Gå til innhold

IKM uke 20.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå fikk jeg tatt mot til meg og tatt ikke en, ikke to, men tre gravididetstester. Og vet du hva, alle tre viste GRAVID jeg vet jo at det er veldig, veldig tidlig, og at det er mye som kan gå galt. Men litt glad må det jo være lov å være

Så utrolig gøy! Gratulerer så mye! :) Tre positive tester, ja da er det ingen grunn til å være i tvil! Lykke til videre :) 

Annonse

Her kom det ingen tr igår. Så våget meg på en test idag tidlig, ble noe sjokkert over at den ble positiv!!

Sluttet på minipiller for ikke lenge siden.

Føler meg veldig heldig siden det gikk så fort. Håper spiren klamrer seg fast :-D

Anonymous poster hash: 82d55...541

Her kom det ingen tr igår. Så våget meg på en test idag tidlig, ble noe sjokkert over at den ble positiv!!

Sluttet på minipiller for ikke lenge siden.

Føler meg veldig heldig siden det gikk så fort. Håper spiren klamrer seg fast :-D

Anonymous poster hash: 82d55...541

Gratulerer så mye! Den fjerde i gruppa her, dette er så gøy :D Blir så glad på deres vegne, håper jeg får se de samme resultatene snart :)

Annonse

Da er jeg tilbake her også etter en lang god ferie med mannen og hyttetur med svigers :)

Ikm i går, 16. men fremdeles ingen tr...

Sist mnd var jeg 1 uke forsinket, men tror det var pga stress i forbindeles med ferie, og spenningen med å reise til ny plass:/

Etter mange negative tørr jeg enda ikke håpe.

Har gått på dobbel pergo denne mnd og mannen var garantert hjemme når el skulle være (hvis pergoen fungerer da) hehe

Gratulerer til alle med positive tester :D så morro å se:)

Håper jeg kan komme etter om ikke lenge.

Venter i alle fall til nest kommende helg før noen test :)

God 17. mai til alle sammen! Håper dere har hatt en stråelnde dag med familie og venner :)

I dag er visst den store dagen over alle symptomer... Kvalme, halsbrann (får lett halsbrann når jeg først blir kvalm), trøtthet, humørsvigninger (stakkars kjæresten!), treg mage og stikninger i livmor. Jeg føler meg rett og slett syk i dag. Sloknet i en liten time etter toget i dag. Vært en veldig lang og slitsom 17. mai...

Merker det kan bli spennende å teste i morgen. Håper :)

Endret av Morroklump1

Venter fremdeles på tr her... Blææ

Hater når tr er sen!

Tørr ikke teste enda, redd for å bli skuffet igjen

Var jo 1 uke sen sist mnd, men denne mnd har jeg gått på pergo, og alle de andre gangene jeg har gått på pergo har jeg alltid fått tr på dag 30, aldri en dag for sent eller tidlig..

Skjønner liksom ikke hvorfor kroppen skal drive med alt dette tullet😠

Har kjøpt en test i dag, men tenkte vente til helgen, så jeg i alle fall er passert den ene uken på overtid:p hehe

Har litt mens murringer av og på, mest når jeg ligger på siden eller magen i sengen, ellers litt ømme pupper.(har normalt sett veldig ømme pupper før mens)

Endret av Forsvarsfrue^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...