Gå til innhold

IKM uke 20.

Anbefalte innlegg

Skimter noe ja... Jeg kjøpte en sånn dupersensitiv test På vis apotek. Skal måle fra 10 og ikke 25 som andre tester har. Skal vente til fredag jeg og på den med ukesindikator. Kanskje det blir januarbarn på oss 😍

Synes jo så klart jeg kjenner et "press" i livmoren nå. Gjorde det sist Mnd og. Fikk strek men svakere. Så mulig kjemisk da,..hvem vet.. Håper den klorer seg fast hvis det er noe der inne..

Fortsetter under...

Da måtte eg bare kjøpe tester etter jobb i dag, så imorgen skal det testes.. Grugleder meg, er som om man har bestått eksamen eller ikke.. hvordan gikk det med keisermamma som skulle teste i dag da?

Forteller dere mennene deres når dere tester? Min blir bare stresset hvis eg snakker om det, så har bestemt meg for at eg forteller ingenting før evt positivt eller mens...

Keisermamma tisset på pinne og den var blendahvit. 

Men jeg gjør ikke noe av negative tester, har fått så mange av de. 

Håper helt til tanta kommer. Tester som regel helt til tanta kommer også :) 

Så moro med mange svake! Dette er tydeligvis uka å være i :) 

Var i en annen uke der ingen ble gravid :S 

Så legger en knapp på denne uka, at det regner litt babystøv på oss andre stakkarer også :)

Vet jo at det er tidlig, så har på ingen måte mistet motet enda :) 

Annonse

Dere som har vært gravid før, hadde dere samme symptomene som når tr skal komme? Ikke det at eg ønsker falske forhåpninger, men har ømme pupper og press på magen, akkurat som eg pleier når tr kommer.. Også er eg ekstremt snopesyk, som eg pleier å være.. :P

Hmm.. Søndag og i dag opplevde eg å bli skikkelig svimmel, etter at eg har spist middag (!) har ekstremt sjeldent vondt i hodet, og svimler heller ikke ofte... Huff, prøver å overbevise meg selv på den ene måten og den andre.. :P nei, får bare vente å se om tr kommer eller ei.. ;)

I dag da jeg var på do fikk jeg litt hvitt(mulig antydning til gult, men nesten helt hvitt) slim da jeg tørket meg. Har jo hatt eggløsning for rundt en uke siden, pluss minus. Hva kan dette slimet være? Det var ikke mye. Jeg la det i vann for å sjekke om det var sæd, men det løste seg ikke opp slik sædrester gjør. Lignet ikke på eggløsningsslim heller, da det alltid er blant og gjennomsiktig på meg. Dette var også mer klissete på en måte. Hm. Er ikke sikkert dere kan svare meg, men noe som har noen tanker? :-) eller har hørt om lignende?

Klarte ikke la vær jeg, så tok en test i dag. Men om jeg regner med å få mensen samme dag som sist måned så er ikke det før onsdag. Og om jeg regner litt nå, så tror jeg at jeg bare er 8-9 dpo. Testen var negativ forresten, men det er jo uansett ikke såå rart om jeg har regnet riktig ang hvor mange dpo jeg er. Så har litt håp enda. Hehe. :-)

Annonse

Synes jeg føler noen stikk i livmora å eggdtokkene. Men den negative testen (etter en svak positiv) har tappet alt håp ut av meg

Huff, skjønner det ! :-/ Håper du får en positiv igjen om noen dager! 

Føler meg helt rar jeg også, så vet jo hvordan det er, det gjør nok de fleste her inne. hehe. Men likevel ikke lett å forstå seg på kroppene våre. :-S Så mye rart har skjedd denne syklusen her for meg også. Med slim i hytt og pine, vondt i rygg, stikk i nedre mage osv. Nå skal jeg i hvert fall vente noen dager med ny test. Har bestilt nye, men har to igjen her. Men tenker å vente litt uansett! Man mister jo litt håp med de negative testene, slik min var i dag :-/ krysser fingrene for alle sammen!

Hei

De gangene jeg har vært gravid har mine to symptomer vært: uvanlig tørst og lyst på frukt. Dette var før positiv test (9-10 dpo) og etter. Så kom kvalmen i uke 7. Jeg hadde aldri ømme bryster.

De gangene jeg har blitt gravid hadde jeg også bittelitt rosafarget blod en gang mellom 5-7dpo, tror det var en festeblødning.

Anonymous poster hash: 6f09a...526

Hei folkens, håper ikke det er forsent å hoppe inn her. Jeg vet ikke helt om jeg hører til her eller i ikm 21, når EL var nå på søndag/mandag:) Får heller holde meg til begge to :) Har ikm 17. mai (18. mai).

I dag er det 5-6 dager siden EL og jeg har så mye luft i magen... Når jeg ble gravid i Januar (endte i SA) var aldri dette et symptom. Dette har pågått nå i 2 dager, har heller ikke spist noe "mistenksomt".

Noen med erfaring fra tidligere graviditeter som fikk tidlig luft i magen som et symptom? Prøver på vårt første barn :)

Velkommen hit :)

Ja, jeg har hatt dette som et tidlig symptom i alle mine svangerskap (7 stk faktisk).

Her svinner håpet om positiv test :( jeg spotter litt brunt i dag også, og slik pleier det å være ett par dager før TR. IKM 13 mai, men trornok TR kommer litt før...æsj og æsj...da blir det snart over i pp4.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...