Gå til innhold

IKM uke 20.

Anbefalte innlegg

Velkommen hit :)

Ja, jeg har hatt dette som et tidlig symptom i alle mine svangerskap (7 stk faktisk).

Her svinner håpet om positiv test :( jeg spotter litt brunt i dag også, og slik pleier det å være ett par dager før TR. IKM 13 mai, men trornok TR kommer litt før...æsj og æsj...da blir det snart over i pp4.

Takk for svar! Jeg håper virkelig det er et symptom, men det er jo tidlig å si enda :)

Det var leit å høre at spottinga starter så tidlig... For håpe det ikke var mens du spottet ;)

Endret av Morroklump1

Fortsetter under...

Testetøs som jeg innerst inne er, så klarte jeg ikke la vær å teste i dag heller. Testet etter jeg kom hjem fra jobb og kan faktisn skimte en supersvak strek. Men den er vanskelig å få bilde av. Hm, tør ikke håpe noe da den er så svak at jeg er redd den kan være falsk. Får prøve igjen til søndag tenker jeg.

Endret av Elise90

Annonse

http://i59.tinypic.com/i44son.jpg

Bilde tatt 10 min etter jeg tok testen. Er det bare jeg som ser streken? Hm. Tenkte å ta ny i morgen eller mandag. Er jeg sterk nok venter jeg til mandag. Hehe. Litt redd ettersom fler har fått svak positiv og deretter negativ og blødning :-/

Jeg har 2 dager på rad våknet å måtte tisse om natten, Dette er veldig ulikt meg. 

Men igjen jeg stoler ikke på noen symptomer da jeg har hatt de fleste over det året vi har prøvd. 

Er også veldig oppblåst. 

IKM den 13 så er litt igjen. 

Fortsatt negativ test. 

Skal vente noen dager før jeg tester igjen.

Annonse

Den streken var veldig svak... Ville nok ha ventet noen dager og tatt en ny en :) Lykke til!

Ja, var derfor jeg skrev som jeg gjorde :-) redd den er falsk, eller skyggestrek. Men har et lite snev av håp! Tar ny test mandag tenker jeg. Vil prøve å klare å vente til mandag, og ikke ta en ny i morgen allerede. Typisk meg å ikke klare å vente. :-P

Den streken var veldig svak... Ville nok ha ventet noen dager og tatt en ny en :) Lykke til!

Ja, var derfor jeg skrev som jeg gjorde :-) redd den er falsk, eller skyggestrek. Men har et lite snev av håp! Tar ny test mandag tenker jeg. Vil prøve å klare å vente til mandag, og ikke ta en ny i morgen allerede. Typisk meg å ikke klare å vente. :-P
Skjønner deg godt! Et lite glimt skaper mye spenning og gjør ventetida enda morsommere (men samtidig mer utålmodig). Håper virkelig det er en strek på dine vegne og ikke en skyggestrek ;)

Jeg selv vil helst prøve å vente med testinga til ikm om en uke. Men tror det blir vanskelkg når symptomene kommer frem en etter en! Garantert innbilning, men må da være lov å håpe! :D

Endret av Morroklump1

Skjønner deg godt! Et lite glimt skaper mye spenning og gjør ventetida enda morsommere (men samtidig mer utålmodig). Håper virkelig det er en strek på dine vegne og ikke en skyggestrek ;)

Jeg selv vil helst prøve å vente med testinga til ikm om en uke. Men tror det blir vanskelkg når symptomene kommer frem en etter en! Garantert innbilning, men må da være lov å håpe! :D

Ja! Man håper mye. Hehe. Men det er lov!

Jeg har hatt litt annerledes symptomer enn tidligere. Tidligere pper der jeg ikke har vært gravid har jeg følt at jeg har hatt mer symptomer enn nå. De symptomene jeg har nå er at jeg er trøtt og sliten, veldig sulten, blir fort sulten etter jeg har spist, tørst, veldig oppblåst, også har jeg nesten ikke pms plager. Det er sånn at samboeren begynner å lure litt siden jeg vanligvis er et pmshelvete! Hehe. Pms'en har liksom ikke kommet ordentlig denne perioden. Så lurer jo litt jeg også. Hehe :-) håper og håper. Har ikm Mandag-onsdag da syklusene mine ikke er helt stabile. Så å teste på mandag igjen burde jo være innafor. :-)

Noen som har testa noe mer i dag da? Jeg har klart å holde meg faktisk! jeg mistet litt håpet når testen på fredag var negativ, men det var vel ennå litt tidlig å teste. Så kanskje jeg tar en ny test i morgen

Jeg har klart å ikke ta noe test i dag, men tenker jeg tar en ny i morgen :-) fikk jo en ultrasvak test på fredag, men redd den var så svak at den ikke kan regnes som positiv. Så om den virkelig var positiv så burde den vises bedre i morgen :-)

Jeg testet på fredag, digital cb, men der stod det ikke gravid. Men tok en test i dag tidlig, en annen test, og der kommer det frem en svak strek...dog litt etter tiden...så nå er jeg super forvirret!! Hadde helt avskrevet det nå egentlig....ikm til onsdag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...