Frufluffy Skrevet 25. april 2015 #26 Del Skrevet 25. april 2015 Om permisjonen din begynner i september har du brukt opp ferien din for 2015 i juli. Om permisjonen din er slutt før skolen er over har du da rett til å ta ut 4 uker ferie før skoleferien for då å også ta ut ferie i juli? Det høres egentlig ikke riktig ut. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210771-skal-dere-ha-80-eller-100-dekningskart/page/2/#findComment-147160235 Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruTB Skrevet 25. april 2015 #27 Del Skrevet 25. april 2015 Om permisjonen din begynner i september har du brukt opp ferien din for 2015 i juli. Om permisjonen din er slutt før skolen er over har du da rett til å ta ut 4 uker ferie før skoleferien for då å også ta ut ferie i juli? Det høres egentlig ikke riktig ut. Hvis du lesen linken jeg la ved litt høyrere oppe så står det veldig enkelt og greit forklart der Jeg vet i hvertfall at jeg ikke skal være på skolen før i august, når elevene begynner. Kanskje det høres urettferdig ut ifht til rettigheter i andre yrker, det vet jeg ikke - men det er slik ordningen er i skoleverket. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210771-skal-dere-ha-80-eller-100-dekningskart/page/2/#findComment-147160351 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufluffy Skrevet 25. april 2015 #28 Del Skrevet 25. april 2015 Om permisjonen din begynner i september har du brukt opp ferien din for 2015 i juli. Om permisjonen din er slutt før skolen er over har du da rett til å ta ut 4 uker ferie før skoleferien for då å også ta ut ferie i juli? Det høres egentlig ikke riktig ut. Hvis du lesen linken jeg la ved litt høyrere oppe så står det veldig enkelt og greit forklart der Jeg vet i hvertfall at jeg ikke skal være på skolen før i august, når elevene begynner. Kanskje det høres urettferdig ut ifht til rettigheter i andre yrker, det vet jeg ikke - men det er slik ordningen er i skoleverket. Spurte bare om du kunne forlenge permisjonen din med ferie før skoleferien .Det står det ikke at du kan i linken. Feks ha perm ut april, forlenge med ferie i mai og så har fri fra juni til august. Ser jo av linken at det nettopp er spørsmål rundt lærernes permisjon det er spørsmål om. Er ikke opptatt av hvorvidt det er rettferdig, ingenting er rettferdig her i verden. At offentlig ansatte har bedre permisjonsrettigheter enn oss i det private næringsliv har jeg lært meg å leve med- det syns jeg for såvidt er litt urettferdig. Så er de heldige de som har arbeidsavtaler som bedrer rettighetene i forhold til lovverket. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210771-skal-dere-ha-80-eller-100-dekningskart/page/2/#findComment-147160602 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #29 Del Skrevet 25. april 2015 Om permisjonen din begynner i september har du brukt opp ferien din for 2015 i juli. Om permisjonen din er slutt før skolen er over har du da rett til å ta ut 4 uker ferie før skoleferien for då å også ta ut ferie i juli? Det høres egentlig ikke riktig ut. Hvis du lesen linken jeg la ved litt høyrere oppe så står det veldig enkelt og greit forklart der Jeg vet i hvertfall at jeg ikke skal være på skolen før i august, når elevene begynner. Kanskje det høres urettferdig ut ifht til rettigheter i andre yrker, det vet jeg ikke - men det er slik ordningen er i skoleverket. Spurte bare om du kunne forlenge permisjonen din med ferie før skoleferien .Det står det ikke at du kan i linken. Feks ha perm ut april, forlenge med ferie i mai og så har fri fra juni til august. Ser jo av linken at det nettopp er spørsmål rundt lærernes permisjon det er spørsmål om. Er ikke opptatt av hvorvidt det er rettferdig, ingenting er rettferdig her i verden. At offentlig ansatte har bedre permisjonsrettigheter enn oss i det private næringsliv har jeg lært meg å leve med- det syns jeg for såvidt er litt urettferdig. Så er de heldige de som har arbeidsavtaler som bedrer rettighetene i forhold til lovverket. Det kommer sikkert ann på om permisjonen hennes slutter akkurat i slutten av juli for da blir det jo å legge til de 4 ukene i juli.... Men ta feks mitt eksempel, jeg skal tilbake i jobb ca 1.mai jeg går ut i permisjon i juli dvs ferien min blir spist opp av permisjonen med en uke og denne ene uka får jeg igjen og kan legge til den ene uka etter endt permisjon, slik at jeg kan starte på jobb 7.mai. Det er kun de fire ukene i juli man kan få igjen ferie for om man er syk eller har permisjon osv..... Jeg tenker også egentlig at de fire ukene i juli neste år er en del av det årets ferie... altså hvis man tar av de og legger til etter permisjonen har man jo egentlig ikke ferie de fire ukene i juli..... Litt kronglete forklart.... For min del så tar jeg noen uker uten lønn fram til skoleferiene starter igjen.... Og midt inni skoleferiene altså juli så kommer de fire ukene med ferie inn i bildet..... Herre min, for en forklaring😂 Anonymous poster hash: 42763...69b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210771-skal-dere-ha-80-eller-100-dekningskart/page/2/#findComment-147160987 Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruTB Skrevet 26. april 2015 #30 Del Skrevet 26. april 2015 Om permisjonen din begynner i september har du brukt opp ferien din for 2015 i juli. Om permisjonen din er slutt før skolen er over har du da rett til å ta ut 4 uker ferie før skoleferien for då å også ta ut ferie i juli? Det høres egentlig ikke riktig ut. Hvis du lesen linken jeg la ved litt høyrere oppe så står det veldig enkelt og greit forklart der Jeg vet i hvertfall at jeg ikke skal være på skolen før i august, når elevene begynner. Kanskje det høres urettferdig ut ifht til rettigheter i andre yrker, det vet jeg ikke - men det er slik ordningen er i skoleverket. Spurte bare om du kunne forlenge permisjonen din med ferie før skoleferien .Det står det ikke at du kan i linken. Feks ha perm ut april, forlenge med ferie i mai og så har fri fra juni til august. Ser jo av linken at det nettopp er spørsmål rundt lærernes permisjon det er spørsmål om. Er ikke opptatt av hvorvidt det er rettferdig, ingenting er rettferdig her i verden. At offentlig ansatte har bedre permisjonsrettigheter enn oss i det private næringsliv har jeg lært meg å leve med- det syns jeg for såvidt er litt urettferdig. Så er de heldige de som har arbeidsavtaler som bedrer rettighetene i forhold til lovverket. I følge folketrygdloven kan jeg, som alle andre fast ansatte som er i inntekstsgivende arbeid på heltid, utsette uttaket av foreldrepenger med den lovbestemte ferien min (altså 4 uker + 1 dag). Dette er en rettighet jeg har, MEN; enkelte arbeidsgivere kan si at da må du jobbe i juli (da går jo permisjonen min egentlig ut, om jeg legger på de 4 ukene), for så å avspasere halve august (opparbeider meg rett på avspasering på lik linje med mine kollegaer som er i jobb). Dette tviler jeg imidlertid på at mange rektorer sier, da det er veldig vanskelig å finne arbeid til en lærer midt i sommerferien (her kommer jo det vanvittige forslaget til KS inn, men det er en annen diskusjon). Hadde SFO vært åpen så kunne man kanskje fått en stilling der, men for det første er SFO stengt i juli, og for det andre er det så få barn der, og allerede faste ansatte som stiller foran i køen hva gjelder tilstedeværelse, at dette er uaktuelt. Kan heller ikke se for meg at jeg blir satt til å gjøre forefallende arbeid som å rydde skap - tviler på at noen ledere kan sette lærere til dette midt i juli. I permisjonssøknaden min så vil det stå at ferie blir tatt ut i mai/juni - og det er det nav forholder seg til. Så ja; jeg har rett på å forlenge ferien min, men lederen min KAN si at da må jeg jobbe i juli. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210771-skal-dere-ha-80-eller-100-dekningskart/page/2/#findComment-147161494 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #31 Del Skrevet 27. april 2015 Går nok for 80 som sist... Da er vi ca berga frem til bhg start 😊 Er du i 2.trimester? Vi får baby om ei uke ig har 80. Og det holder til bhg start med litt ferie på toppen... Anonymous poster hash: 24658...cfa Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210771-skal-dere-ha-80-eller-100-dekningskart/page/2/#findComment-147163430 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #32 Del Skrevet 28. april 2015 Om permisjonen din begynner i september har du brukt opp ferien din for 2015 i juli. Om permisjonen din er slutt før skolen er over har du da rett til å ta ut 4 uker ferie før skoleferien for då å også ta ut ferie i juli? Det høres egentlig ikke riktig ut. Hvis du lesen linken jeg la ved litt høyrere oppe så står det veldig enkelt og greit forklart der Jeg vet i hvertfall at jeg ikke skal være på skolen før i august, når elevene begynner. Kanskje det høres urettferdig ut ifht til rettigheter i andre yrker, det vet jeg ikke - men det er slik ordningen er i skoleverket. Spurte bare om du kunne forlenge permisjonen din med ferie før skoleferien .Det står det ikke at du kan i linken. Feks ha perm ut april, forlenge med ferie i mai og så har fri fra juni til august. Ser jo av linken at det nettopp er spørsmål rundt lærernes permisjon det er spørsmål om. Er ikke opptatt av hvorvidt det er rettferdig, ingenting er rettferdig her i verden. At offentlig ansatte har bedre permisjonsrettigheter enn oss i det private næringsliv har jeg lært meg å leve med- det syns jeg for såvidt er litt urettferdig. Så er de heldige de som har arbeidsavtaler som bedrer rettighetene i forhold til lovverket. I følge folketrygdloven kan jeg, som alle andre fast ansatte som er i inntekstsgivende arbeid på heltid, utsette uttaket av foreldrepenger med den lovbestemte ferien min (altså 4 uker + 1 dag). Dette er en rettighet jeg har, MEN; enkelte arbeidsgivere kan si at da må du jobbe i juli (da går jo permisjonen min egentlig ut, om jeg legger på de 4 ukene), for så å avspasere halve august (opparbeider meg rett på avspasering på lik linje med mine kollegaer som er i jobb). Dette tviler jeg imidlertid på at mange rektorer sier, da det er veldig vanskelig å finne arbeid til en lærer midt i sommerferien (her kommer jo det vanvittige forslaget til KS inn, men det er en annen diskusjon). Hadde SFO vært åpen så kunne man kanskje fått en stilling der, men for det første er SFO stengt i juli, og for det andre er det så få barn der, og allerede faste ansatte som stiller foran i køen hva gjelder tilstedeværelse, at dette er uaktuelt. Kan heller ikke se for meg at jeg blir satt til å gjøre forefallende arbeid som å rydde skap - tviler på at noen ledere kan sette lærere til dette midt i juli. I permisjonssøknaden min så vil det stå at ferie blir tatt ut i mai/juni - og det er det nav forholder seg til. Så ja; jeg har rett på å forlenge ferien min, men lederen min KAN si at da må jeg jobbe i juli. Men hvis du velger dette og ikke trenger å jobbe i juli, får du vel heller ikke betalt den måneden? Har snakket med flere om dette på min arbeidsplass og alle syns det høres litt underlig ut..... da vil du h utgangspunktet få 8 uker....4 betalt, jeg er ikke vanskelig og jeg lurer fordi det kanskje kunne vært en mulighet for meg også, men jeg skjønner bare ikke at det blir riktig😊 Altså jeg skjønner det hvis du sier at du ikke får betalt for 4 uker i juli😉 men det sier du jo ikke noe om.... Anonymous poster hash: 42763...69b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210771-skal-dere-ha-80-eller-100-dekningskart/page/2/#findComment-147166200 Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruTB Skrevet 29. april 2015 #33 Del Skrevet 29. april 2015 Hei igjen. Som nevnt tidligere kan det jo hende praksisen er ulik fra kommune til kommune, eventuelt skoleleder til skoleleder. Enig med deg at det kan høres noe urettferdig ut å få 8 ukers ferie (egentlig nesten 9 - har i tillegg 4 feriedager til gode (de feriedagene som kommer i tillegg til 4 uker + 1 dag i juli.). Jeg har ikke undersøkt, og kommer heller ikke til å undersøke, hvordan praksisen er i andre kommuner og på andre skoler. Det jeg vet er at her jeg jobber kan jeg (som tidligere kollegaer har gjort) forlenge ferien min med 4 uker + 1 dag (og om det er ok for arb.giver; 4 dager til). Jeg vil likevel få feriepenger i juni og lønn i juli. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210771-skal-dere-ha-80-eller-100-dekningskart/page/2/#findComment-147166949 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #34 Del Skrevet 29. april 2015 100% her, vi tenker ikke å ha ham i bhg. før han er 1 1/2 år som broren. Så far tar permisjonen når jeg begynner på jobb igjen og så har vi 3 mnd. vi bruker besteforeldre. Liker at de er litt store og kan gjøre seg litt forstått før de starter bhg. Anonymous poster hash: df311...50d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210771-skal-dere-ha-80-eller-100-dekningskart/page/2/#findComment-147166952 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #35 Del Skrevet 29. april 2015 Hei igjen. Som nevnt tidligere kan det jo hende praksisen er ulik fra kommune til kommune, eventuelt skoleleder til skoleleder. Enig med deg at det kan høres noe urettferdig ut å få 8 ukers ferie (egentlig nesten 9 - har i tillegg 4 feriedager til gode (de feriedagene som kommer i tillegg til 4 uker + 1 dag i juli.). Jeg har ikke undersøkt, og kommer heller ikke til å undersøke, hvordan praksisen er i andre kommuner og på andre skoler. Det jeg vet er at her jeg jobber kan jeg (som tidligere kollegaer har gjort) forlenge ferien min med 4 uker + 1 dag (og om det er ok for arb.giver; 4 dager til). Jeg vil likevel få feriepenger i juni og lønn i juli. Ja det hørtes jo greit ut😊 jeg har ikke undersøkt med løsningskontoret om akkurat dette, men tror jeg må høre med de.... er det reelt så slipper jeg jo en måned ulønnet permisjon....😊 Anonymous poster hash: 42763...69b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210771-skal-dere-ha-80-eller-100-dekningskart/page/2/#findComment-147168025 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #36 Del Skrevet 29. april 2015 Hei igjen. Som nevnt tidligere kan det jo hende praksisen er ulik fra kommune til kommune, eventuelt skoleleder til skoleleder. Enig med deg at det kan høres noe urettferdig ut å få 8 ukers ferie (egentlig nesten 9 - har i tillegg 4 feriedager til gode (de feriedagene som kommer i tillegg til 4 uker + 1 dag i juli.). Jeg har ikke undersøkt, og kommer heller ikke til å undersøke, hvordan praksisen er i andre kommuner og på andre skoler. Det jeg vet er at her jeg jobber kan jeg (som tidligere kollegaer har gjort) forlenge ferien min med 4 uker + 1 dag (og om det er ok for arb.giver; 4 dager til). Jeg vil likevel få feriepenger i juni og lønn i juli. Ja det hørtes jo greit ut jeg har ikke undersøkt med løsningskontoret om akkurat dette, men tror jeg må høre med de.... er det reelt så slipper jeg jo en måned ulønnet permisjon.... Anonymous poster hash: 42763...69b Jeg vil gjerne ha nummeret til løsningskontoret! Jeg har en del ting jeg vil ha løst opp i ser du. Anonymous poster hash: df311...50d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210771-skal-dere-ha-80-eller-100-dekningskart/page/2/#findComment-147168056 Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruTB Skrevet 29. april 2015 #37 Del Skrevet 29. april 2015 Hei igjen. Som nevnt tidligere kan det jo hende praksisen er ulik fra kommune til kommune, eventuelt skoleleder til skoleleder. Enig med deg at det kan høres noe urettferdig ut å få 8 ukers ferie (egentlig nesten 9 - har i tillegg 4 feriedager til gode (de feriedagene som kommer i tillegg til 4 uker + 1 dag i juli.). Jeg har ikke undersøkt, og kommer heller ikke til å undersøke, hvordan praksisen er i andre kommuner og på andre skoler. Det jeg vet er at her jeg jobber kan jeg (som tidligere kollegaer har gjort) forlenge ferien min med 4 uker + 1 dag (og om det er ok for arb.giver; 4 dager til). Jeg vil likevel få feriepenger i juni og lønn i juli. Ja det hørtes jo greit ut jeg har ikke undersøkt med løsningskontoret om akkurat dette, men tror jeg må høre med de.... er det reelt så slipper jeg jo en måned ulønnet permisjon.... Anonymous poster hash: 42763...69b Tror du må høre med lederen din akkurat når det gjelder dette. Nav vil nok si at du ikke får betalt i juli (vil jeg tro?) og derfor må arbeidsgiver sette opp at du er i jobb fra den og den datoen, og at ferien tas da og da. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210771-skal-dere-ha-80-eller-100-dekningskart/page/2/#findComment-147168162 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #38 Del Skrevet 29. april 2015 Hei igjen. Som nevnt tidligere kan det jo hende praksisen er ulik fra kommune til kommune, eventuelt skoleleder til skoleleder. Enig med deg at det kan høres noe urettferdig ut å få 8 ukers ferie (egentlig nesten 9 - har i tillegg 4 feriedager til gode (de feriedagene som kommer i tillegg til 4 uker + 1 dag i juli.). Jeg har ikke undersøkt, og kommer heller ikke til å undersøke, hvordan praksisen er i andre kommuner og på andre skoler. Det jeg vet er at her jeg jobber kan jeg (som tidligere kollegaer har gjort) forlenge ferien min med 4 uker + 1 dag (og om det er ok for arb.giver; 4 dager til). Jeg vil likevel få feriepenger i juni og lønn i juli. Ja det hørtes jo greit ut jeg har ikke undersøkt med løsningskontoret om akkurat dette, men tror jeg må høre med de.... er det reelt så slipper jeg jo en måned ulønnet permisjon.... Anonymous poster hash: 42763...69b Tror du må høre med lederen din akkurat når det gjelder dette. Nav vil nok si at du ikke får betalt i juli (vil jeg tro?) og derfor må arbeidsgiver sette opp at du er i jobb fra den og den datoen, og at ferien tas da og da. Lykke til! Vi får se, har egentlig en plan på hvordan det blir😊 og er igrunn innstilt på det, det blir feriepenger i juni, og ikke lønn i juli,vanlig lønn i august igjen😊 Anonymous poster hash: 42763...69b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210771-skal-dere-ha-80-eller-100-dekningskart/page/2/#findComment-147168337 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #39 Del Skrevet 29. april 2015 Hei igjen. Som nevnt tidligere kan det jo hende praksisen er ulik fra kommune til kommune, eventuelt skoleleder til skoleleder. Enig med deg at det kan høres noe urettferdig ut å få 8 ukers ferie (egentlig nesten 9 - har i tillegg 4 feriedager til gode (de feriedagene som kommer i tillegg til 4 uker + 1 dag i juli.). Jeg har ikke undersøkt, og kommer heller ikke til å undersøke, hvordan praksisen er i andre kommuner og på andre skoler. Det jeg vet er at her jeg jobber kan jeg (som tidligere kollegaer har gjort) forlenge ferien min med 4 uker + 1 dag (og om det er ok for arb.giver; 4 dager til). Jeg vil likevel få feriepenger i juni og lønn i juli. Ja det hørtes jo greit ut jeg har ikke undersøkt med løsningskontoret om akkurat dette, men tror jeg må høre med de.... er det reelt så slipper jeg jo en måned ulønnet permisjon.... Anonymous poster hash: 42763...69b Jeg vil gjerne ha nummeret til løsningskontoret! Jeg har en del ting jeg vil ha løst opp i ser du. Anonymous poster hash: df311...50d Ha ha løsningskontoret har svaret på det meste, genial oppfinnelse😂😂 Anonymous poster hash: 42763...69b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210771-skal-dere-ha-80-eller-100-dekningskart/page/2/#findComment-147168342 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #40 Del Skrevet 2. mai 2015 3 uker av min sommerferie kommer de siste 3 ukene før termin, altså i permisjonstiden. Kan jeg ta ut disse tre ferieukene til neste år og dermed forelenge tiden min hjemme med 3 uker? Noen som vet? Anonymous poster hash: d4a01...007 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210771-skal-dere-ha-80-eller-100-dekningskart/page/2/#findComment-147173973 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ssjuni15 Skrevet 2. mai 2015 #41 Del Skrevet 2. mai 2015 Du må snakke med arbeidsgiver, men tror du kan overføre de til neste år. Alternativet er å "pause" permisjonen i f.eks oktober, og ta ut ferien da i stedet. Da vil permisjonen forlenges tilsvarende:) Bare husk at du ikke får utbetalinger fra NAV når du har ferie, så da må du bruke av feriepenger fra sommeren:) Med mindre du jobber i det offentlige, for da betaler arbeidsgiver lønn i permisjonstiden også, så da merker du ingen forskjell Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210771-skal-dere-ha-80-eller-100-dekningskart/page/2/#findComment-147174011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufluffy Skrevet 2. mai 2015 #42 Del Skrevet 2. mai 2015 Også de i offentlig stilling har 11 måneder med lønnsutbetaling og en måned med feriepengeutbetaling. Du kan forlenge permisjonen med årets ferie. Du kan ikke legge denne ferien i begynnelsen av permisjonen, men etter de første 9 ukene. Da bruker du ferien din i år til å forlenge permisjonen. Neste års ferie kan du også benytte til å forlenge permisjonen Det er riktig at om arbeidsgiver utbetales feriepenger i juni er det disse pengene du skal leve av på tidspunktet du tar ferie. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210771-skal-dere-ha-80-eller-100-dekningskart/page/2/#findComment-147174040 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #43 Del Skrevet 3. mai 2015 Så da får jeg feriepengene i oktober Itilfelle og en måned ekstra permisjon til neste år? Er så mye å sette seg inn i 😛 Anonymous poster hash: d4a01...007 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210771-skal-dere-ha-80-eller-100-dekningskart/page/2/#findComment-147175223 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufluffy Skrevet 3. mai 2015 #44 Del Skrevet 3. mai 2015 Et tenkt tilfelle : permisjon begynner 1 juni du tar ferie 4 uker i oktober. I juni,juli , august og september får du foreldrepenger. Har arbeidsgiver ikke allerede utbetalt feriepengene i juni skal de utbetales i oktober og du har opphold i foreldrepengene i oktober. Blir feriepengene utbetalt i juni og du får foreldrepenger i juni også må du være klar over at du ikke mottar noen utbetalinger i oktober Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210771-skal-dere-ha-80-eller-100-dekningskart/page/2/#findComment-147175700 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #45 Del Skrevet 3. mai 2015 Da forstår jeg 😊 tusen takk for svar 😊 Anonymous poster hash: d4a01...007 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210771-skal-dere-ha-80-eller-100-dekningskart/page/2/#findComment-147176146 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillePunk Skrevet 1. juni 2015 #46 Del Skrevet 1. juni 2015 Kommer til å velge 80 % Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210771-skal-dere-ha-80-eller-100-dekningskart/page/2/#findComment-147236157 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Me2u Skrevet 1. juni 2015 #47 Del Skrevet 1. juni 2015 80%. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210771-skal-dere-ha-80-eller-100-dekningskart/page/2/#findComment-147236160 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livmor Skrevet 2. juni 2015 #48 Del Skrevet 2. juni 2015 Blir 80 % på oss. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210771-skal-dere-ha-80-eller-100-dekningskart/page/2/#findComment-147237258 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå