Gå til innhold

Lister meg musestille og litt vettaskremt inn til dere igjen :)

Anbefalte innlegg

3 positive billigtester og en positiv digital test er ikke til å misforstå. Jeg er gravid igjen :)

Jeg er veldig redd siden jeg opplevde en MA i oktober ifjor. Kommer til å få tett oppfølging med ultralyder nå.

Jeg er gravid på dobbel pergo og det var jeg også når jeg mistet i høst. Er egentlig helt i sjokk for gynekologen sa det ikke ble modnet noen egg på denne kuren og fertilitetsmonitoren min gikk aldri på maks, så vi ga opp, men jammen ble det ikke full klaff :)

Termin blir 2 januar og jeg er 4+0 idag :-)

Fortsetter under...

Tusen takk <3

Hadde ikke forventa dette, så er veldig glad!

Jeg skal på tidlig UL 15 mai. Vil egentlig ikke, fordi jeg ikke vil oppleve en ny MA, samtidig så må jeg jo bare få bekrefta om det er liv eller ikke så tidlig som mulig. Er i uke 7 da hvis alt går som planlagt :)

men ENN så lenge gleder jeg meg over de positive testene og de veldig vonde puppene <3

Forstår at du gruer deg til tidlig UL, men jeg tenkte at skulle det være MA igjen er det best å få vite det tidligst mulig. Skrekken over å oppdage at man har gått med et dødt foster i seg i flere uker er forferdelig, slik jeg gjorde første gangen. Andre gangen ble det heldigvis oppdaget tidligere, fordi jeg ville ha tidlig UL (var også tvillinger som hos deg :(). Men mest sannsynlig går det bra denne gangen! Husk at faren er størst i starten, og for hver dag som går er sjansen større for at det går bra. Kommer du til uke 5, og så uke 6 uten blødning er allerede de største farene over.... Ønsker deg alt godt, forstår så godt redselen din!! Jeg har kommet til uke 15 nå, har hatt flere fine ultralyder og begynner å tørre å glede meg!

Du kommer også dit!! Klem :)

Annonse

Ja jeg tør jo egentlig ikke glede meg på ekte før jeg har vært på tidlig ultralyd.

Har sagt det til 3 nære venniner, men det er ingen fler som får vite før jeg er godt over 3 mnd på vei ( hvis jeg kommer så langt)

Gleder meg over hver dag som går jeg - er gravid til det motsatte er bevist ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...