Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #1 Skrevet 16. april 2015 Eller begge deler? Anonymous poster hash: d75cb...311
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #2 Skrevet 16. april 2015 Liten tiss. Stor mage kan man gjøre noe med. Liten tiss forblir en sossis Anonymous poster hash: 46093...ab3
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #3 Skrevet 16. april 2015 Stor mage. Menn med store mager blir sjelden menn med slanke mager. Og menn med store mager har jeg uansett ikke lyst på, stor tiss eller ei. Anonymous poster hash: ab321...3be
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 16. april 2015 #4 Skrevet 16. april 2015 Stor mage. Menn med store mager blir sjelden menn med slanke mager. Og menn med store mager har jeg uansett ikke lyst på, stor tiss eller ei. Anonymous poster hash: ab321...3be Men menn med liten tiss blir ALDRI menn med stor tiss 😂
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #5 Skrevet 17. april 2015 Stor mage. Menn med store mager blir sjelden menn med slanke mager. Og menn med store mager har jeg uansett ikke lyst på, stor tiss eller ei. Anonymous poster hash: ab321...3be Men menn med liten tiss blir ALDRI menn med stor tiss 😂 Men en liten tiss kan fortsatt brukes 😉 Klart, liten tiss er ikke for tunnelvide damer da☺️ Anonymous poster hash: ab321...3be
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #6 Skrevet 17. april 2015 Stor mage får "tiss" til å se liten ut. Men, som en godt røslig kamerat hevder, bra utstyr oppbevares under tak... 😉 Anonymous poster hash: 1b725...4cf
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #7 Skrevet 17. april 2015 Kommer an på hva man setter først av helse og seksuell tilfredsstillelse... Anonymous poster hash: a3112...56d
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 17. april 2015 #8 Skrevet 17. april 2015 Stor mage. Menn med store mager blir sjelden menn med slanke mager. Og menn med store mager har jeg uansett ikke lyst på, stor tiss eller ei. Anonymous poster hash: ab321...3be Men menn med liten tiss blir ALDRI menn med stor tiss 😂Men en liten tiss kan fortsatt brukes 😉 Klart, liten tiss er ikke for tunnelvide damer da☺️ Anonymous poster hash: ab321...3be Liten tiss er fremdeles liten om man kjører tunnell eller vei uten vegskulder 😂
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #9 Skrevet 17. april 2015 Stor mage. Menn med store mager blir sjelden menn med slanke mager. Og menn med store mager har jeg uansett ikke lyst på, stor tiss eller ei. Anonymous poster hash: ab321...3be Men menn med liten tiss blir ALDRI menn med stor tiss Men en liten tiss kan fortsatt brukes Klart, liten tiss er ikke for tunnelvide damer da☺ Anonymous poster hash: ab321...3be Du er en mann antar jeg, for dette er den typiske kommentaren fra en mann med peniskomplekser når kvinner sier småtisser er turn-off. Da roper småtiss-mannen "Det er fordi du er så vid, garantert!!" Litt som for å trøste seg selv. "Det er ikke jeg som har liten tiss, det er hun som er vid som en tunnel" ... Anyways så er det selvsagt best med stor mage enn med liten tiss og det er jeg sikker på at menn synes også. Store mager kan i det minste slankes bort. Små peniser kan man ikke gjøre noe med og menn med veldig små peniser sliter med ekstremt store komplekser pga. det. Det er liksom bare så mye teknikk du kan slå i bordet med. Anonymous poster hash: d5e16...0b4
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #11 Skrevet 17. april 2015 Kombinasjonen er iallefall ekstremt turnoff. Måtte jeg velge, måtte jeg valgt han med stor mage, for han kan slanke seg. Anonymous poster hash: c72d9...763
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #12 Skrevet 17. april 2015 Liten tiss! Anonymous poster hash: 01330...218
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #13 Skrevet 17. april 2015 Ingen av delene. Skam dere. Anonymous poster hash: 59f3b...18d
ærlig talt Skrevet 17. april 2015 #14 Skrevet 17. april 2015 Stor mage er verst. Liten penis er kun en utfordring, stor mage er turn off.
♥MammanTilEnPrinsesse♥ Skrevet 17. april 2015 #15 Skrevet 17. april 2015 Liten tiss hadde ikke funka for meg asså
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #16 Skrevet 17. april 2015 Stor mage. Anonymous poster hash: 754d5...201
Lille krøll Skrevet 17. april 2015 #17 Skrevet 17. april 2015 Menn med liten tiss (kort) kan få større tiss. Er en mann tjukk så har han veldig mye fett ved basen av tissen. Går han ned i vekt får han lengre tiss. Er snakk om 1-1,5 cm per 10 kg ned i vekt.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #18 Skrevet 17. april 2015 Min samboer er høy og slank og er over gjennomsnittet når det gjelder penisstørrelse... Broren hans er 10 cm lavere, er kjempetykk!! Han har en ekstremt diger mage, men i følge hans samboer har han også stort utstyr...men jeg ville aldri ha tent på en så tykk mann. Det er sikkert overfladisk....men om min samboer hadde hatt liten tiss hadde jeg lett valgt han fremfor broren uansett. Anonymous poster hash: 57f4c...b47
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #19 Skrevet 17. april 2015 Min samboer er høy og slank og er over gjennomsnittet når det gjelder penisstørrelse... Broren hans er 10 cm lavere, er kjempetykk!! Han har en ekstremt diger mage, men i følge hans samboer har han også stort utstyr...men jeg ville aldri ha tent på en så tykk mann. Det er sikkert overfladisk....men om min samboer hadde hatt liten tiss hadde jeg lett valgt han fremfor broren uansett. Anonymous poster hash: 57f4c...b47 Haha, samboeren hans må jo ha NOE appetittelig å si om mannen sin Tror du hun ville innrømmet å ha en feit minipikk til samboer, eller? Anonymous poster hash: 14ad1...3ea
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #20 Skrevet 17. april 2015 Min samboer er høy og slank og er over gjennomsnittet når det gjelder penisstørrelse... Broren hans er 10 cm lavere, er kjempetykk!! Han har en ekstremt diger mage, men i følge hans samboer har han også stort utstyr...men jeg ville aldri ha tent på en så tykk mann. Det er sikkert overfladisk....men om min samboer hadde hatt liten tiss hadde jeg lett valgt han fremfor broren uansett. Anonymous poster hash: 57f4c...b47 Haha, samboeren hans må jo ha NOE appetittelig å si om mannen sin Tror du hun ville innrømmet å ha en feit minipikk til samboer, eller? Anonymous poster hash: 14ad1...3ea Hehehe, jeg ser helt klart poenget ditt!! Min samboer sier at hans bror ofte forteller om hvor kåt den dama er og at hun vil ha pikk hele tiden... Det kan jo selvsagt også være svada! Da jeg ble gravid første gang mot alle odds (vi hadde fått beskjed om at jeg hadde så mye cyster av pco så vi måtte ha ivf) ringte broren og sa at han hadde tenkt på det her...og konklusjonen hans var at hvis min samboer var like bra utstyrt som han, var det ikke så rart jeg ble gravid, for da var jo pikken så svær at den nådde helt fram til egget, så det var bare å banke på :P Hehe Anonymous poster hash: 57f4c...b47
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #21 Skrevet 17. april 2015 Min samboer er høy og slank og er over gjennomsnittet når det gjelder penisstørrelse... Broren hans er 10 cm lavere, er kjempetykk!! Han har en ekstremt diger mage, men i følge hans samboer har han også stort utstyr...men jeg ville aldri ha tent på en så tykk mann. Det er sikkert overfladisk....men om min samboer hadde hatt liten tiss hadde jeg lett valgt han fremfor broren uansett. Anonymous poster hash: 57f4c...b47 Haha, samboeren hans må jo ha NOE appetittelig å si om mannen sin Tror du hun ville innrømmet å ha en feit minipikk til samboer, eller? Anonymous poster hash: 14ad1...3ea Hehehe, jeg ser helt klart poenget ditt!! Min samboer sier at hans bror ofte forteller om hvor kåt den dama er og at hun vil ha pikk hele tiden... Det kan jo selvsagt også være svada! Da jeg ble gravid første gang mot alle odds (vi hadde fått beskjed om at jeg hadde så mye cyster av pco så vi måtte ha ivf) ringte broren og sa at han hadde tenkt på det her...og konklusjonen hans var at hvis min samboer var like bra utstyrt som han, var det ikke så rart jeg ble gravid, for da var jo pikken så svær at den nådde helt fram til egget, så det var bare å banke på :P Hehe Anonymous poster hash: 57f4c...b47 Hahaha! Denne dama vil vel ha pikk hele tida fordi hun ikke blir tilfredsstilt! Kalles desperat etter "lindring", ikke KÅT Huff av meg, det her må jo bare være pinlig for alle parter! For noen folk Anonymous poster hash: 14ad1...3ea
anonym983625367 Skrevet 21. januar 2022 #22 Skrevet 21. januar 2022 Liten tiss er turnoff som bare faen! hvordan kan folk like menn med liten tiss, det går ikke inn i hulet hvis dama har stor mage!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2022 #23 Skrevet 21. januar 2022 Takk for at du dro frem denne gamle tråden når du først skulle lage en ny kommentar som ny bruker. Anonymkode: 616ce...1f3
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2022 #24 Skrevet 21. januar 2022 For en tråd! Er det virkelig så mange gærne damer der ute? For min del: Helt klart heller liten tiss enn stor mage. Er jeg sammen med en mann er det jo fordi jeg liker ham, og da vil jeg at han skal ha det bra og ha god helse. Da blir magen et større problem. Det er ikke "bare" å slanke seg for de aller fleste, og det blir i såfall uansett mye kjipt og unødvendig fokus på slanking. Jeg vil ha en mann som er glad og frisk og har energi til morsomme ting. Litt liten tiss er ikke så farlig hvis han veit hva han driver med i senga. Med forbehold om at vi ikke snakker om mikropenis. Og uansett - hva slags gærninger er det som driver og måler? Anonymkode: a312a...ec9
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2022 #25 Skrevet 21. januar 2022 Ikke bra noen av delene. Stor mage kan han gjøre noe med, men den store magen skyldes han selv, og han selv kan du sjelden gjøre noe med. Håpet kan du kanskje ha. I tillegg, dersom tissen hans er for liten, er sannsynligvis de aller fleste andre det også. God sex er heldigvis mer enn en tiss. Anonymkode: 8c4c8...3dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå