Gå til innhold

Holder en langpannepizza til 5 damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller bør jeg lage to?

Får besøk av 4 nabodamer. Vet de er glade i mat 😉

Anonymous poster hash: 2654f...904

Fortsetter under...

Skrevet

Jepp, særlig hvis du har en god salat til!

Anonymous poster hash: 6246f...939

Skrevet

Hvis du vet de er glade i mat, ville jeg garantert ha laget to pizza. Jeg og min mann spiser 3/4 hjemmelaget langpannepizza alene hvis vi er skikkelig middagssultne, så jeg synes at mindre enn en kvart pizza per person høres lite ut. Og slike pizzarester er jo godt som kveldsmat eller lunsj på jobb/skole dagen etterpå. Eller restene kan fryses til senere. 

Anonymous poster hash: 69645...8dc
Skrevet

Nei, ikke hvis jeg hadde kommet :P Jeg spiser glatt en halv hjemmelaget pizza alene hjemme, men begrenser meg jo selvsagt sammen med andre. Likevel hater jeg å komme på middagsbesøk til småspiste venninner som tror de har rikelig med mat når jeg ser at jeg ikke kommer til å bli i nærheten av mett en gang om jeg så fikk halvparten av maten ;) Lag to pizzaer du, det er bedre å ha for mye enn for lite!

Anonymous poster hash: b1c1b...9d4
Skrevet

Kommer vel an på pizzaen det. Jeg bruker å bake bunnen veldig tynn og har skinke og ost på. Da holder det akkurat med en langpanne til oss fire i familien (to barn på 7 og 10 år). En pizza med tykk bunn og mye fyll ville selvsagt ha mettet det dobbelte ;) Er du usikker, lag to. Bedre å lage for mye enn for lite ;)

Anonymous poster hash: 73f59...1d4

Annonse

Skrevet

Kommer vel an på pizzaen det. Jeg bruker å bake bunnen veldig tynn og har skinke og ost på. Da holder det akkurat med en langpanne til oss fire i familien (to barn på 7 og 10 år). En pizza med tykk bunn og mye fyll ville selvsagt ha mettet det dobbelte ;) Er du usikker, lag to. Bedre å lage for mye enn for lite ;)

Tykk bunn og voldsomt med fyll og ost her, likevel går det max tre personer på pizzaen min.

Anonymous poster hash: f2ad6...7f4

Skrevet

Det høres lite ut..:) 

Skrevet

Oi, en sånn pizza ville min 13-årig spist alene :P Vi har to barn flere enn dere, og vi må lage 3 pizzaer med mellomtykk bunn for at alle skal spise seg mette.

Skrevet

Oi, en sånn pizza ville min 13-årig spist alene :P Vi har to barn flere enn dere, og vi må lage 3 pizzaer med mellomtykk bunn for at alle skal spise seg mette.

:lol: vi er kanskje småspist vi da :lol: har masse salat til også da, men kanskje likevel ;)

Skrevet

Må ha 2

Anonymous poster hash: 6ffc3...6c0

Gjest Maiken og barna
Skrevet

Bedre å ha to.....en plutselig sitte der og så har du for lite....det er ikke hyggelig

Annonse

Skrevet

Tykk bunn og voldsomt med fyll og ost her, likevel går det max tre personer på pizzaen min.

Anonymous poster hash: f2ad6...7f4

Vi har mye mer fyll på vår pizza, kanskje et par ulike typer ost, kjøtt av noe slag (biff, kylling, kjøttdeig, bacon, kanskje også flere typer samtidig), grønnsaker og saus med mye grønnsaker... Vi har sjeldent mer enn et par stykker igjen, og vi er to voksne og en toåring (som kanskje spiser ett stykke). Vi har tynn bunn. Vi fråtser når vi spiser pizza, rett og slett. 

Ville definitivt laget to pizzaer. 

Anonymous poster hash: dbd29...0c2

Skrevet

Lag to, kjipt viss de nesten ikke tør forsyne seg. Gjør ikke noe med rester. Ha også en salat til!👍😊

Skrevet

I min forrige klubbgjeng der vi var fem damer, så hadde en pizza holdt da disse er småspist. Men når du vet at dine venner er glad i mat så ville jeg ikke gamblet. Lag to for sikkerhetsskyld, det blir såå flaut hvis det blir for lite. Blir det mye rester så har du da middag til neste dag eller så fryser du det ned :-)

Skrevet

Enig med resten: lag to. 

Skrevet

http://ultralang.blogg.no/

Lag to slike. Super god! 

Anonymous poster hash: 0a12e...457

Er ikke helt enig i dette rådet. Det der er en nødpizza man lager til seg selv og familien når man har dårlig tid. Når man skal servere pizza til gjester, bør man ta seg bryet med å lage hjemmelaget pizza synes jeg. 

Anonymous poster hash: 69645...8dc

Skrevet

http://ultralang.blogg.no/

Lag to slike. Super god! 

Anonymous poster hash: 0a12e...457

Seriøst? :o Man lager skikkelig mat når man inviterer på mat.. Ferdigbunn??  :eeeh:

Anonymous poster hash: 47275...4c1

Skrevet

Altfor lite! Lag to, og ikke ferdigbunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...