Oslojente39 Skrevet 30. juni 2015 #651 Del Skrevet 30. juni 2015 Takk folkens! Han er så nydelig, så utrolig deilig å ha han her 😍Gratulerer så mye😊❤️. Glad for å høre at alt gikk fint! Koser meg så mye med min, er helt betatt og syntes han er verdens nydeligste skapning😉. Gled deg til å komme hjem, det er så deilig:).Ja de er så utrolig vakre 😍 Vi må bli en dag eller to ekstra siden han er så liten, men gleder meg til å dra hjem ja! Har du fått eget rom? Jeg syntes det var stressende å være på sykehuset og klarer ammingen mye bedre her hjemme. I dag har vi tilogmed ammet i parken:). Er så glad for min Cozyfix ammepute, den kan jeg virkelig anbefale alle dere andre å kjøpe, hvis dere skal ha ammepute. Kjøpte min brukt på finn.no, så da var det 500 vel anvendte penger! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/27/#findComment-147295404 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsch83 Skrevet 30. juni 2015 #652 Del Skrevet 30. juni 2015 Trenger litt hjelp av dere... Husker seriøst ikke hvordan det var sist,men når man har kynnere... Blir hele magen hard?er usikker på om det er det jeg har om dagen eller om det er baby som "strekker" seg. Magen blir hard på toppen,jeg blir mer tungpustet og kjenner det helt opp i kinnene. Det må vel være kynnere det? Men et ganske sikker på at det ikke var slik sist... Så får jeg litt høy puls etterpå. Om det ikke er kynnere så har jeg ingen tegn overhode om dagen annet enn noen stikkinger i underlivet. Håper og tror at mye er gjort på 14-16 dager nå... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/27/#findComment-147295417 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Me2u Skrevet 30. juni 2015 #653 Del Skrevet 30. juni 2015 Trenger litt hjelp av dere... Husker seriøst ikke hvordan det var sist,men når man har kynnere... Blir hele magen hard?er usikker på om det er det jeg har om dagen eller om det er baby som "strekker" seg. Magen blir hard på toppen,jeg blir mer tungpustet og kjenner det helt opp i kinnene. Det må vel være kynnere det? Men et ganske sikker på at det ikke var slik sist... Så får jeg litt høy puls etterpå. Om det ikke er kynnere så har jeg ingen tegn overhode om dagen annet enn noen stikkinger i underlivet. Håper og tror at mye er gjort på 14-16 dager nå... Japp er kynnere. Man blir litt sliten av dem. De forsvinner om du legger deg ned og slapper av Når baby strekker seg så kjenner du det mer i huden(om du skjønner). Apropos: tror mini har sunket lengre ned for nå kjenner jeg stikninger nedover låret oftere, nedpress og svake mensmurringer. Har også fått litt mer kynnere de siste par dagene. Mini virker også mer våken for tiden og er oftere aktiv og den albuen hans er mildt sagt UBEHAGELIG(!) Så gode tegn da Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/27/#findComment-147295447 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsch83 Skrevet 30. juni 2015 #654 Del Skrevet 30. juni 2015 Trenger litt hjelp av dere... Husker seriøst ikke hvordan det var sist,men når man har kynnere... Blir hele magen hard?er usikker på om det er det jeg har om dagen eller om det er baby som "strekker" seg. Magen blir hard på toppen,jeg blir mer tungpustet og kjenner det helt opp i kinnene. Det må vel være kynnere det? Men et ganske sikker på at det ikke var slik sist... Så får jeg litt høy puls etterpå. Om det ikke er kynnere så har jeg ingen tegn overhode om dagen annet enn noen stikkinger i underlivet. Håper og tror at mye er gjort på 14-16 dager nå...Japp er kynnere. Man blir litt sliten av dem. De forsvinner om du legger deg ned og slapper av Når baby strekker seg så kjenner du det mer i huden(om du skjønner). Apropos: tror mini har sunket lengre ned for nå kjenner jeg stikninger nedover låret oftere, nedpress og svake mensmurringer. Har også fått litt mer kynnere de siste par dagene. Mini virker også mer våken for tiden og er oftere aktiv og den albuen hans er mildt sagt UBEHAGELIG(!) Så gode tegn da Takk 😁, jeg har jo tenkt at det mååå jo være det,samtidig som jeg husker kynnere annerledes liksom... Jeg sitter som oftes stille eller har lagt meg faktisk når de kommer. De kan komme "regelmessig" en periode på en halvtime for å bli helt borte 😛 ja,bevegelsene her er også til tider voldsomme og brutale hehe. Blir kvalm noen ganger. Skal ikke på sjekk igjen før 8.juli. Håper hun da er festet! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/27/#findComment-147295508 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslojente39 Skrevet 30. juni 2015 #655 Del Skrevet 30. juni 2015 Trenger litt hjelp av dere... Husker seriøst ikke hvordan det var sist,men når man har kynnere... Blir hele magen hard?er usikker på om det er det jeg har om dagen eller om det er baby som "strekker" seg. Magen blir hard på toppen,jeg blir mer tungpustet og kjenner det helt opp i kinnene. Det må vel være kynnere det? Men et ganske sikker på at det ikke var slik sist... Så får jeg litt høy puls etterpå. Om det ikke er kynnere så har jeg ingen tegn overhode om dagen annet enn noen stikkinger i underlivet. Håper og tror at mye er gjort på 14-16 dager nå...Japp er kynnere. Man blir litt sliten av dem. De forsvinner om du legger deg ned og slapper av Når baby strekker seg så kjenner du det mer i huden(om du skjønner). Apropos: tror mini har sunket lengre ned for nå kjenner jeg stikninger nedover låret oftere, nedpress og svake mensmurringer. Har også fått litt mer kynnere de siste par dagene. Mini virker også mer våken for tiden og er oftere aktiv og den albuen hans er mildt sagt UBEHAGELIG(!) Så gode tegn da Svake mensenmurringer kjente jeg bare 1 uke cirka før fødsel😊 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/27/#findComment-147295529 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsch83 Skrevet 30. juni 2015 #656 Del Skrevet 30. juni 2015 Trenger litt hjelp av dere... Husker seriøst ikke hvordan det var sist,men når man har kynnere... Blir hele magen hard?er usikker på om det er det jeg har om dagen eller om det er baby som "strekker" seg. Magen blir hard på toppen,jeg blir mer tungpustet og kjenner det helt opp i kinnene. Det må vel være kynnere det? Men et ganske sikker på at det ikke var slik sist... Så får jeg litt høy puls etterpå. Om det ikke er kynnere så har jeg ingen tegn overhode om dagen annet enn noen stikkinger i underlivet. Håper og tror at mye er gjort på 14-16 dager nå...Japp er kynnere. Man blir litt sliten av dem. De forsvinner om du legger deg ned og slapper av Når baby strekker seg så kjenner du det mer i huden(om du skjønner). Apropos: tror mini har sunket lengre ned for nå kjenner jeg stikninger nedover låret oftere, nedpress og svake mensmurringer. Har også fått litt mer kynnere de siste par dagene. Mini virker også mer våken for tiden og er oftere aktiv og den albuen hans er mildt sagt UBEHAGELIG(!) Så gode tegn da Svake mensenmurringer kjente jeg bare 1 uke cirka før fødsel😊 Det har jeg hatt en dag,samt to dager (ikke etterhverandre) hvor det kjennes ut som nerver i klem i lysken. Herregud... Jeg må seriøst pakke fødebagen snart... Er 36+5 og minime hjemme kom jo akkurat en uke før termin. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/27/#findComment-147295544 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 30. juni 2015 Forfatter #657 Del Skrevet 30. juni 2015 Takk folkens! Han er så nydelig, så utrolig deilig å ha han her 😍Gratulerer så mye😊❤️. Glad for å høre at alt gikk fint! Koser meg så mye med min, er helt betatt og syntes han er verdens nydeligste skapning😉. Gled deg til å komme hjem, det er så deilig:).Ja de er så utrolig vakre 😍 Vi må bli en dag eller to ekstra siden han er så liten, men gleder meg til å dra hjem ja!Har du fått eget rom? Jeg syntes det var stressende å være på sykehuset og klarer ammingen mye bedre her hjemme. I dag har vi tilogmed ammet i parken:). Er så glad for min Cozyfix ammepute, den kan jeg virkelig anbefale alle dere andre å kjøpe, hvis dere skal ha ammepute. Kjøpte min brukt på finn.no, så da var det 500 vel anvendte penger! Nei må nok bo på dobbeltrom.. Det er jo litt slitsomt ja! Skal nok få til ammingen, men de følger med på blodsukkeret når de er så små, så da må jeg være her. Foreløpig suger han ikke så veldig bra da, de er litt slappe i sugetaket sånne bittesmå. Men får pressa ut noen dråper og gitt han. Melka har ikke kommet helt enda. Skulle gjerne dratt hjem i mårra.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/27/#findComment-147295783 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Me2u Skrevet 30. juni 2015 #658 Del Skrevet 30. juni 2015 Trenger litt hjelp av dere... Husker seriøst ikke hvordan det var sist,men når man har kynnere... Blir hele magen hard?er usikker på om det er det jeg har om dagen eller om det er baby som "strekker" seg. Magen blir hard på toppen,jeg blir mer tungpustet og kjenner det helt opp i kinnene. Det må vel være kynnere det? Men et ganske sikker på at det ikke var slik sist... Så får jeg litt høy puls etterpå. Om det ikke er kynnere så har jeg ingen tegn overhode om dagen annet enn noen stikkinger i underlivet. Håper og tror at mye er gjort på 14-16 dager nå...Japp er kynnere. Man blir litt sliten av dem. De forsvinner om du legger deg ned og slapper av Når baby strekker seg så kjenner du det mer i huden(om du skjønner). Apropos: tror mini har sunket lengre ned for nå kjenner jeg stikninger nedover låret oftere, nedpress og svake mensmurringer. Har også fått litt mer kynnere de siste par dagene. Mini virker også mer våken for tiden og er oftere aktiv og den albuen hans er mildt sagt UBEHAGELIG(!) Så gode tegn da Svake mensenmurringer kjente jeg bare 1 uke cirka før fødsel😊 Trenger litt hjelp av dere... Husker seriøst ikke hvordan det var sist,men når man har kynnere... Blir hele magen hard?er usikker på om det er det jeg har om dagen eller om det er baby som "strekker" seg. Magen blir hard på toppen,jeg blir mer tungpustet og kjenner det helt opp i kinnene. Det må vel være kynnere det? Men et ganske sikker på at det ikke var slik sist... Så får jeg litt høy puls etterpå. Om det ikke er kynnere så har jeg ingen tegn overhode om dagen annet enn noen stikkinger i underlivet. Håper og tror at mye er gjort på 14-16 dager nå...Japp er kynnere. Man blir litt sliten av dem. De forsvinner om du legger deg ned og slapper av Når baby strekker seg så kjenner du det mer i huden(om du skjønner). Apropos: tror mini har sunket lengre ned for nå kjenner jeg stikninger nedover låret oftere, nedpress og svake mensmurringer. Har også fått litt mer kynnere de siste par dagene. Mini virker også mer våken for tiden og er oftere aktiv og den albuen hans er mildt sagt UBEHAGELIG(!) Så gode tegn da Svake mensenmurringer kjente jeg bare 1 uke cirka før fødsel😊Det har jeg hatt en dag,samt to dager (ikke etterhverandre) hvor det kjennes ut som nerver i klem i lysken. Herregud... Jeg må seriøst pakke fødebagen snart... Er 36+5 og minime hjemme kom jo akkurat en uke før termin. Er et eller annet som har skjedd de siste dagene iallefall. Mini virker urolig og albuer meg skikkelig hardt! Og han presser ut rumpa konstant så hele magen er skjev Og så er det disse ilingene nedover låret, svake mensmurringer og voldsomt press nedover. I tillegg strekker det voldsomt på høyre siden over hoften hver gang jeg reiser meg, er som om siden skal revne eller noe. Iiik! Er dette dette som er modning? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/27/#findComment-147295789 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsch83 Skrevet 30. juni 2015 #659 Del Skrevet 30. juni 2015 Trenger litt hjelp av dere... Husker seriøst ikke hvordan det var sist,men når man har kynnere... Blir hele magen hard?er usikker på om det er det jeg har om dagen eller om det er baby som "strekker" seg. Magen blir hard på toppen,jeg blir mer tungpustet og kjenner det helt opp i kinnene. Det må vel være kynnere det? Men et ganske sikker på at det ikke var slik sist... Så får jeg litt høy puls etterpå. Om det ikke er kynnere så har jeg ingen tegn overhode om dagen annet enn noen stikkinger i underlivet. Håper og tror at mye er gjort på 14-16 dager nå...Japp er kynnere. Man blir litt sliten av dem. De forsvinner om du legger deg ned og slapper av Når baby strekker seg så kjenner du det mer i huden(om du skjønner). Apropos: tror mini har sunket lengre ned for nå kjenner jeg stikninger nedover låret oftere, nedpress og svake mensmurringer. Har også fått litt mer kynnere de siste par dagene. Mini virker også mer våken for tiden og er oftere aktiv og den albuen hans er mildt sagt UBEHAGELIG(!) Så gode tegn da Svake mensenmurringer kjente jeg bare 1 uke cirka før fødsel😊 Trenger litt hjelp av dere... Husker seriøst ikke hvordan det var sist,men når man har kynnere... Blir hele magen hard?er usikker på om det er det jeg har om dagen eller om det er baby som "strekker" seg. Magen blir hard på toppen,jeg blir mer tungpustet og kjenner det helt opp i kinnene. Det må vel være kynnere det? Men et ganske sikker på at det ikke var slik sist... Så får jeg litt høy puls etterpå. Om det ikke er kynnere så har jeg ingen tegn overhode om dagen annet enn noen stikkinger i underlivet. Håper og tror at mye er gjort på 14-16 dager nå...Japp er kynnere. Man blir litt sliten av dem. De forsvinner om du legger deg ned og slapper av Når baby strekker seg så kjenner du det mer i huden(om du skjønner). Apropos: tror mini har sunket lengre ned for nå kjenner jeg stikninger nedover låret oftere, nedpress og svake mensmurringer. Har også fått litt mer kynnere de siste par dagene. Mini virker også mer våken for tiden og er oftere aktiv og den albuen hans er mildt sagt UBEHAGELIG(!) Så gode tegn da Svake mensenmurringer kjente jeg bare 1 uke cirka før fødsel😊Det har jeg hatt en dag,samt to dager (ikke etterhverandre) hvor det kjennes ut som nerver i klem i lysken. Herregud... Jeg må seriøst pakke fødebagen snart... Er 36+5 og minime hjemme kom jo akkurat en uke før termin.Er et eller annet som har skjedd de siste dagene iallefall. Mini virker urolig og albuer meg skikkelig hardt! Og han presser ut rumpa konstant så hele magen er skjev Og så er det disse ilingene nedover låret, svake mensmurringer og voldsomt press nedover. I tillegg strekker det voldsomt på høyre siden over hoften hver gang jeg reiser meg, er som om siden skal revne eller noe. Iiik! Er dette dette som er modning? Høres ut som du modner godt ja 👍😄 når har du termin? Syntes plutselig det ble så nærme nå som vi trer inn i mnd. Våres... Selv om jeg har slutten,så er det grise spennende nå.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/27/#findComment-147295841 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Me2u Skrevet 30. juni 2015 #660 Del Skrevet 30. juni 2015 (endret) Trenger litt hjelp av dere... Husker seriøst ikke hvordan det var sist,men når man har kynnere... Blir hele magen hard?er usikker på om det er det jeg har om dagen eller om det er baby som "strekker" seg. Magen blir hard på toppen,jeg blir mer tungpustet og kjenner det helt opp i kinnene. Det må vel være kynnere det? Men et ganske sikker på at det ikke var slik sist... Så får jeg litt høy puls etterpå. Om det ikke er kynnere så har jeg ingen tegn overhode om dagen annet enn noen stikkinger i underlivet. Håper og tror at mye er gjort på 14-16 dager nå...Japp er kynnere. Man blir litt sliten av dem. De forsvinner om du legger deg ned og slapper av Når baby strekker seg så kjenner du det mer i huden(om du skjønner). Apropos: tror mini har sunket lengre ned for nå kjenner jeg stikninger nedover låret oftere, nedpress og svake mensmurringer. Har også fått litt mer kynnere de siste par dagene. Mini virker også mer våken for tiden og er oftere aktiv og den albuen hans er mildt sagt UBEHAGELIG(!) Så gode tegn da Svake mensenmurringer kjente jeg bare 1 uke cirka før fødsel Trenger litt hjelp av dere... Husker seriøst ikke hvordan det var sist,men når man har kynnere... Blir hele magen hard?er usikker på om det er det jeg har om dagen eller om det er baby som "strekker" seg. Magen blir hard på toppen,jeg blir mer tungpustet og kjenner det helt opp i kinnene. Det må vel være kynnere det? Men et ganske sikker på at det ikke var slik sist... Så får jeg litt høy puls etterpå. Om det ikke er kynnere så har jeg ingen tegn overhode om dagen annet enn noen stikkinger i underlivet. Håper og tror at mye er gjort på 14-16 dager nå...Japp er kynnere. Man blir litt sliten av dem. De forsvinner om du legger deg ned og slapper av Når baby strekker seg så kjenner du det mer i huden(om du skjønner). Apropos: tror mini har sunket lengre ned for nå kjenner jeg stikninger nedover låret oftere, nedpress og svake mensmurringer. Har også fått litt mer kynnere de siste par dagene. Mini virker også mer våken for tiden og er oftere aktiv og den albuen hans er mildt sagt UBEHAGELIG(!) Så gode tegn da Svake mensenmurringer kjente jeg bare 1 uke cirka før fødselDet har jeg hatt en dag,samt to dager (ikke etterhverandre) hvor det kjennes ut som nerver i klem i lysken. Herregud... Jeg må seriøst pakke fødebagen snart... Er 36+5 og minime hjemme kom jo akkurat en uke før termin.Er et eller annet som har skjedd de siste dagene iallefall. Mini virker urolig og albuer meg skikkelig hardt! Og han presser ut rumpa konstant så hele magen er skjev Og så er det disse ilingene nedover låret, svake mensmurringer og voldsomt press nedover. I tillegg strekker det voldsomt på høyre siden over hoften hver gang jeg reiser meg, er som om siden skal revne eller noe. Iiik! Er dette dette som er modning? Høres ut som du modner godt ja når har du termin? Syntes plutselig det ble så nærme nå som vi trer inn i mnd. Våres... Selv om jeg har slutten,så er det grise spennende nå....Damn! Er jo litt tidlig da siden termin er 28.juli, men modning kan vel skje ganske lenge før? Men fra uke 37 er en vel innenfor termin i den forstand. Men ja, plutselig så er det så nært!!! Sprøtt å tenke på. Venter på at slimproppen skal ryke, men skjønner at det også er noe som kan skje flere uker før så er jo ikke noe sikkert tegn det heller Endret 30. juni 2015 av Me2u Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/27/#findComment-147295857 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsch83 Skrevet 30. juni 2015 #661 Del Skrevet 30. juni 2015 Trenger litt hjelp av dere... Husker seriøst ikke hvordan det var sist,men når man har kynnere... Blir hele magen hard?er usikker på om det er det jeg har om dagen eller om det er baby som "strekker" seg. Magen blir hard på toppen,jeg blir mer tungpustet og kjenner det helt opp i kinnene. Det må vel være kynnere det? Men et ganske sikker på at det ikke var slik sist... Så får jeg litt høy puls etterpå. Om det ikke er kynnere så har jeg ingen tegn overhode om dagen annet enn noen stikkinger i underlivet. Håper og tror at mye er gjort på 14-16 dager nå...Japp er kynnere. Man blir litt sliten av dem. De forsvinner om du legger deg ned og slapper av Når baby strekker seg så kjenner du det mer i huden(om du skjønner). Apropos: tror mini har sunket lengre ned for nå kjenner jeg stikninger nedover låret oftere, nedpress og svake mensmurringer. Har også fått litt mer kynnere de siste par dagene. Mini virker også mer våken for tiden og er oftere aktiv og den albuen hans er mildt sagt UBEHAGELIG(!) Så gode tegn da Svake mensenmurringer kjente jeg bare 1 uke cirka før fødsel Trenger litt hjelp av dere... Husker seriøst ikke hvordan det var sist,men når man har kynnere... Blir hele magen hard?er usikker på om det er det jeg har om dagen eller om det er baby som "strekker" seg. Magen blir hard på toppen,jeg blir mer tungpustet og kjenner det helt opp i kinnene. Det må vel være kynnere det? Men et ganske sikker på at det ikke var slik sist... Så får jeg litt høy puls etterpå. Om det ikke er kynnere så har jeg ingen tegn overhode om dagen annet enn noen stikkinger i underlivet. Håper og tror at mye er gjort på 14-16 dager nå...Japp er kynnere. Man blir litt sliten av dem. De forsvinner om du legger deg ned og slapper av Når baby strekker seg så kjenner du det mer i huden(om du skjønner). Apropos: tror mini har sunket lengre ned for nå kjenner jeg stikninger nedover låret oftere, nedpress og svake mensmurringer. Har også fått litt mer kynnere de siste par dagene. Mini virker også mer våken for tiden og er oftere aktiv og den albuen hans er mildt sagt UBEHAGELIG(!) Så gode tegn da Svake mensenmurringer kjente jeg bare 1 uke cirka før fødselDet har jeg hatt en dag,samt to dager (ikke etterhverandre) hvor det kjennes ut som nerver i klem i lysken. Herregud... Jeg må seriøst pakke fødebagen snart... Er 36+5 og minime hjemme kom jo akkurat en uke før termin.Er et eller annet som har skjedd de siste dagene iallefall. Mini virker urolig og albuer meg skikkelig hardt! Og han presser ut rumpa konstant så hele magen er skjev Og så er det disse ilingene nedover låret, svake mensmurringer og voldsomt press nedover. I tillegg strekker det voldsomt på høyre siden over hoften hver gang jeg reiser meg, er som om siden skal revne eller noe. Iiik! Er dette dette som er modning? Høres ut som du modner godt ja når har du termin? Syntes plutselig det ble så nærme nå som vi trer inn i mnd. Våres... Selv om jeg har slutten,så er det grise spennende nå....Damn! Er jo litt tidlig da siden termin er 28.juli, men modning kan vel skje ganske lenge før? Men fra uke 37 er en vel innenfor termin i den forstand. Men ja, plutselig så er det så nært!!! Sprøtt å tenke på. Venter på at slimproppen skal ryke, men skjønner at det også er noe som kan skje flere uker før så er jo ikke noe sikkert tegn det heller Ahhhh. Jeg har 26.juli så leeenge igjen den forstand. Men jeg er 2.gangs og fødte 7dager før sist... Tenker da at om kynnere begynner å komme regelmessig nå,så skjer det vel kanskje bittelitt før.. Kanskje 10-14 dager før... Tror ikke jeg går på overtid uansett. Og redebyggingen og energien er plutselig i gang og på topp... Men er ikke klar enda,så noe til må hin vente!!!! 😬 slimproppen min gikk ca 36t før guttungen var ute. Jeg kjente på hele kroppen at noe skulle skje... Veldig spent på hvordan det hele starter denne gangen.. Håper bare ikke vannet går.. Vil helst starte med rier tror jeg 😱 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/27/#findComment-147295882 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Me2u Skrevet 30. juni 2015 #662 Del Skrevet 30. juni 2015 Herremin det siteringsopplegget her er slitsomt langt Vi har nesten lik termin Har lest og hørt at mange får hyppige kynnere lenge før så må ikke bety at baby er på vei. I motsetning til deg er jeg klar som et egg! Er så sliten og lei nå. Jeg klarer nesten ikke å bøye leddene i fingrene pga så mye vann. Haha, det med vannet stresser meg. Bare; neeeeiii, ikke i sengen eller sofaen. Men var innom apoteket og fikk prøvepakker på Tena. Følte meg hot da når jeg spurte etter voksenbleier, men om vannet skulle ryke så er det kjipt å sitte med et håndkle mellom beina. De på apoteket var veldig hyggelig når jeg fortalte hvorfor jeg trengte dem og da fikk gratis prøver fremfor å måtte kjøpe en hel pakke. Jeg er jo helt grønn på dette, men et sikkert tegn er iallefall at mår jeg ikke kan snakke av smerter så er jeg i ferd med å føde Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/27/#findComment-147295894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cue Skrevet 30. juni 2015 #663 Del Skrevet 30. juni 2015 Takk folkens! Han er så nydelig, så utrolig deilig å ha han her Gratulerer så mye❤. Glad for å høre at alt gikk fint! Koser meg så mye med min, er helt betatt og syntes han er verdens nydeligste skapning. Gled deg til å komme hjem, det er så deilig:). Ja de er så utrolig vakre Vi må bli en dag eller to ekstra siden han er så liten, men gleder meg til å dra hjem ja! Visste de at han kom til å være så liten? Eller kom det litt som en overraskelse? Kjekt å høre at alt går bra, selvom de må passe litt ekstra på blodsukkeret. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/27/#findComment-147296030 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 1. juli 2015 Forfatter #664 Del Skrevet 1. juli 2015 Takk folkens! Han er så nydelig, så utrolig deilig å ha han herGratulerer så mye❤. Glad for å høre at alt gikk fint! Koser meg så mye med min, er helt betatt og syntes han er verdens nydeligste skapning. Gled deg til å komme hjem, det er så deilig:).Ja de er så utrolig vakre Vi må bli en dag eller to ekstra siden han er så liten, men gleder meg til å dra hjem ja! Visste de at han kom til å være så liten? Eller kom det litt som en overraskelse? Kjekt å høre at alt går bra, selvom de må passe litt ekstra på blodsukkeret. Ja det var jo en av grunnene til at jeg ble satt i gang, men målingene har jo vist litt forskjellig. De bommer jo ofte på de estimatene så jeg var jo litt spent på hvor liten han egentlig var. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/27/#findComment-147296139 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darling83 Skrevet 1. juli 2015 #665 Del Skrevet 1. juli 2015 Så var terminen her idag, føles helt utrolig rart- har aldri vært så lenge gravid før, og de siste kontrollene har de jo hele tiden sagt: 'any day now'.. Men Neida.. Aner at den lille karen likner mer på pappaen sin en meg, han har alltid god tid og er for sent ute til alt.. Merker jeg er sliten og lei av å ikke sove, konstante kynnere, mensenmurringer i ryggen og knallhard mage. Føler jeg går med en melon mellom bena og det sprenger skikkelig. Var på kontroll hos jordmor igår, hun var sjokka over at jeg ikke hadde født, og alt er mer enn modent å klart- men nå er jeg der at jeg tror jeg skal slite med å forstå at fødselen faktisk er igang når den starter, har hatt så mange falske alarmer at jeg tviler på jeg tør tro på det. Time til overtidskontroll om en uke, så får ha det som neste 'mål' og forsøke å glemme hele greiene (dritlett liksom...) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/27/#findComment-147296223 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsch83 Skrevet 1. juli 2015 #666 Del Skrevet 1. juli 2015 Så var terminen her idag, føles helt utrolig rart- har aldri vært så lenge gravid før, og de siste kontrollene har de jo hele tiden sagt: 'any day now'.. Men Neida.. Aner at den lille karen likner mer på pappaen sin en meg, han har alltid god tid og er for sent ute til alt.. Merker jeg er sliten og lei av å ikke sove, konstante kynnere, mensenmurringer i ryggen og knallhard mage. Føler jeg går med en melon mellom bena og det sprenger skikkelig. Var på kontroll hos jordmor igår, hun var sjokka over at jeg ikke hadde født, og alt er mer enn modent å klart- men nå er jeg der at jeg tror jeg skal slite med å forstå at fødselen faktisk er igang når den starter, har hatt så mange falske alarmer at jeg tviler på jeg tør tro på det. Time til overtidskontroll om en uke, så får ha det som neste 'mål' og forsøke å glemme hele greiene (dritlett liksom...) Men da er du snart i mål i alle fall 😊 kan jo skje når som helst 👍🏻 lykke til☺️ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/27/#findComment-147296237 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Me2u Skrevet 1. juli 2015 #667 Del Skrevet 1. juli 2015 Takk folkens! Han er så nydelig, så utrolig deilig å ha han herGratulerer så mye❤. Glad for å høre at alt gikk fint! Koser meg så mye med min, er helt betatt og syntes han er verdens nydeligste skapning. Gled deg til å komme hjem, det er så deilig:).Ja de er så utrolig vakre Vi må bli en dag eller to ekstra siden han er så liten, men gleder meg til å dra hjem ja! Visste de at han kom til å være så liten? Eller kom det litt som en overraskelse? Kjekt å høre at alt går bra, selvom de må passe litt ekstra på blodsukkeret. Ja det var jo en av grunnene til at jeg ble satt i gang, men målingene har jo vist litt forskjellig. De bommer jo ofte på de estimatene så jeg var jo litt spent på hvor liten han egentlig var. Hvordan er formen ellers? Har ammingen gått seg til? Så var terminen her idag, føles helt utrolig rart- har aldri vært så lenge gravid før, og de siste kontrollene har de jo hele tiden sagt: 'any day now'.. Men Neida.. Aner at den lille karen likner mer på pappaen sin en meg, han har alltid god tid og er for sent ute til alt.. Merker jeg er sliten og lei av å ikke sove, konstante kynnere, mensenmurringer i ryggen og knallhard mage. Føler jeg går med en melon mellom bena og det sprenger skikkelig. Var på kontroll hos jordmor igår, hun var sjokka over at jeg ikke hadde født, og alt er mer enn modent å klart- men nå er jeg der at jeg tror jeg skal slite med å forstå at fødselen faktisk er igang når den starter, har hatt så mange falske alarmer at jeg tviler på jeg tør tro på det. Time til overtidskontroll om en uke, så får ha det som neste 'mål' og forsøke å glemme hele greiene (dritlett liksom...) Skjønner du er klar som et egg nå! Men nå er det like rundt hjørnet da, enten baby vil eller ei Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/27/#findComment-147296248 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darling83 Skrevet 1. juli 2015 #668 Del Skrevet 1. juli 2015 Hehe, ja nå er jeg 'overklar'. Faktisk så klar at alt av tanker rundt gruing til fødsel er som blåst bort- så er nok en mening med disse dagene og;-) snart er han her- og jeg kjenner at je gleder meg så vanvittig til å bli kjent med det lille mennesket! Tusen takk, snart er vi i mål alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/27/#findComment-147296262 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ØYNE Skrevet 1. juli 2015 #669 Del Skrevet 1. juli 2015 (endret) Herremin det siteringsopplegget her er slitsomt langt Vi har nesten lik termin Har lest og hørt at mange får hyppige kynnere lenge før så må ikke bety at baby er på vei. I motsetning til deg er jeg klar som et egg! Er så sliten og lei nå. Jeg klarer nesten ikke å bøye leddene i fingrene pga så mye vann. Haha, det med vannet stresser meg. Bare; neeeeiii, ikke i sengen eller sofaen. Men var innom apoteket og fikk prøvepakker på Tena. Følte meg hot da når jeg spurte etter voksenbleier, men om vannet skulle ryke så er det kjipt å sitte med et håndkle mellom beina. De på apoteket var veldig hyggelig når jeg fortalte hvorfor jeg trengte dem og da fikk gratis prøver fremfor å måtte kjøpe en hel pakke. Jeg er jo helt grønn på dette, men et sikkert tegn er iallefall at mår jeg ikke kan snakke av smerter så er jeg i ferd med å føde Vannet mitt gikk i senga forrige gang. Eller dvs jeg klarte å hoppe opp i en fart (tom som høygravid, fikk magiske krefter) da jeg hørte en "knepp" lyd. Så vannet kom fra soveromsdøra og til badet. Noe samboer fikk i oppgave å vaske opp haha. På vei til sykehuset holdt det med et nattbind Vannet tok ikke lang tid på å komme ut, etterpå var det bare litt og litt som kom. Endret 1. juli 2015 av ØYNE Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/27/#findComment-147296337 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cue Skrevet 1. juli 2015 #670 Del Skrevet 1. juli 2015 Så var terminen her idag, føles helt utrolig rart- har aldri vært så lenge gravid før, og de siste kontrollene har de jo hele tiden sagt: 'any day now'.. Men Neida.. Aner at den lille karen likner mer på pappaen sin en meg, han har alltid god tid og er for sent ute til alt.. Merker jeg er sliten og lei av å ikke sove, konstante kynnere, mensenmurringer i ryggen og knallhard mage. Føler jeg går med en melon mellom bena og det sprenger skikkelig. Var på kontroll hos jordmor igår, hun var sjokka over at jeg ikke hadde født, og alt er mer enn modent å klart- men nå er jeg der at jeg tror jeg skal slite med å forstå at fødselen faktisk er igang når den starter, har hatt så mange falske alarmer at jeg tviler på jeg tør tro på det. Time til overtidskontroll om en uke, så får ha det som neste 'mål' og forsøke å glemme hele greiene (dritlett liksom...) Kjedelig med denne "any day now" beskjeden. Jeg fikk den allerede i uke 34 med påfølgende beskjed om å ta det heeelt med ro. Det er så kjedelig med alt av sympotmer og smertefulle sammentrekkninger hver bidige dag. Termin på mandag her. Satser på at du slipper overtidskontroll Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/27/#findComment-147296386 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 1. juli 2015 Forfatter #671 Del Skrevet 1. juli 2015 (endret) Nja, går litt trått med ammingen, han er ikke noen kraftkar når det gjelder suging, og melka har ikke kommet skikkelig i gang. Men var forberedt på at det kom til å bli litt jobb med amminga når han er så liten, det går seg nok til :-) Endret 1. juli 2015 av Krumelur Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/27/#findComment-147296392 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 1. juli 2015 Forfatter #672 Del Skrevet 1. juli 2015 Herremin det siteringsopplegget her er slitsomt langt Vi har nesten lik termin Har lest og hørt at mange får hyppige kynnere lenge før så må ikke bety at baby er på vei. I motsetning til deg er jeg klar som et egg! Er så sliten og lei nå. Jeg klarer nesten ikke å bøye leddene i fingrene pga så mye vann. Haha, det med vannet stresser meg. Bare; neeeeiii, ikke i sengen eller sofaen. Men var innom apoteket og fikk prøvepakker på Tena. Følte meg hot da når jeg spurte etter voksenbleier, men om vannet skulle ryke så er det kjipt å sitte med et håndkle mellom beina. De på apoteket var veldig hyggelig når jeg fortalte hvorfor jeg trengte dem og da fikk gratis prøver fremfor å måtte kjøpe en hel pakke. Jeg er jo helt grønn på dette, men et sikkert tegn er iallefall at mår jeg ikke kan snakke av smerter så er jeg i ferd med å føde Vannet mitt gikk i senga forrige gang. Eller dvs jeg klarte å hoppe opp i en fart (tom som høygravid, fikk magiske krefter) da jeg hørte en "knepp" lyd. Så vannet kom fra soveromsdøra og til badet. Noe samboer fikk i oppgave å vaske opp haha. På vei til sykehuset holdt det med et nattbind Vannet tok ikke lang tid på å komme ut, etterpå var det bare litt og litt som kom. Omtrent som meg forrige gang. Men syntes det rant mye, brukte babyen sine bleier til jeg kom meg på sykehuset 😊 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/27/#findComment-147296401 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cue Skrevet 1. juli 2015 #673 Del Skrevet 1. juli 2015 Nja, går litt trått med ammingen, han er ikke noen kraftkar når det gjelder suging, og melka har ikke kommet skikkelig i gang. Men var forberedt på at det kom til å bli litt jobb med amminga når han er så liten, det går seg nok til :-) Ammingen kommer sikkert i gang når dere får et par dager på dere. Mengden med fostervann som kommer når vannet går kan variere mye. Hos noen drypper det jo bare, mens hos andre kommer det bokstaveligtalt en skikkelig foss. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/27/#findComment-147296444 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darling83 Skrevet 1. juli 2015 #674 Del Skrevet 1. juli 2015 Så var terminen her idag, føles helt utrolig rart- har aldri vært så lenge gravid før, og de siste kontrollene har de jo hele tiden sagt: 'any day now'.. Men Neida.. Aner at den lille karen likner mer på pappaen sin en meg, han har alltid god tid og er for sent ute til alt.. Merker jeg er sliten og lei av å ikke sove, konstante kynnere, mensenmurringer i ryggen og knallhard mage. Føler jeg går med en melon mellom bena og det sprenger skikkelig. Var på kontroll hos jordmor igår, hun var sjokka over at jeg ikke hadde født, og alt er mer enn modent å klart- men nå er jeg der at jeg tror jeg skal slite med å forstå at fødselen faktisk er igang når den starter, har hatt så mange falske alarmer at jeg tviler på jeg tør tro på det. Time til overtidskontroll om en uke, så får ha det som neste 'mål' og forsøke å glemme hele greiene (dritlett liksom...) Kjedelig med denne "any day now" beskjeden. Jeg fikk den allerede i uke 34 med påfølgende beskjed om å ta det heeelt med ro. Det er så kjedelig med alt av sympotmer og smertefulle sammentrekkninger hver bidige dag. Termin på mandag her. Satser på at du slipper overtidskontroll ja, fikk og beskjed helt i starten av uke 34 at nå var det på tide å roe tempoet for å unngå at lillemann kom med en gang.. Da blir jammen ventetiden innmari lang, føler jo omtrent jeg har gått på overtid en god stund allerede, hehe.. Selv om det er fryktelig deilig å vite at nå er han ferdig bakt inni der og at uansett hvordan man vrir og vender på det er han her snart! Men neste gang skal jeg jammen la vær å si eksakt termindato til noen, for om jeg får EN mld til nå om ting er på g tror jeg muligens jeg klikker.. Haha, er helt sikkert gjort i beste mening, men himmel og hav så forsynt jeg er...hilsen sprekkeferdig hormontroll Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/27/#findComment-147297060 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ØYNE Skrevet 1. juli 2015 #675 Del Skrevet 1. juli 2015 Så var terminen her idag, føles helt utrolig rart- har aldri vært så lenge gravid før, og de siste kontrollene har de jo hele tiden sagt: 'any day now'.. Men Neida.. Aner at den lille karen likner mer på pappaen sin en meg, han har alltid god tid og er for sent ute til alt.. Merker jeg er sliten og lei av å ikke sove, konstante kynnere, mensenmurringer i ryggen og knallhard mage. Føler jeg går med en melon mellom bena og det sprenger skikkelig. Var på kontroll hos jordmor igår, hun var sjokka over at jeg ikke hadde født, og alt er mer enn modent å klart- men nå er jeg der at jeg tror jeg skal slite med å forstå at fødselen faktisk er igang når den starter, har hatt så mange falske alarmer at jeg tviler på jeg tør tro på det. Time til overtidskontroll om en uke, så får ha det som neste 'mål' og forsøke å glemme hele greiene (dritlett liksom...) Kjedelig med denne "any day now" beskjeden. Jeg fikk den allerede i uke 34 med påfølgende beskjed om å ta det heeelt med ro. Det er så kjedelig med alt av sympotmer og smertefulle sammentrekkninger hver bidige dag. Termin på mandag her. Satser på at du slipper overtidskontroll Da har vi termin samme dag Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/27/#findComment-147297084 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå