Gå til innhold

Syver/Siver eller Iver ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Iver! :)

Ville ikke kalt ungen for et tall.. "Han er en Syver, han syver", kan fort bli mobbing.

Anonymous poster hash: 2f7fe...aae

dummeste jeg har lest, min pappa heter det og er snart 60 år, ALDRI blitt mobbet, og kjenner 2 små gutter også på 5 og 8, ingen av de har blitt mobbet heller, sjelden navn er et av årsaker til mobbing.

Anonymous poster hash: 54093...b63

Iver! :)Ville ikke kalt ungen for et tall.. "Han er en Syver, han syver", kan fort bli mobbing.Anonymous poster hash: 2f7fe...aae

dummeste jeg har lest, min pappa heter det og er snart 60 år, ALDRI blitt mobbet, og kjenner 2 små gutter også på 5 og 8, ingen av de har blitt mobbet heller, sjelden navn er et av årsaker til mobbing. Anonymous poster hash: 54093...b63
Er det ærlig talt det dummeste du har lest på internett noensinne? Wow, da er du heldig :)

Jo, navn er årsaken til mye mobbing. Du kan ikke ta utgangspunkt i din far, og to små barn og konlludere med at siden de ikke blir mobbet, blir ingen det.... Det går ikke an. Åpne øynene!

Annonse

Iver! :)Ville ikke kalt ungen for et tall.. "Han er en Syver, han syver", kan fort bli mobbing.Anonymous poster hash: 2f7fe...aae

dummeste jeg har lest, min pappa heter det og er snart 60 år, ALDRI blitt mobbet, og kjenner 2 små gutter også på 5 og 8, ingen av de har blitt mobbet heller, sjelden navn er et av årsaker til mobbing. Anonymous poster hash: 54093...b63
Er det ærlig talt det dummeste du har lest på internett noensinne? Wow, da er du heldig :)

Jo, navn er årsaken til mye mobbing. Du kan ikke ta utgangspunkt i din far, og to små barn og konlludere med at siden de ikke blir mobbet, blir ingen det.... Det går ikke an. Åpne øynene!

ikke enig, du tar et navn under samme kam, mange navn som er mobbenavn ikke bare det, og er ikke mobbenavn heller,bare annderles

Anonymous poster hash: 54093...b63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...