Gå til innhold

solarium for første gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne ta sol. For å få litt farge og grunnlag før sydenturen om 2 mnd. Har ikje noe grunnlag og aldrig tatt sol før.

Er det noe jeg må ha av spesial solkrem, passe på å gjøre?

Hvor lenge ligge første gang??

Anonymous poster hash: 20334...f68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligg 10 min første gangen, 15 min andre og tredje gang.. Og så øker du sakte, men sikkert.

Hvis du er veldig blek, og hvis huden din brenner lett, så bør du følge godt med.

(Solkrem i solarium er det ingen som bruker)

Anonymous poster hash: 0eb30...970

Skrevet

Google det, så finner du svar på alt det du lurer på.

Anonymous poster hash: 66494...c6b

Skrevet

Er det ingen som bruker det? Ser at det selges og tengte det var lurt......???

Takk for svar foresten.

Skrevet

Det er solariumskrem du sikkert mener. Det fås kjøpt på solariumstudio, og det hjelper deg å bli fortere brun og at fargen holder seg lenger. Jeg smører meg alltid når jeg skal ta solarium.

Skrevet

Jeg trodde nesten ingen tok sol lenger, jeg, når man vet hvor farlig det er!

Kan du ikke heller bruke litt selvbruningskrem?

Anonymous poster hash: 7123f...b00
Skrevet

Nåvel, farlig å farlig, alt er vel relativt vel?

Litt, med måte er vel ikke dødelig vel.

Skrevet

Litt, med måte er vel ikke dødelig vel.

Nja, sånn pleier jeg å si også men i dette tilfelle er jeg uenig. Solarium ER farlig. Kjenner ingen som tar solarium lengre....

Anonymous poster hash: ef4f6...2ae

Skrevet

Litt, med måte er vel ikke dødelig vel.Anonymous poster hash: 20334...f68

Nja, sånn pleier jeg å si også men i dette tilfelle er jeg uenig. Solarium ER farlig. Kjenner ingen som tar solarium lengre....Anonymous poster hash: ef4f6...2ae

Men hvordan løser jeg dette med selvbruning da?? Jeg har prøvd noe spray, og jeg harbprøvd krem. Det blir gulbrunt, vanskelig på føtter og tær, knær. Vanskelig å ikke få sjolder. Spray ervikke lett i en liten dusj.

Og i slytten på juni reiser jeg på 2 uker til hellaas. Vil ikke være bleik. Vi er ikke gladni å gå i bikini og bade så mye, så jeg blir ikke så brun jeg der. Da må jeg ligge pal, og det, det er tøft......

Skrevet

Litt, med måte er vel ikke dødelig vel.Anonymous poster hash: 20334...f68

Nja, sånn pleier jeg å si også men i dette tilfelle er jeg uenig. Solarium ER farlig. Kjenner ingen som tar solarium lengre....Anonymous poster hash: ef4f6...2ae
Men hvordan løser jeg dette med selvbruning da?? Jeg har prøvd noe spray, og jeg harbprøvd krem. Det blir gulbrunt, vanskelig på føtter og tær, knær. Vanskelig å ikke få sjolder. Spray ervikke lett i en liten dusj.

Og i slytten på juni reiser jeg på 2 uker til hellaas. Vil ikke være bleik. Vi er ikke gladni å gå i bikini og bade så mye, så jeg blir ikke så brun jeg der. Da må jeg ligge pal, og det, det er tøft......

Gå til en salong å få spraytanning. Det holder 4-5 dager. I Hellas får du uansett litt farge, trenger ikke å ligge pal. Men hvorfor skal dere til Hellas hvis dere er redde for solen? Ungene vill vel garantert bade og være på en strand regner jeg med. Da blir du brun uansett du vill eller ikke. Problem løst.

Anonymous poster hash: ef4f6...2ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...