Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Här händer det inte mycket allt. Förrförra veckan (tror jag det var) började slemproppen komma, och hade mycket mensvärk, men nu så sker inte mycket känns det som. Hade lite ont imorse men inte mer.

Jaja, är ju en uke igjen egentlig... men man blir ju så avundsjuk når det er fler som har fått, kommer få i dagarna og har planert dato att få :P

Fortsetter under...

Ja, da har jeg vært på sykehuset og fått målt altfor høyt blodtrykk...igjen... Så da blir det planlagt ks på onsdag!!shit bandit😊

Oi det snudde fort! Skal du på Riksen eller ? Kanskje vi ses på barsel i såfall 😀 Har fått modningstablett nr to og har begynt å få sammentrekninger , så nå begynner det 😯

Hvor høyt var blodtrykket ditt forresten ? Hadde 140/100 da jeg kom i dag, er ikke skyhøyt men rekord for meg!

Endret av Krumelur

Nei, skal på Drammen:) hadde 150/95 i gj snitt- rekord for meg også.. Ubehagelig å gå sånn, men nå vet jeg at det ikke er så lenge igjen...

Så spennende å se hvor lang tid det tar med deg Krumelur, det kan jo plutselig ta seg opp raskt! Krysser fingrene for at du får en god fødselsopplevelse- du er i de aller beste hender!😊❤️

Annonse

Nei, skal på Drammen:) hadde 150/95 i gj snitt- rekord for meg også.. Ubehagelig å gå sånn, men nå vet jeg at det ikke er så lenge igjen...

Så spennende å se hvor lang tid det tar med deg Krumelur, det kan jo plutselig ta seg opp raskt! Krysser fingrene for at du får en god fødselsopplevelse- du er i de aller beste hender!😊❤️

Lykke til begge to 😀

Fem over åtte kom gutten vår, to timer etter at vannet ble tatt. Anestesilegen hadde endelig kommet da jeg kjente at jeg måtte presse, ti minutter etterpå var han ute. Helt utrolig! Er superfint nå i forhold til etter forrige fødsel. Han er bitteliten, bare 2239 g, men helt perfekt 😍

Annonse

Fem over åtte kom gutten vår, to timer etter at vannet ble tatt. Anestesilegen hadde endelig kommet da jeg kjente at jeg måtte presse, ti minutter etterpå var han ute. Helt utrolig! Er superfint nå i forhold til etter forrige fødsel. Han er bitteliten, bare 2239 g, men helt perfekt 😍

Gratulerer så mye med den lille gutten :)

Tusen takk!! Kjenner at jeg er utrolig spent, gleder meg masse- og er bittelitt vettskremt

Det går sikkert helt fint. Og så gøy det blir å få hilse på den lille :) 

Jeg blir sprø av å vente snart, ikke at jeg egentlig gleder meg til fødselen. Men vil ikke risikere et stort barn med de komplikasjonene det kan medføre, og jeg vil ikke føde i juli!!! Nå er det vel ikke så veldig sannsynlig at det blir noen stor baby, ligger under på på sf-mål og ul, men en vet jo aldri før den er ute. 

Uregelmessige og vonde kynnere i hele dag også, kommer visst ikke videre. 

Takk folkens! Han er så nydelig, så utrolig deilig å ha han her 😍

Gratulerer så mye😊❤️. Glad for å høre at alt gikk fint! Koser meg så mye med min, er helt betatt og syntes han er verdens nydeligste skapning😉. Gled deg til å komme hjem, det er så deilig:).

Takk folkens! Han er så nydelig, så utrolig deilig å ha han her 😍

Gratulerer så mye😊❤️. Glad for å høre at alt gikk fint! Koser meg så mye med min, er helt betatt og syntes han er verdens nydeligste skapning😉. Gled deg til å komme hjem, det er så deilig:).

Ja de er så utrolig vakre 😍 Vi må bli en dag eller to ekstra siden han er så liten, men gleder meg til å dra hjem ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...