Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #1 Del Skrevet 17. april 2015 Jeg har vært en stund utenfor arbeidslivet og har derfor 26 uker karantene før jeg har rett på sykepenger. Er nå i full jobb og vi ønsker et barn til. Hadde tenkt å vente til disse 26 ukene hadde gått, for å ha sjans til sykemelding dersom noe skulle skje som gjør sykemelding nødvendig i starten. Kvalme etc. Men så passer det egentlig best på jobb (og mtp alder, er 36 allerede) å ikke drøye, hadde passet best med baby neste vår og da burde vi starte snart.. Så hva ville dere gjort? Hvis jeg skulle bli gravid fort vil jeg være uten rett på sykepenger frem til ca uke 18 eller noe sånt. Men kan være borte inntil 16 dager da, egenmelding osv. I hvor stor grad har man rett på tilrettelegging på jobben egentlig? Burde jo kunne klare meg?.. Sommerferien kommer jo dessuten.. Hm. Innspill? Anonymous poster hash: fd4dd...90b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210293-hjelp-meg-med-en-risikovurdering/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå