Gå til innhold

Penis og størrelse på barn....

Anbefalte innlegg

Det her er rett og slett et pinlig, men stort problem!

Sønnen vår på 3 år har veldig liten penis. Er det noen som helst mulighet å gjøre noe med det?

Problemet her er nemlig ikke spesielt hyggelig! (Klart jeg har tenkt tanken på mobbing osv, i framtiden, men dét er ikke min største bekymring akkurat nå.....)

Saken er den at han sluttet med bleier i fjor sommer, kjempeflink var han! Få uhell, dag som natt.

Men.... Flere ganger i løpet av uka ender ett do-besøk med tisse utover klær og gulv!! Rett og slett fordi peisen er så liten at det peker rett fram og ikke henger nedover....

Selv med buksene langt nede, beina godt framover og han lener seg fram med overkroppen....

Her hjemme tar vi ofte av alle klær nedentil, setter han bakerst på ringen, med spredte bein og overkroppen fram, da går det bra, siden det ikke er mer trykk på strålen til at den rekker fram til kanten.

Det begynner å bli ett kjempeproblem! Det har jo vært ett problem for oss som må vaske osv hele veien, men nå begynner han å bli veldig lei seg om det går galt. Han vil ikke tisse i barnehagen lengre og han klarer å holde seg en hel dag i barnehagen! Helt vill i blikket når vi henter han, at dét ikke går galt fatter jeg ikke!

Vi var hos en barnelege med ett annet problem, da han var 2 år. Jeg nevnte dette for legen, men dette var rett og slett en grusom lege på mange måter (har hørt mange værre historier i etterkant, om denne legen!), han svarte "Tetteste jeg har hørt! Peniser er forskjellige og det blir vel ikke ditt problem, men kona han's, hvis han får noen! Men han har ikke micropenis heller da."

Trodde jeg skulle dette i bakken! Klarte ikke si noe og bare gikk derifra.... Lovte meg selv å aldri ta opp temaet igjen....

Men jeg når jeg ser hvordan gutten sliter.... jeg skal gjøre hva som helst for han!!!!!

Men, ér det noe som helst å få gjort?????

Anonymous poster hash: 5edb1...64f

Fortsetter under...

Hmm, min gutt har normal størrelse tror jeg, men likevel tisser han "rett frem" innimellom - som innebærer at det blir søl på klær og gulv. Hadde mange uhell før, men han har fått beskjed om å peke tissen ned i do (holde den nedover med hånda) når han sitter på do eller står og tisser. Har nesten ikke hatt uhell (siste året kanskje) etter det.

Anonymous poster hash: 64549...2e0

Annonse

Altså, min er snart 5 og når heller ikke frem ;) det er jo bare å venne ham til å sitte? En god vane, selv voksne menn griser jo iblant :/

Anonymous poster hash: 720ef...71f

Han sitter alltid. (Jeg forklarte meg sikkert litt klønete ser jeg...)

Om han dytter den nedover, blir det tiss på fingeren, det er nesten bare penishodet som stikker ut. Så bruker han fingeren å dytte med må forhuden skyver nedover, oftest blir det tiss på fingeren og da slipper han og dermed har vi klin som vanlig og i tillegg denne fingeren....

Hehehehe, høres helt ille ut.... men det er det jo også... 😜

Det er jo ikke så mye å gjøre med det. Mine gutter har også tisset rett ut i rommet ved enkelte anledninger når de har sittet på do. Den ene har ganske liten tiss tror jeg, den andres er i hvert fall litt større. Men altså, vi lærte dem at de måtte dytte tissen nedover med hånda og kanskje også holde hånda litt over sånn at den ikke "smetter" opp igjen. 

Trodde forresten ut av overskriften at du skulle spørre om penisstørrelse spiller inn på avkommets størrelse. Godt det ikke var så teit :D 

Annonse

Det er jo ikke så mye å gjøre med det. Mine gutter har også tisset rett ut i rommet ved enkelte anledninger når de har sittet på do. Den ene har ganske liten tiss tror jeg, den andres er i hvert fall litt større. Men altså, vi lærte dem at de måtte dytte tissen nedover med hånda og kanskje også holde hånda litt over sånn at den ikke "smetter" opp igjen.

Trodde forresten ut av overskriften at du skulle spørre om penisstørrelse spiller inn på avkommets størrelse. Godt det ikke var så teit :D

😂😂😂😂😂 Den var dagens beste! 😂😂😂😂😂

(Men hadde kansje ikke blitt overrasket her inne 😉😄😄)

Stakar liten <3 fikk helt vondt av gutten din... Klart han skal få hjelp hvis dette er noe han trenger!! I første omgang ville jeg lært han til å dytte tissen nedover mens han sitter og tisser. I andre omgang ville jeg tatt han med til en lege(en annen enn tosken dere har vært hos!!) og spurt og pratet om hva som kan gjøres og Om noe bør gjøres. Klem til dere :)

Jada, ikke verdens undergang med tiss på finger, klær og gulv. Men en gutt som kvier seg så ille for ett do-besøk at han velger å holde seg i 7, 8 timer, dét er ett problem synes jeg.

Men altså, etter snart 365 dager har vi prøvd det meste og funnet den løsningen som er best. Beina mer sammen er ikke lurt, altså denne peniser kan ha masse plass å bevege seg på, den får nemlig ikke beveget seg uansett. Det er jo bare en knott som står ut.

Med spredte bein får han bøyd seg framover, når han sitter og dermed vippet hele bekkenet nedover foran.

Det får han ikke gjort med klær på, så da må alt av. Det er mye styr når man ikke er hjemme.

Spørsmåletmitt er om det er mulig å få gjort noe med peisen.

Hørte engang om ett "bånd" (?) på oversiden av penis, som kan kuttes slik at penis, ikke blir lengre, men henger mer ned.

Noen som vet hva dette er? Hørt om noen som har gjort dette? Gjøres dette på barn? Osv osv

Stakar liten <3 fikk helt vondt av gutten din... Klart han skal få hjelp hvis dette er noe han trenger!! I første omgang ville jeg lært han til å dytte tissen nedover mens han sitter og tisser. I andre omgang ville jeg tatt han med til en lege(en annen enn tosken dere har vært hos!!) og spurt og pratet om hva som kan gjøres og Om noe bør gjøres. Klem til dere :)

Takk, ja, vi skal det altså! Tenker vi drar på Volvat, det var fastlegen som henviste oss til denne møkka legen og dit skal ikke vi én eneste gang til, det er sikkert.

Kvier meg bare så sinnssykt siden det ble som det ble sist.... Altså, jeg tar støyten, ikke noe problem å takle slikt for sønnen min, men nå er han jo så stor at han får med seg så mye og han fortjener å bli møtt med respekt uansett om de kan hjelpe han eller ikke.

Det er ikke noe man kan gjøre for å gjøre penis større. Den som hadde klart å løse det problemet på en trygg måte, hadde vært en rik mann.

Det er nok ingen annen løsning på problemet enn at han holder penis nedover med hånden og så får gris være gris. Og så håper jeg at dette ikke blir et vedvarende problem for gutten.

(Og så trår Reodor Felgen genet mitt inn og foreslår at han får feks et slikt "rør" å tisse i når han er hjemme. http://www.kk.no/livsstil/med-gogirl-kan-du-tisse-som-en-mann-20126 )

Endret av HvittHus
Du har sikkert prøvd det meste, men hos oss har det fungert at de senker rumpa litt ned i do om du skjønner..
Ikke slik at de "bader" da, det har blitt prøvd også ;) men slik at alt kommer lengre ned. Føler også de har hatt bedre kontroll bak frem på doen. Ser bedre selv da, med det krever at buksa må helt av.

Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 8c441de74692d10c12b9ea6acc43d551"] 8c441...551 [/acronym]

Det er ikke noe man kan gjøre for å gjøre penis større. Den som hadde klart å løse det problemet på en rygg måte, hadde vært en rik mann.

Det er nok ingen annen løsning på problemet enn at han holder penis nedover med hånden og så får gris være gris. Og så håper jeg at dette ikke blir et vedvarende problem for gutten.

(Og så trår Reodor Felgen genet mitt inn og foreslår at han får feks et slikt "rør" å tisse i når han er hjemme. http://www.kk.no/livsstil/med-gogirl-kan-du-tisse-som-en-mann-20126 )

Den var jo genial!!! Skal bestilles asap! Tusen hjertelig takk!!!!! 👍 😄

Altså, hehehe, nei, jeg skjønner at de ikke kan gjøre penis større. Men jeg har hørt en gang om en som fikk kuttet ett "bånd" på oversiden penis, som gjør at penisen dermed henger litt lengre ned. At kansje gutten's bånd er for stramt, slik som noen må fa klippet tungebåndet om det er for stramt.

Men, neida, forstår jo at penisen i seg selv ikke blir større. Men det tror jeg egentlig ikke blir noe problem for gutten senere, for den blir veldig, veldig mye større når den blir stiv. Faktisk mye større enn kompisen sin, som har over gjennomsnittet stor til vanlig.

Æsj, ille å snakke om dem på den måten, men sånn er det nå engang. 😜😄

Hva med å prøve å legge litt dopapir foran penis når han sitter og tisser? Da vil i hvert fall ikke spruten stå utover gulvet/klærne.

Joda, vi har gjort det også. Problemet er at gutten setter seg helt på bakbeina. Vi har vært igjennom mange løsninger, dopapir foran, tomme dorullhylser (kjekt når man er på tur i skogen med tykk dress osv), engangskopp osv osv

Derfor var den "tissetuten" i linken tidligere her genial. For den er til å tisse igjennom, så slipper vi "NEEEEEIIII, jeg vil ikke tisse i kopp!" osv. Han er jo midt i værste "vil ikke" alderen også...

Vi har vært igjennom alt fra lokking, overtalelse til "Nå ser du til helvete å holder papiret foran! Du har på deg bunaaaaad!" 😜 (jada, den var ikke grei å ta, men noen ganger renner begeret over, selv for en mamma.....)

Så kan noe gjøres med selve tissefanten, som jeg ikke vet, så vil jeg gjerne vite det. 😄😄

Det røret er genialt, men kanskje ikke lurt å bruke lilla eller rosa verktøy til en gutt? Han vil også være avhengig av å gå rundt med det i lomma i barnehagen, og går det bra? Litt flaut å bli "avslørt" med en sånn lilla dameting. Men ideen er genial.

Anonymous poster hash: 3cc41...f7d

Det er enkelte privatklinikker som har operasjonen penisforstørrelse. Men ingen vil vel operere pasienter som er under 18 år.

Hvis sønnen din er velutstyrt i stiv tilstand, er det ikke engang sikkert han vil slite med problemet i voksen alder. Og det er veldig risikabelt med et operativt inngrep, når han allerede har en bra lengde i erigert tilstand.

Det røret er genialt, men kanskje ikke lurt å bruke lilla eller rosa verktøy til en gutt? Han vil også være avhengig av å gå rundt med det i lomma i barnehagen, og går det bra? Litt flaut å bli "avslørt" med en sånn lilla dameting. Men ideen er genial.

Dame?!?!?!?!?! Shitt, jeg leste ikke på tingen jeg. 😂😂 Spiller ingen rolle da, håper bare den er å få i en annen farge enn rosa helst, men uansett, hva i helsike er den tingen til da???? Hvorfor skal damer tisse i den??? Nei, nå må jeg titte en gang til! Tenkte bare "åååååhhh, så det er laget løsning på problemet! Da er det fler som sliter med det." 😂😂😂😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...