Gå til innhold

Hva er din vanligste seksuelle fantasi?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Voldtekt. Kan ikke noe for det. Har på ingen måte lyst til å bli voldtatt, men jeg tenner på det likevel.

Anonymous poster hash: 21507...dc4

Det fantaserte jeg om som tenåring, men ikke nå lenger. Nei, man kan ikke noe for hva man tenner på.

Anonymous poster hash: 28d10...2d5

Gloryhole og DP, men det er ingenting jeg oppsøker. Men vi burde kanskje kjpt en buttplug eller noe. Samboeren vil gjerne egentlig ta meg litt i megge hullene, men jeg takler ikke analsex så hvorfor jeg fantaserer om det aner jeg ikke, jeg synes det er skikkelig vondt de gangene han har prøvd og da har han bare fått litt innafor og jeg holder på å kaste opp av smerte. Nei - en liten buttplug kanskje er tingen ...men glory hole greien liker jeg, ikke at mannen skal være ukjent nødvendigvis, men det å ikke trenge kontakt med resten av kroppen, bare det viktigste (for sex) tenner jeg på ...

Anonymous poster hash: 22db1...2e6

Annonse

Gloryhole og DP, men det er ingenting jeg oppsøker. Men vi burde kanskje kjpt en buttplug eller noe. Samboeren vil gjerne egentlig ta meg litt i megge hullene, men jeg takler ikke analsex så hvorfor jeg fantaserer om det aner jeg ikke, jeg synes det er skikkelig vondt de gangene han har prøvd og da har han bare fått litt innafor og jeg holder på å kaste opp av smerte. Nei - en liten buttplug kanskje er tingen ...men glory hole greien liker jeg, ikke at mannen skal være ukjent nødvendigvis, men det å ikke trenge kontakt med resten av kroppen, bare det viktigste (for sex) tenner jeg på ...

Analsex er digg,men man må bruke lang tid og mye glidemiddel :) Et tips er å trykke litt i mot når han er på vei inn,akkurat som du gjør når du er på do med nr 2 ;) Og bruk som sagt god tid,begynn med en finger og bare litt og litt inn om gangen. Det er himmelsk ;)

Anonymous poster hash: e0510...b54

Å bli tatt av en med langt og tykt utstyr. Drømmer om å bli tatt bakfra mens jeg sover/halvsover. Drømmer og om at mannen kan dominere og være hard med meg.

Fantaserer litt om trekant med to menn også.

Og til deg over her som drømmer om voldtekt: Da jeg var yngre fantaserte jeg om å bli bortført og tvunget til sex av flere menn...

Anonymous poster hash: 00be6...155

Hva er gloryhole og dp?

gloryhole er et hull i veggen. Brukes til å stappe penisen inn i så står det som oftest ei dame på andre siden.

Dp er double penetration. Man blir tatt i begge hull samtidig.

Anonymous poster hash: 76f53...cf6

Hva er gloryhole og dp?

gloryhole er et hull i veggen. Brukes til å stappe penisen inn i så står det som oftest ei dame på andre siden.

Dp er double penetration. Man blir tatt i begge hull samtidig.

Anonymous poster hash: 76f53...cf6

Aha! Takk, da lærte jeg noe nytt i dag også😊

Annonse

I meggehullene?? 😱😱😱 😂😂

I meggehullene??

Haha, jeg så jeg skrev feil der, men jeg mente altså ikke i munnen ;) Høhøhø. Tog du an??? :P

Jeg er faktisk så ekkel at jeg fantaserer om to menn som har seg. Av og til fantaserer jeg at det er mannen min som tar en annen, andre ganger to helt tilfeldige menn diktet ut av fantasien. Noen ganger i misjonærstilling, med beina til værs, men som oftest doggystyle... Huff, jeg har aldri tørt å fortelle noen det før. Ikke engang mannen min (særlig ikke han, kanskje)... 

Ellers har jeg fantasert om at jeg blir angrepet f.eks i byen, og tatt av en fremmed, sexy fyr med stort utstyr (jeg ville jo selvfølgelig vært frivillig, selv om det ville vært et overraskelsesangrep...)

Anonymous poster hash: 313b1...8de

Det dere som tenner på tanken på voldtekt er ute etter er en playrape, ikke en ekte voldtekt. Og jeg kan bekrefte at det er fantastisk !! Jeg har også blitt dobbelt penetrert, det var også helt fantastisk. Jeg har levd ut ganske så mange av fantasiene mine.

Anonymous poster hash: 3a74c...e27

Bondage, med mannen min.

Ikke så veldig spennende kanskje, men.

Liker dominans ol.

Anonymous poster hash: c3565...fad

Jeg også. Vi praktiserer også litt lett bdsm innimellom. Liker også godt at mannen har på maske når han tar meg.

Anonymous poster hash: bd765...401

Bli bundet fast og få blindfold, og bli rundpult av flere menn samtidig :-/ ordentlig hard sex med penis i alle hull, litt kvelning osv! :(

Jeg kunne aldri funnet på å gjort noen av dele og er mer fornøyd med sexen vi har som ikke er så røff.

Tror faktisk jeg ville blitt knust og ødelagt i psyken for bestandig om jeg skulle utsatt meg for noe slikt!

Anonymous poster hash: ced71...99a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...