Gå til innhold

Da kommer jeg inn til dere, er henvist til prøverør idag.

Anbefalte innlegg

Hei,

Da var det min tur til å komme inn hit.

Vi er henvist til prøverør idag. Vi hører til Fertilitetsklinikken i Porsgrunn og gynekololgen min sa vi kom til å få første forsøk allerede til høsten. Det var en hyggelig beskjed å få ettersom jeg hadde sett for meg opp imot ett års ventetid :)

Vi har prøvd å få barn i snart 2 år, jeg har gått på pergokurer av og på siden februar 2014 og ble gravid på dobbel pergo i fjor med tvillinger men mistet i MA.

Er veldig spent på hva vi har i vente og ikke minst hvordan jeg vil reagere på medisinene. Pergo tålte jeg ganske dårlig, ble ekstremt følsom og gråt mye.

Jeg har 3 dobble pergokurer igjen som gynekologen ville jeg skulle ta mens vi står i kø for første forsøk.

Vårt problem er at jeg ikke har eggløsning av meg selv.

Fortsetter under...

Åh så godt å høre Jenta30 :D Håper tiden flyr forbi så dagen kommer. Det er jo kortere enn du trodde men det føles nok lenge nok likevel! Lev godt i mellomtiden..

Du har sikkert fått tips av alle og enhver alt også (og kanskje jeg har sagt det før selv) men jeg slet med knappe egnnløsninger og prøvde bidronninggele i håp om å få litt mer balanse i kroppen. Det fungerte for meg!

Ja 5 mnd føles ikke lenge når vi har holdt på i det som føles som en "evighet"

Nå skal vi senke skulderne og ta de siste kurene på pergo, hvem vet - kanskje er vi heldig i ventetiden og får det til på egenhånd! Vi har jo klart det en gang før :)

Er bare glad og lettet nå, og gleder meg til fortsettelsen!! Håper jo dette vil resultere i noe veldig koselig om et år eller to :)

Annonse

Velkommen!😊

Jeg er også ny her, har blitt med i mai-jentene.

Vi ble henvist i oktober-november. Var inne til første time i førsten av mars, fjernet endometriose på onsdag ved operasjon på Ullevål, starter på nesespray til mandag! Så her går det brått unna!

Jeg er veldig fornøyd med Porgerunn! Veldig koselig der og vi blir tatt godt vare på!😊

Masse lykke til<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...