Gå til innhold

IKM uke 20.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Melder meg på lista her.... Blir gal av ventingen.., noen symptomer da damer?

11 mai: Elise90

12 mai: Mispire

13 mai: Keisermamma1, Fisken2012,2guttaboys pp7.,kanskjelykke2015

14 Mai: Mammatil2

15 mai:

16 mai: attpåklattnr2 3pp, Forsvarsfrue^^, Kinemoor91

17mai

Jeg prøvde et skjørt i dag og var så ille oppblåst at jeg måtte ta bilde. Ser gravid ut. Haha. Herregud. :-p men ellers lite symptomer. Er litt trøtt om kveldene, og litt kløe i den ene brystvorten. Men det har jeg av og til hatt i dagene etter eggløsning tidligere også. Så tar det ikke som noe tegn tror jeg. :) siden jeg har ikm på mandag, så tenker jeg at jeg kommer til å teste i helgen.. Hadde egentlig bestemt meg for å ikke gjøre det, men tror ikke jeg klarer å la vær. Hehe. Dere vet hvordan det er! Måtte redigere innlegget litt nå, for har hatt litt stikninger også faktisk.

Endret av Elise90

Her er det ikke mye symptomer. Men registrerer jo alt som skjer der nede om jeg vil eller ikke. Skremmende hvor man merker ALT!!!! Og av det jeg har "merket" som sikkert er heeelt vanlig og ikke noe knyttet til graviditet... Er at i går kjente jeg noen solide stikk på venstre side der nede (livmoren?) men som jeg sikkert ikke hadde merket hadde vi ikke prøvd...

Ømme bryst, men pleier Å ha det. Vet at når brystene er ømme. Da er el over :P trøtt... Ja... Sikkert innenfor normalen det og :P

3 og 4 dpo hadde jeg noe som lignet (milde) mensenkramper.

(Og,,, en bortkastet negativ test i dag, til og med ikke med morgenurin. Fornuften forsvant plutselig gitt. Testet... Og angret 😂😂)

]Slenger meg med her =) forventet ikm ca 13.mai...syklusen har vært litt ute å kjøre den siste tiden, men i uke 20 en gang vært fall.

Har også ikm 13 mai, klør i fingrene etter å teste.. :P når tenkte du å teste? ;)

Jeg trodde faktisk at jeg denne gangen ikke kom til å være liiiike ivrig på testingen...meeeen jeg blir nok like koko denne gangen. Hehe. Sist jeg var gravid testet jeg på 8 dpo og da fikk jeg en super svak strek (sånn man knapt ser). Prøve å holde meg til fredag ;)

Annonse

Så spennende fisken2012! :-) Legg ved bilde av testen da så vi får se om vi ser noe ;-)

Jeg tror jeg skal prøve å vente til nærmere helgen altså. Vet ikke hvor mange dpo jeg er. Er så usikker at jeg må si 4-9 dpo. Tester ikke, så har kun gått utifra hva jeg har merket på kroppen av eggløsningssmerter og slim. hehe.. Føler meg helt på bærtur. Og har en følelse av at vi bommet på eggløsning da samboeren var bortreist 2 dager også, men har lagt inn aksjer alle de andre dagene både før og etter evt eggløsning da. Så kan jo ha vært heldige ! :-) Håper, men tør ikke håpe for mye. 

Annonse

Teste i morgen allerede? Hadde tenkt å prøve å vente til lørdag, men siden du keisermamma skal teste, så må vel eg og.. :P

Har litt mensmurringer i kveld, noe som eg aldri pleier å ha så tidlig, håper det er annen type murring.. ;)

HAHA har jeg dårlig innflytelse :P Jeg starter alltid tidlig :) Klarer aldri å vente :) 

Nei nei nei. Gå forran som godt eksempel damer. Jeg er testoman. Testet i dag (7dpo). Har tester hjemme. Kjøpte i dag men vet jo d er for tidlig. Fredag er jeg 11 dpo. Teste da... (Hvis jeg ikke blir for svak) husk å oppdater her dere som har testet da. Kanskje lage en oversikt Med nick. Ikm dato. Test og resultat 😜

Endret av mispire

Hver morgen nå er jeg på nippet til å teste, så må bare kjappe meg på do for å tisse slik at muligheten er borte. Haha. Har egentlig bestemt meg for å prøve å ikke teste før et par dager før ikm. Men det er søren ikke lett altså. Har fått positive tester tidlig før, så jeg blir bare så skuffa om de er negative selv om jeg tester tidlig, så har funnet ut at jeg bare må vente litt. Men ja, oppdater dere andre om resultatene da, :-) spennende å følge med! :-)

GJETT HVA.... Klarte så klart ikke å vente. Testet med morgenurinen. Angret egentlig med en gang jeg så farven begynne å krype oppover. La den fra meg og tok en telefon. Kikket på den og jeg ser en strek!!!!

Svak men med farve og like tykk som Kontrollstreken. Trenger ikke myse, ta testen fra hverandre eller holde den opp mot lys. 8dpo i dag

Men tørr ikke rope hurra enda,,, må ta en i morgen å se om den er sterkere :) :)

Jeg bruker vanlig clearblue .... Har en digital med ukesindikator liggende, men den tar jeg ikke før på fredag. Hcg stiger jo litt annenhver dag, så da venter jeg til testen bør bli mer positiv, så sant det ikke er en kjemisk graviditet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...