Gå til innhold

IKM uke 20.

Anbefalte innlegg

Hehe....jeg måtte svi av en el-test i kveld. Kjenner godt at jeg har el på høyre side, ingen tvil. Og den ble knall positiv! Så da er det bare å stå på de neste dagene ;) og da skjønner jeg at vi var litt sent ute sist syklus...for etter beregningene skal jeg ikke ha el før på onsdag...

Fortsetter under...

Ånei...nå begynte jeg å spotte...som jeg har gjort hver eneste måned midt i syklusen siden jeg sluttet med pillene i fjor sommer. Akkurat på den tiden jeg forventet eggløsning.... Da må jeg vel se frem til noen dager med rosa blod i stedet for eggløsning :sur:

Jeg som trodde syklusen var i orden nå som min forje mens var så vond og blodfull... :grine:  

Mammatil2

Anonymous poster hash: 6f09a...526

Negativ... fordi teststreken må være like sterk og helst sterkere enn kontrollstreken for å være positiv. Men det kan jo se ut som det ikke er så lenge før du får positiv test :)

Anonymous poster hash: 6f09a...526

Annonse

Her er nok løpet kjørt. Hadde eggløsningsslim for 4 dager siden og sex ca annenhver dag før og mens dette slimet var. Nå fikk jeg slim igjen til morgenen. Så vet ikke helt når eggløsning var jeg da. Hm. Blir forvirret. Mannen har i hvert fall reist avgårde for noen dager, så kan jo håpe det var eggløsning i helgen, men er redd det er nå, har ingen tester å teste med heller. Men må jo likevel bare krysse fingrene.

I dag var den så negativ som den kan bli, så ikke vet jeg :P Det ble den sterkeste testen jeg fikk.

Har hatt slim i en uke nå, så skjønner fint lite :) Sikkert kroppen som tuller litt etter en sa i uke 8 nå i begynnelsen av måneden. 

Regner igrunn med at det ikke har klaffet denne pp. 

I dag var den så negativ som den kan bli, så ikke vet jeg :P Det ble den sterkeste testen jeg fikk.

Har hatt slim i en uke nå, så skjønner fint lite :) Sikkert kroppen som tuller litt etter en sa i uke 8 nå i begynnelsen av måneden.

Regner igrunn med at det ikke har klaffet denne pp.

Er ikke lett det her ned eggløsning. Jeg bruker ikke tester og temper ikke. Følger bare litt med på eggløsningsslim. Det får meg til å slappe mer av, og ikke tenke at vi må ha sex da og da for at det skal klaffe. Funker bedre for psyken min i alle fall. Hehe. :-) stresser ikke så da føler jeg.

Jeg blir forvirret av den kroppen min altså. Kanskje noen andre her har opplevd det samme. Jeg hadde ordentlig eggløsningsslim den 24.april. Ganske mye egentlig. Regner derfor med at jeg hadde eggløsning når slimet ble borte, ca 25/26. Men nå hadde jeg slim igjen den 29 og 30. Mye mindre og tykkere og ikke så vått på en måte. Har ikke hatt noe særlig utflod mellom dette slimet. Er det kroppen som ikke får til å ha eggløsning, eller hva skjer? Hva kan dette slimet i ettertid komme av. Det kan ikke være sædrester,da samboeren har vært bortreist to dager. Heldigvis de dagene jeg antagelig ikke har hatt eggløsning. Vi hoppet til køys i går, siden jeg hadde slim igjen, og fordi vi hadde lyst da. Hehe. Tilfelle eggløsning er forsinket. Hm, hva tro dere?

Annonse

Like forvirret eg og elise90, men siden dette er vår første pp, så har eg ingenting å sammenligne med. Har ikke følgt med på el tidligere, så vet ikke hva som er "normalt" for meg.. Men har nå hatt el slim i en uke.. Har ikke fått lagt flere aksjer siden onsdag, så håper ikke vi har gått glipp av noe... Men blir gal av alle symptomene som eg såkalt merker, google er en farlig ting.. 😛😂

Endret av Kanskjelykke2016

I dag er jeg enten 4 eller 6 DPO....skulle ha el på onsdag etter sykluskalenderen, men er rimelig sikker den var på mandag. Har hatt endel mensmurringer både i går og i dag...og det kjennes litt ut som om puppene er tyngre....men men...kanskje innbilt svangerskap ;) hihi :)

Hvordan er det med dere andre som er i dpo-land?

Jeg kjenner meg veldig ferdig med prøving. 

Altså har fått for meg at dette er siste mnd med prøving. 

Håper det stemmer :) 

Han en god følelse, men er redd jeg vil bli veldig skuffet. 

Har ikke noen særlige symptomer, ikke stoler jeg på meg selv med symptomene heller fordi jeg har innbilt meg symptomer så masse nå at det har jeg gitt opp :) 

Jeg har som sagt hatt slim både 24, 29 og 30. Så jeg aner ikke når eggløsning har vært. Men jeg er nok i dpoland uansett. Vil nesten tippe 8 eller 3 dpo. Veldig rart å si det sånn, men eggløsning må ha vært en av de dagene jeg hadde slim, eller dagen etter slimet. Hm. Kjenner ikke så mye symptomer bortsett fra at jeg har hatt litt stikk/ømhet i sidene i magen for noen dager siden. Og kløe på den ene nippelen de siste to dagene. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...