien. Men er det bare akkurat nå? Eller har det vært mye mer bevegelse enn vanlig over lengere tid?

Er du engstelig er det hvertfall bedre med en telefon til føden slik at noen som kan dette kan svare deg!

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 8a07d...36d

Jeg har nylig opplevd det samme. Forrige fredag var jeg på sykehuset for kontroll pga vekstavvik. Da lå babyen med rumpa ned. De neste 3-4 dagene var det en hel masse romstering. Jeg sov såvidt! Det jeg muligens tror er at baby har snudd seg, lagt seg til med hodet ned. Jeg er mellom 33-34 uker. Sliter også med ubehagelig mye kynnere, gjort det siden uke 10 jeg da. Men etter de dagene hvor bevegelsene virkelig var på topp..så gav det seg og det har minket veldig. Jeg håper og tror hun har snudd seg. Kanskje det er det som skjer hos deg også? Jeg Skal på ny kontroll på fredag, så det blir spennende å se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...