Gå til innhold

IKM uke 20.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Henger meg på her :) Ikm va 7-9 mai, men tanta har ikke kommet.

Negative g tester. Trøtt, uggen, stikkninge om ømme bryster, stikker veldig mederst i magen begge sider men spesielt høyre side, også ned i foten. Armene og beina dovner ofte.

Her kommer jeg hjem og er så klar for å ta første test (ikm 13) :)

Var tom!! Jeg som var så sikker på at jeg hadde en liggende i skapet :(

Tok en el test, den var faktisk ganske positiv...men det trenger ikke ha noe å si!

Får prøve igjen i morgen :)

Annonse

Tror egentlig ikke at det gikk denne mnd. Og det er jo egentlig greit.ikke så lenge siden eg sluttet på pillen.

Men har vært dausliten den siste tiden. Men kan og være sykdom. Vi har slitt en stund med forkjølelser osv..

Men er jo litt spendt likevel ;)

Anonymous poster hash: 82d55...541

Her fikk jeg negativ CB digital i dag....så da har det sikkert vært en kjemisk...så da er det bare å vente på TR ....ikm i morgen, men ingen tegn til den enda...pleier å spotte noen dager før TR, men ikke noe spor av det nå....men den er sikkert bare litt forsinket om det har vært en kjemisk. Så da blir det videre til PP 4.

Heier på dere andre, og håper det blir mange positive tester her :) :)

Kroppen min er helt på bærtur i hvert fall. I dag fikk jeg slim igjen. Ikke sædrester tror jeg, for det løses ikke opp i vann. Hm. Og negativ gtest. Har hatt slim 24. Og 25.mai, 6 april og i dag. Hm. 24 og 25 var det blankt og 6 april og i dag var det blankt/hvitt. Hm, hva skjer?

Annonse

Ikm i dag, og ingen tegn til TR....men tok jo en test i går som var negativ

Samme som deg :) IKM i dag, men ingen tante er kommet. 

Jeg har ikke testet i dag. Blir alltid litt trassen på Ikm dagen og tester derfor sjeldent den dagen. Skikkelig teit, men sik er det :) 

Tanta kom nå i dag, på samme syklusdagen som forrige måned. Da vet jeg i hvert fall at jeg har ca regelmessig syklus da, selv om de er litt lange. 32-33 dager. Men det er innafor. Og har lutealfase på 13 dager ca. Og det er jo ganske så bra vel? :-) må se det positive nå som det ikke klaffet denne måneden. Hehe. Lykke til alle andre :-)

I dag er jeg 9-10 dager dpo. Ingen spesielle symptomer, litt stikninger i livmor på høyre side i dag, samme side som el var. Er redd det er tr som gjør seg klar til helgens ankomst, men er jo alltids lov å håpe :) Venter med å teste til ikm og mulig (forhåpentligvis) utelukket mens. 

Jeg slenger meg med her jeg, selv om jeg egentlig skulla ha hatt mensen på søndag uke 19.. Jeg går på hormonbehandling fra fertillitetsklinikken, så jeg pleier å være ganske on time.. Jeg tørr likevel ikke å teste, er så redd for å bli skuffa 😉

Hvilke tegn kjenner dere som ikke har fått mens enda? Her har jeg "vanlige" menssymptomer, men ekstra vondt i brystene 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...