Gå til innhold

Gutt eller jente? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med de to første, hadde vi sex hver dag gjennom hele eggløsningsperioden. Det var altså alltid sædceller på vent. Begge ble gutter.

Denne gangen hadde vi sex dagen før eller på eggløsning dagen. Vet ikke hva vi venter før etter ultralyd på tirsdag, men tipper på en gutt til her.

Tror det er tilfeldig hva det blir, men at noen er mer disponert for å få det ene kjønnet over det andre.

Anonymous poster hash: b9efd...ecc

Ved første hadde vi sex kun på eggløsningdag,det ble en gutt:) nå er jeg gravid igjen, sex 3 dager etter eggløsning, dette blir en jente. Så hos meg stemte teorien med når man har sex i forhold til å unnfange forskjellig kjønn :)

Anonymous poster hash: 7ef0f...631

Med nr 1 hadde jeg sex hver dag i 3 uker (var på ferie hos kjæresten i annet land, he he) GUTT

Med nr 2: hadde sex 1 gang den mnd barnet ble unnfanget - ble flyttet tilbake 1 uke på UL. GUTT

Med nr 3: hadde sex både før og rundt EL. JENTE

Ser ingen spes sammenheng hos meg iallfall :)

Annonse

• 2 uker senere...

Hadde sex noen dager før eggløsning og var i 3 prøvemnd.var mye sykdom både på guttungen og mannen rundt disse tider så det var den eneste gangen vi hadde sex i den perioden. Sa til ei venninne at denne gangen vet jeg at jeg ikke er gravid pga sånn og sånn. Men den ene gangen satt den og blir er jente 😍 ganske artig fordi det kom litt som en overraskelse når jeg begynte å tenke på at mensen skulle vært der for 4 dager siden... Er aldri sein ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...