Krilor Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 Har du noen positiv erfaring med å drikke Rooiboste? Lest at det kan hjelpe for å bli gravid. Drikker en kopp nå om dagen. Smaker godt så kan ikke skade:-)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Korleis hjelper den ? Anonymous poster hash: e75ee...13b
nimmelim Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 vel, krilor, om det er tilfeldig eller ei, det vet jeg ikke men da jeg prøvde sist ( Skrev masse her inne da) så prøvde jeg den og ble gravid med en gang ( Etter et års prøving...)
Krilor Skrevet 15. april 2015 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2015 vel, krilor, om det er tilfeldig eller ei, det vet jeg ikke men da jeg prøvde sist ( Skrev masse her inne da) så prøvde jeg den og ble gravid med en gang ( Etter et års prøving...) Ja, du nevte jo det tidligere nimmelim😉 Kan jo være tilfeldighet men satser på det var te. Håper det hjelper her. Kanskje andre også har positive erfaringer??
Krilor Skrevet 16. april 2015 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2015 Hvor får man evnt kjøpt det?😊 Kjøpte på Meny😃
Lilletrille17 Skrevet 16. april 2015 #7 Skrevet 16. april 2015 Hvor får man evnt kjøpt det?😊Kjøpte på Meny😃 Aha.. Kommer TR som forventet i løpet av morgendagen skal jeg prøve det neste pp!😊
Krilor Skrevet 16. april 2015 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2015 Er veldig skeptisk på hva jeg putter i meg, men en god te kan da ikke skade😃😉 Håper den hjelper👍
siot Skrevet 17. april 2015 #9 Skrevet 17. april 2015 jeg drakk den hver dag da jeg ble gravid sist kjøpte den på Helsekost
Krilor Skrevet 18. april 2015 Forfatter #10 Skrevet 18. april 2015 jeg drakk den hver dag da jeg ble gravid sist kjøpte den på Helsekost Gikk det på første pp da eller flere måneder? Begynner å bli litt utålmodig😉 Har trua på at dette er mnd👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå