Gå til innhold

Vippeextentions HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fylte på vippene 2 ganger og var kjempefornøyd 😀

MEN nå når alle er av, har jeg bare korte stubber igjen av noen vipper, da mange knakk av sammen med de falske vippene..

Vokser de ut igjen? 😫

Anonymous poster hash: 66e93...0ff

Skrevet

Haha unnskjyld at jeg ler. Du må nok leve med noen grisevipper i en stund. Eller kjøpe deg er serum til å ha på. Åssen jeg vet dette? Jo på den harde måten :D

Skrevet

Haha unnskjyld at jeg ler. Du må nok leve med noen grisevipper i en stund. Eller kjøpe deg er serum til å ha på. Åssen jeg vet dette? Jo på den harde måten :D

Hvor lang tid da? 😫

Huff hvorfor gjorde jeg dette 😢

De som er knekte vokser vel ikke ut igjen? 😔

Anonymous poster hash: 66e93...0ff

Skrevet

Selvsagt vokser de ut igjen 😊 øyevipper vokser de også vet du. Ingen katastrofe det der 😊

Anonymous poster hash: 12f5c...9b2

Skrevet

De vokser ut.tar ikke lang tid.

Skrevet

For meg så tok det ca 4 uker eller noe. Knask litt ekstra bvitamin også :)

Skrevet

Mine vokste ut og ble fyldigere og lengre enn før ! MEN så ut som jeg hadde skabb en måneds tid

Anonymous poster hash: 58352...ec4

Skrevet

Du må nok regne med å gå sånn i hvertfall et halvt års tid, før de nye vippene er på plass. De knekte vippene vokser ikke ut igjen, men blir etterhvert erstattet av nye. Vipper er vel det håret på kroppen som vokser mest sakte.

Anonymous poster hash: 0ec61...7e2

Skrevet

En Vipp bruker 80 dager på og vokse helt ut og falle av så ett halv år er litt feil😂

Skrevet

Har også lært det der, the hard way :D

Men no stress, vokser jo ut igjen. Så helt "normal" ut etter 3-4 uker!

Anonymous poster hash: 4bf2a...305
Skrevet

Jeg klarte å rykke ut ca en cm bred stripe av vippene mine engang, de hang fast i vippetangen. På midten av øyelokket. DET så dumt ut det!😂

Men tror det gikk et par mnd, så var de vokst ut igjen.. (Takk og lov for falske vipper😅)

Skrevet

Jeg klarte å rykke ut ca en cm bred stripe av vippene mine engang, de hang fast i vippetangen. På midten av øyelokket. DET så dumt ut det!😂

Men tror det gikk et par mnd, så var de vokst ut igjen.. (Takk og lov for falske vipper😅)

Aldri prøvd dette. Vippene mine er så lange at jeg må stusse dem for å klare å holde øynene åpne😂

De vokser ut igjen som all annen hårvekst på kroppen

Anonymous poster hash: ccbdd...933

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...