Gå til innhold

IKM uke 20.

Anbefalte innlegg

På torsdag hadde jeg veldig mye smerter i korsryggen hele formiddagen, og begynte å spotte litt brunt etter det. Har ikke hatt sånne smerter i korsryggen etter det, og den brune spottingen er nesten helt borte nå. Også fikk jeg jo svakt positiv test i dag... Så får ta ny test på tirsdag, og se hva den viser. Ikm er på onsdag...

Fortsetter under...

På torsdag hadde jeg veldig mye smerter i korsryggen hele formiddagen, og begynte å spotte litt brunt etter det. Har ikke hatt sånne smerter i korsryggen etter det, og den brune spottingen er nesten helt borte nå. Også fikk jeg jo svakt positiv test i dag... Så får ta ny test på tirsdag, og se hva den viser. Ikm er på onsdag...

Blir spennende å se til tirsdag da! Jeg tester i morgen tidlig :) veldig nervøs og spent. Får ikke håpe for mye. Da den kan ha vært falsk/skyggestrek på fredag. Hm.

Oi oi.. Våknet i morges skikkelig kvalm, gikk på do og bommolom.. Men likevel kvalm, måtte spy!! Eg som aldri spyr! Tok en test, det kom 2 streker!! Litt svak, men ingen tvil! Vil laste opp bilde, så dere kan få se, men vet ikke hvordan... E helt skjelven her.... Hehe.. Lurte på å ringe jobben siden eg var så dårlig, men er helt fin nå... Tør ikke vekke gubben, i tilfelle eg ser feil...

Annonse

Annonse

Er en pine å være på jobb og ikke si noe.. vil bare hjem og ta flere tester. .hehe.. fisken,streken kom etter 1 min ca.. dette er vår 1pp,så det er helt uvirkelig... gratulerer til deg og bentix!! Håper det kommer flere streker på dere andre

Wow!! :)

Gratulerer til dere med 2 streker!!

Kan jeg spørre hvilken pp dere er i??

Litt nysgjerrig, selv er jeg i pp 7..tror jeg ;)

Jeg er i pp 3 nå. Men vi har prøvd på tredjemann siden 2012....jeg har vært gravid i den tiden 5 (!) men det har dessverre endt i 3 MA (uke 17, uke 14 og uke 11) og 2 SA (uke 6 og uke 7).

Skal ta en ny test i morgen tenkte jeg, for å se om den blir sterkere...for den jeg tok i går var jo svakt positiv.

Wow!! :)

Gratulerer til dere med 2 streker!!

Kan jeg spørre hvilken pp dere er i??

Litt nysgjerrig, selv er jeg i pp 7..tror jeg ;)

Jeg er i pp 3 nå. Men vi har prøvd på tredjemann siden 2012....jeg har vært gravid i den tiden 5 (!) men det har dessverre endt i 3 MA (uke 17, uke 14 og uke 11) og 2 SA (uke 6 og uke 7).

Skal ta en ny test i morgen tenkte jeg, for å se om den blir sterkere...for den jeg tok i går var jo svakt positiv.

Oi! Ja da har det blitt mye berg og dalbane..

Håper virkelig spiren sitter helt ut denne gangen!! :) Lykke til; )

Oi oi.. Våknet i morges skikkelig kvalm, gikk på do og bommolom.. Men likevel kvalm, måtte spy!! Eg som aldri spyr! Tok en test, det kom 2 streker!! Litt svak, men ingen tvil! Vil laste opp bilde, så dere kan få se, men vet ikke hvordan... E helt skjelven her.... Hehe.. Lurte på å ringe jobben siden eg var så dårlig, men er helt fin nå... Tør ikke vekke gubben, i tilfelle eg ser feil...

Gratulerer med klar og tydelig strek! Så gøy!! Krysser fingrene for resten av oss i denne ikm - gruppa :)

Jeg tok en test i dag og der var det en svak strek.... Kan det virkelig være sant! Den er svak, men den synes godt og jeg må ikke myse for å se den ;) fikk ikke til å laste opp bilde, det ble bare bittelite. Hvordan gjør jeg det større?

Gratulerer så mye til deg, Bentix! Så gøy at flere har fått positiv første dagen av uka vår :D

Da har eg tatt en digital, ingen tvil, fikk opp gravid 1+2.. Helt skjelven her... Har kjøpt en bamse med superpappa på, så den skal gubben få når han kommer hjem, spent på hvordan han reagerer.. Ingen av oss hadde egentlig trua på at det skulle klaffe første gang.. Sender en masse med babystøv til dere andre, og krysser alt eg har for at dere er like heldig!! :) <3

Da har eg tatt en digital, ingen tvil, fikk opp gravid 1+2.. Helt skjelven her... Har kjøpt en bamse med superpappa på, så den skal gubben få når han kommer hjem, spent på hvordan han reagerer.. Ingen av oss hadde egentlig trua på at det skulle klaffe første gang.. Sender en masse med babystøv til dere andre, og krysser alt eg har for at dere er like heldig!! :) <3

Gratulerer så mye! Blir så glad av positive tester :) Masse lykke til videre :) Vil gjerne høre hvordan reaksjonen til "gubben" blir ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...