Gjest ssjuni15 Skrevet 16. april 2015 #1 Del Skrevet 16. april 2015 For ca 10. Gang på to måneder har jeg kommet i et nytt vogndilemma! Denne gangen står det mellom Emmaljunga super viking og TFK Joggster twist med multi x hardbag (som jeg egentlig ikke har prøvd)... Noen erfaringer?? Har tidligere vært innom Stokke Trailz og Bugaboo Buffalo, men har i grunnen avskrevet dem pga sittedelen som jeg syns virker så liten... Ønsker veldig sterkt å ha ei vogn jeg kan bruke til alt, hele vognperioden! Må kunne trilles ute i naturen, og i butikken:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210135-vogndilemma-joggster-twist-eller-super-viking/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vogndilla Skrevet 17. april 2015 #2 Del Skrevet 17. april 2015 For ca 10. Gang på to måneder har jeg kommet i et nytt vogndilemma! Denne gangen står det mellom Emmaljunga super viking og TFK Joggster twist med multi x hardbag (som jeg egentlig ikke har prøvd)... Noen erfaringer?? Har tidligere vært innom Stokke Trailz og Bugaboo Buffalo, men har i grunnen avskrevet dem pga sittedelen som jeg syns virker så liten... Ønsker veldig sterkt å ha ei vogn jeg kan bruke til alt, hele vognperioden! Må kunne trilles ute i naturen, og i butikken:) Hmmm, stokke trailz har en av de største sittedelene på markedet -så den ser jeg ikke helt? Den kan forlenges når barnet vokser Multi-x bag er jo en kjekk oppfinnelse, men jeg likte den ikke. Prøv den godt før du kjøper er mitt beste råd! Jeg synes at s.viking er en bedre vogn, super trillekomfort, stabil siden den har to fremhjul, den lengste sittedelen på markedet samt at den er sååååå mye penere å se på Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210135-vogndilemma-joggster-twist-eller-super-viking/#findComment-147144833 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ssjuni15 Skrevet 18. april 2015 #3 Del Skrevet 18. april 2015 For ca 10. Gang på to måneder har jeg kommet i et nytt vogndilemma! Denne gangen står det mellom Emmaljunga super viking og TFK Joggster twist med multi x hardbag (som jeg egentlig ikke har prøvd)... Noen erfaringer?? Har tidligere vært innom Stokke Trailz og Bugaboo Buffalo, men har i grunnen avskrevet dem pga sittedelen som jeg syns virker så liten... Ønsker veldig sterkt å ha ei vogn jeg kan bruke til alt, hele vognperioden! Må kunne trilles ute i naturen, og i butikken:) Hmmm, stokke trailz har en av de største sittedelene på markedet -så den ser jeg ikke helt? Den kan forlenges når barnet vokser Multi-x bag er jo en kjekk oppfinnelse, men jeg likte den ikke. Prøv den godt før du kjøper er mitt beste råd! Jeg synes at s.viking er en bedre vogn, super trillekomfort, stabil siden den har to fremhjul, den lengste sittedelen på markedet samt at den er sååååå mye penere å se på Takk for svar! Er så redd for å måtte bytte ut vogna når babyen skal over i sittedelen. Virker som mange vil ha noe som er lettere da! Tror du SV funker bra som sportsvogn også? Den er jo ikke den tyngste på markedet:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210135-vogndilemma-joggster-twist-eller-super-viking/#findComment-147145674 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vogndilla Skrevet 18. april 2015 #4 Del Skrevet 18. april 2015 For ca 10. Gang på to måneder har jeg kommet i et nytt vogndilemma! Denne gangen står det mellom Emmaljunga super viking og TFK Joggster twist med multi x hardbag (som jeg egentlig ikke har prøvd)... Noen erfaringer?? Har tidligere vært innom Stokke Trailz og Bugaboo Buffalo, men har i grunnen avskrevet dem pga sittedelen som jeg syns virker så liten... Ønsker veldig sterkt å ha ei vogn jeg kan bruke til alt, hele vognperioden! Må kunne trilles ute i naturen, og i butikken:) Hmmm, stokke trailz har en av de største sittedelene på markedet -så den ser jeg ikke helt? Den kan forlenges når barnet vokser Multi-x bag er jo en kjekk oppfinnelse, men jeg likte den ikke. Prøv den godt før du kjøper er mitt beste råd! Jeg synes at s.viking er en bedre vogn, super trillekomfort, stabil siden den har to fremhjul, den lengste sittedelen på markedet samt at den er sååååå mye penere å se på Takk for svar! Er så redd for å måtte bytte ut vogna når babyen skal over i sittedelen. Virker som mange vil ha noe som er lettere da! Tror du SV funker bra som sportsvogn også? Den er jo ikke den tyngste på markedet:) Sv er en helt super sportsvogn, en av de beste synes jeg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210135-vogndilemma-joggster-twist-eller-super-viking/#findComment-147146285 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ssjuni15 Skrevet 19. april 2015 #5 Del Skrevet 19. april 2015 Heller veldig mot super viking nå Håper bare bagdelen er stor nok til at babyen kan overvintre:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210135-vogndilemma-joggster-twist-eller-super-viking/#findComment-147148507 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå