Gå til innhold

Hvor langt bor dere unna skolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

4-500 meter i 30sone. Halve avstanden er i enveiskjørte gater, så tross manglende sykkel-/gangsti er jeg ikke bekymret for å sende barna til fots/sykkel til skolen allerede fra skolestart :-)

Anonymous poster hash: 15acf...241

Skrevet

4-500 meter i 30sone. Halve avstanden er i enveiskjørte gater, så tross manglende sykkel-/gangsti er jeg ikke bekymret for å sende barna til fots/sykkel til skolen allerede fra skolestart :-)

Anonymous poster hash: 15acf...241

Skrevet

De begynner ikke før til høsten, men det blir 5 min å gå hjemmefra. :-)

Anonymous poster hash: 1093c...5a4

Skrevet

4 km. De tar buss. Minste tar drosje hjem på tirsdager og torsdager.

Skrevet

Fra 100m til 400m tror jeg. Spørs hvor de går. De går somoftes den lengste siden det er flest barn der. Krysser veier tre ganger om de går den lengste. Tar de snarveien gjennom skogen krysses ingen veier. Men det farligste stedet de krysser er ved skolen der foreldre kjører som noen nek. Ikke uten grunn skolen får politiet til å stå der ved jevne mellomrom og skolen har vakt der hele tiden. (Egentlig har ingen lov å kjøre ungene helt frem til skolen, men mange nekter. For tenk om ungene må gå 50m fra en parkeringsplass som ligger bak en fotballbane. Stakkars barn som må gå den lange veien, bedre å gjøre skoleveien til alle andre elever utrygg)

Anonymous poster hash: 67257...1aa

Skrevet

Ca 200 meter. Barnet går selv

Anonymous poster hash: ffff2...f8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...