Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #1 Skrevet 18. april 2015 Klok, omsorgsfull, vakker og sterk. På mange måter lever hun kanskje drømmelivet? Friske barn som har skikket seg godt, kjekk og snill mann som gir henne tillit og rom til å utvikle seg og interessant jobb. Kjekt å lese at hun får jobb i samme by som mannen, de er et vakkert par som virker til å ha det bra sammen. Anonymous poster hash: 74ad6...ec9
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #2 Skrevet 18. april 2015 Enig. Og litt uheldig med valg av ektemann i den forstand at hun har måttet sette sin egen karriere på vent hver gang han har vært statsminister, og deres posisjoner således har vært i konflikt. Anonymous poster hash: 7b470...42c
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #3 Skrevet 18. april 2015 Enig. Og litt uheldig med valg av ektemann i den forstand at hun har måttet sette sin egen karriere på vent hver gang han har vært statsminister, og deres posisjoner således har vært i konflikt. Anonymous poster hash: 7b470...42c Hun sier selv at den påstanden er medieskapt. Hun har hatt sin jobb i UD og fått utvikle seg som hun har ønsket. Sier hun. Hi Anonymous poster hash: 74ad6...ec9
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #4 Skrevet 18. april 2015 Enig. Og litt uheldig med valg av ektemann i den forstand at hun har måttet sette sin egen karriere på vent hver gang han har vært statsminister, og deres posisjoner således har vært i konflikt. Anonymous poster hash: 7b470...42c Hun sier selv at den påstanden er medieskapt. Hun har hatt sin jobb i UD og fått utvikle seg som hun har ønsket. Sier hun. Hi Anonymous poster hash: 74ad6...ec9 Ok... Har du hørt henne si det personlig, til deg? Jeg har det ikke fra media, men fra en jeg kjenner godt som har jobbet sammen med henne. Jeg sa heller ikke at hun noen gang har sagt det er en ulempe for henne, bare at hun flere ganger har måttet gå fra en stilling som ikke er forenlig med at ektemannen hennes er statsminister i den perioden han er statsminister. Anonymous poster hash: 7b470...42c
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #5 Skrevet 18. april 2015 Enig. Og litt uheldig med valg av ektemann i den forstand at hun har måttet sette sin egen karriere på vent hver gang han har vært statsminister, og deres posisjoner således har vært i konflikt. Anonymous poster hash: 7b470...42c Hun sier selv at den påstanden er medieskapt. Hun har hatt sin jobb i UD og fått utvikle seg som hun har ønsket. Sier hun.HiAnonymous poster hash: 74ad6...ec9 Ok... Har du hørt henne si det personlig, til deg? Jeg har det ikke fra media, men fra en jeg kjenner godt som har jobbet sammen med henne. Jeg sa heller ikke at hun noen gang har sagt det er en ulempe for henne, bare at hun flere ganger har måttet gå fra en stilling som ikke er forenlig med at ektemannen hennes er statsminister i den perioden han er statsminister. Anonymous poster hash: 7b470...42c Har hørt henne si det i et intervju, ja. Er kanskje ikke godt nok for deg det? I et forhold tilrettelegger man for hverandre, og når hun sier at hun ikke ser det som at mannens karriere har satt begrensninger for hennes, får man kanskje tro på det? Hi Anonymous poster hash: 74ad6...ec9
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #6 Skrevet 18. april 2015 Som om hun hadde fått jobben uten å være gift med Jens... Synes kameratfjotteriet til Ap overgår all fornuft. Anonymous poster hash: b78b6...8d4
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #7 Skrevet 18. april 2015 Enig. Og litt uheldig med valg av ektemann i den forstand at hun har måttet sette sin egen karriere på vent hver gang han har vært statsminister, og deres posisjoner således har vært i konflikt. Anonymous poster hash: 7b470...42c Hun sier selv at den påstanden er medieskapt. Hun har hatt sin jobb i UD og fått utvikle seg som hun har ønsket. Sier hun.HiAnonymous poster hash: 74ad6...ec9 Ok... Har du hørt henne si det personlig, til deg? Jeg har det ikke fra media, men fra en jeg kjenner godt som har jobbet sammen med henne. Jeg sa heller ikke at hun noen gang har sagt det er en ulempe for henne, bare at hun flere ganger har måttet gå fra en stilling som ikke er forenlig med at ektemannen hennes er statsminister i den perioden han er statsminister. Anonymous poster hash: 7b470...42c Har hørt henne si det i et intervju, ja. Er kanskje ikke godt nok for deg det? I et forhold tilrettelegger man for hverandre, og når hun sier at hun ikke ser det som at mannens karriere har satt begrensninger for hennes, får man kanskje tro på det? Hi Anonymous poster hash: 74ad6...ec9 Jeg tror vel aldri at hun ville innrømt offentlig at mannens stilling som statsminister har hindret hennes karriere, selv om det er aldri så sant. Tror du? Helt ærlig? Anonymous poster hash: f8686...b00
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #8 Skrevet 18. april 2015 Som om hun hadde fått jobben uten å være gift med Jens... Synes kameratfjotteriet til Ap overgår all fornuft. Anonymous poster hash: b78b6...8d4 Det hadde hun helt sikkert. Hun er drivende dyktig. Anonymous poster hash: 7b470...42c
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #9 Skrevet 18. april 2015 Enig. Og litt uheldig med valg av ektemann i den forstand at hun har måttet sette sin egen karriere på vent hver gang han har vært statsminister, og deres posisjoner således har vært i konflikt. Anonymous poster hash: 7b470...42c Hun sier selv at den påstanden er medieskapt. Hun har hatt sin jobb i UD og fått utvikle seg som hun har ønsket. Sier hun.HiAnonymous poster hash: 74ad6...ec9 Ok... Har du hørt henne si det personlig, til deg? Jeg har det ikke fra media, men fra en jeg kjenner godt som har jobbet sammen med henne. Jeg sa heller ikke at hun noen gang har sagt det er en ulempe for henne, bare at hun flere ganger har måttet gå fra en stilling som ikke er forenlig med at ektemannen hennes er statsminister i den perioden han er statsminister. Anonymous poster hash: 7b470...42c Har hørt henne si det i et intervju, ja. Er kanskje ikke godt nok for deg det? I et forhold tilrettelegger man for hverandre, og når hun sier at hun ikke ser det som at mannens karriere har satt begrensninger for hennes, får man kanskje tro på det? Hi Anonymous poster hash: 74ad6...ec9 Det er forskjell på hva man sier i intervju på TV og hva man sier til gode kolleger. Det er da rimelig åpenbart... Anonymous poster hash: 7b470...42c
Modesty Blaise. Skrevet 18. april 2015 #10 Skrevet 18. april 2015 Som om hun hadde fått jobben uten å være gift med Jens... Synes kameratfjotteriet til Ap overgår all fornuft. Anonymous poster hash: b78b6...8d4 Så bra at hun ble utnevnt av en Høyre / FrP regjering da... Eller mener du at AP kameraderiet står sterkt i FrP også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå