Gå til innhold

Anbefalte innlegg

12 uker på vei nå!

Gruer meg til ultralyd i slutten av mai, bare tenk om det ikke er no bankende hjerte liksom. Vet jeg ikke skal tenke sånn, men er ikke så lett.

Har jo vært på ultralyd i uke 8, og så et bankene hjerte :-) men har jo også hatt småblødninger innimellom.

Har heller ikke hatt no særlig symptomer, har også hatt en del vondt i magen og siden også. Uff klarer ikke slutte å bekymre meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210751-s%C3%A5-redd-for-ma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 uker på vei nå!

Gruer meg til ultralyd i slutten av mai, bare tenk om det ikke er no bankende hjerte liksom. Vet jeg ikke skal tenke sånn, men er ikke så lett.

Har jo vært på ultralyd i uke 8, og så et bankene hjerte :-) men har jo også hatt småblødninger innimellom.

Har heller ikke hatt no særlig symptomer, har også hatt en del vondt i magen og siden også. Uff klarer ikke slutte å bekymre meg

Heisann :) Vondt å gå rundt å bekymre seg. Har du fått vært hos jordmor enda? For når u er over 12 uker finner som regel jordmor hjertelyden, og det hjelper på en bekymret mor :) Ellers kan du jo få privat ul. Hvis du bekymrer deg veldig er det definitivt verdt pengene. Kanskje legen din tom kan henvise deg til tidligere ul pga din bekymring. :) Masse lykke til! Sannsynligvis er alt som det skal være :) klem

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...