Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #1 Skrevet 19. april 2015 Vil tippe at den er ca 4-6 år gammel. Med jevne mellomrom vil den ikke tørke skikkelig, men en ca 5-10 min ut i programmet begynner den bare å pipe helt intenst! Henger da tøyet opp, så funker den slm regel neste gang den tas i bruk. (Har forsøkt det meste. Rette på slanger, støpsel, fjerne alt lo, støvsuge, "vaske" maskinen inni osv osv) Ingen info på nett. Ingen feilmeldinger. DÅRLIG erfaring med Mieles serviceavdeling. Derfor spør jeg her først. Noen som vet hvorfor den piper? Anonymous poster hash: 0d4a5...f65
kjøllefjord Skrevet 19. april 2015 #2 Skrevet 19. april 2015 Sånn er min også! Aner ikke hvorfor. Det skjer oftest når det er lite klær i den. Tror min er 4 år.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #3 Skrevet 19. april 2015 Hehe foreldrene mine sin og, og de vet ikke hvorfor. Jeg skal aldri ha miele! Anonymous poster hash: 17b88...90e
skjotta Skrevet 19. april 2015 #4 Skrevet 19. april 2015 Et filter som trenger en grundig vask? Noen ganger setter der seg såperester og slikt som egentlig ikke er synlig som en hinne over filtrene. Vask godt i varmt vann så hjelper det muligens.
kjøllefjord Skrevet 19. april 2015 #5 Skrevet 19. april 2015 Har vasket det som vasket kan😆 piper likevel.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #6 Skrevet 19. april 2015 Jeg klikker snart, faktisk! Det hender at jeg har det inn i vaskemaskinen igjen og kjører et hurtigprogram, bare for å få det bløtt nok. Det funker som regel. Men jeg tror at det er som hun over her sier - det skjer når det er lite tøy i maskinen...? :/ Nå hang jeg det opp, dro ut støpslet så den får hvile litt, og satte på en vaskemaskin med mye tøy. Får se om den funker om et par timers tid. Så irriterende når det ikke kommer opp noe feilmelding, for det kan jo være hva som helst! Takk for svar, likevel Anonymous poster hash: 0d4a5...f65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå