Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Jeg er fortvilet, for det er så mye med jobb, skole og ikke minst bachelor på toppen av det hele. Jeg er kommet opp i 6.000 ord og har 4.000 igjen. Er det mulig å klare dette på 2 uker?😩 Jeg føler meg så mislykket, jeg har fått helt skrivesperre selv om jeg hadde samtale med veileder idag. Vil bare gråte. Jeg mottar alt av tips jeg kan få for å komme i mål med dette! Anonymous poster hash: b7d07...878
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 Legg oppgaven HELT bort en dag. Glem den, tenk på helt andre ting. Så kan du ta den igjen, og da ser du den med litt nye øyne. Kan vel hende du bør påregne et par lange netter, men dette bør absolutt være overkommelig. Anonymous poster hash: e02fb...ff4
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 Ja, det er mulig om du biter tennene sammen. Fokuser på hvor mye du har å vinne på å bli ferdig nå. Du er godt inne i oppgaven, fortsett å skrive, gjør det som føles uoverkommelig, kjedelig.... hvis du bare kommer i gang igjen bruker det å løsne. Hver gang du føler du stopper opp så fokuserer du på hvor mye du vinner på å bli ferdig nå! Til og med forfattere kan oppleve det samme, mange av dem setter av kontortider hvor de skal skrive. Tenk tilbake på hvorfor du valgte det temaet du valgte, der ligger det som regel en del motivasjon og interesse for temaet. Bare sett i gang, se over oppgaven din nå med det samme, se hva som står igjen og begynn i en ende allerede i kveld, eller i hvert fall lag deg en plan over hvor du starter i morgen tidlig. Du greier dette! Lykke til Anonymous poster hash: 84276...d6c
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #4 Skrevet 20. april 2015 Hmm,jeg begynte på min for en uke siden, altså helt på begynnelsen. Var på veiledning på fredag, og hun var strålende fornøyd! Trodde jeg hadde virkelig bæsjet på leggen,men jeg ligger vist knallbra an! Jeg må kun bygge litt mer på den,toppen 2000 ord,så er den faktisk ferdig Så ja,det går an! Har slitt med skrivesperre selv,som du skjønner,men når selve oppgaven har fått modnet,kommer det nesten av seg selv! Det som er dumt for din del er om du må jobbe hele veien..Jeg har valgt å ta to uker fri,og hat derfor bare den å konsentrere meg om. Ja,også et barn da Bit tenna sammen,for jeg vet at det går an! Du har jo kommet langt! Anonymous poster hash: b3ee3...b66
Krumelur Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 Håper virkelig det for jeg har så langt skrevet 379 ord på min...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #6 Skrevet 20. april 2015 Jeg skrev hele min bachelor på bare tre uker, og hadde i tillegg en baby på 4 mnd. Veilederen min på høgskolen frarådet med å starte på oppgaven da jeg hadde så liten tid igjen, og sa jeg burde ta den opp igjen året etter. Jeg sa jeg ville gi det et forsøk selv om tiden var knapp. Det hele endte med at han beklaget seg for rådet han hadde gitt, da det var en av de bedre oppgavene han hadde lest noen gang. Jeg var eneste i kullet mitt som fikk A som karakter. Så ja, det er mulig. Og bare for å tilføye, så er jeg ikke en som vanligvis får de beste karakterene, ei heller veldig flink til å konsentrere meg i lengre perioder i strekk. Marerittet var vare tanken på å skulle sitte enda et år med oppgaven hengende over meg. Stå på sier jeg bare. Dette fikser du 😊 Ha troa på deg selv, og lykke til 😊👏🏻 Anonymous poster hash: 2ed86...0b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå