Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #1 Del Skrevet 14. april 2015 Hei! Etter jul begynte vi prøve på å bli gravide. I slutten av Januar satt jeg med positiv grav test. Dog veldig svak, så testet nok veldig tidlig. Men merket så mange symptomer så testet. Fem dager på rad fikk jeg svak svak positive som ble sterkere men aldri helt sterke før mensen kom. Samme skjedde nå denne mnd. Hadde el 1/4, og fikk positiv test fredag. (VET det er veldig tidlig, altfor tidlig og teste og at d ofte ender i kjemisk. ) Trenger ikke informere meg om hvor dum jeg er som tester tidlig, er ikke svar på d jeg er ute etter. Merket både i Januar og nå forrige uke symptomer. Veldig ømme bryster, stikninger, småkvalme, og diverse andre tegn jeg har opplevd tidlig i de to andre svangerskapene mine. Igår syns jeg testen var svakere og idag syntes den nesten ikke mer. Samt at jeg fikk litt menssmerter igår så jeg skjønte mensen var påvei. Kom idag! Pleier alltid spotte bittelitt lyserosa før mens, men både idag og den gangen i Januar begynte alt m mere brun, rar utflodlignende. (Sorry detaljer) Derfor jeg er sikker på at dette var kjemisk, altså at d prøvde feste seg slik at det sendte ut hcg så jeg fikk positive tester før d gikk til grunne. Aldri før vært prøver da de to andre svangerskapene skjedde etter første pilleslutt, samt første mens etter fødsel. Virker som det har vanskelig for å feste seg nå. Noen som har noen tips? Vi har jo ikke akkurat prøvd lenge, men jeg bare lurer. Hva gjorde du den mnd det klaffet for dere etter noen mnd prøving feks? Beklager langt innlegg 😊 Anonymous poster hash: 63899...01e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144209773-2-kjemisk-hvordan-f%C3%A5-egget-til-%C3%A5-feste-seg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #2 Del Skrevet 14. april 2015 Heter vel kanskje ikke kjemisk, men heller veldig tidlig SA. Anonymous poster hash: 63899...01e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144209773-2-kjemisk-hvordan-f%C3%A5-egget-til-%C3%A5-feste-seg/#findComment-147139232 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SLURPÅ Skrevet 14. april 2015 #3 Del Skrevet 14. april 2015 Velkommen i klubben jeg har hatt 6 kjemiske og 1 SA. Kjemisk har jeg hat okt,nov des og Jan SA vart barre 4+3 og har hat kjemisk siden det. Jeg tester tidli og når tante rød er forventa kommer den. Fra 4 - 9 Dpo får jeg positive tester og blir sterkere og så stopper det opp og blir svakere. Blir ikkje skuffa og har det slik at jeg er 43 år og rekner med at jeg vil slite lenge. Ein dag klaffer det. Tvi tvi. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144209773-2-kjemisk-hvordan-f%C3%A5-egget-til-%C3%A5-feste-seg/#findComment-147139276 Del på andre sider Flere delingsvalg…
attpåklattnr2 Skrevet 15. april 2015 #4 Del Skrevet 15. april 2015 Hei! Etter jul begynte vi prøve på å bli gravide. I slutten av Januar satt jeg med positiv grav test. Dog veldig svak, så testet nok veldig tidlig. Men merket så mange symptomer så testet. Fem dager på rad fikk jeg svak svak positive som ble sterkere men aldri helt sterke før mensen kom. Samme skjedde nå denne mnd. Hadde el 1/4, og fikk positiv test fredag. (VET det er veldig tidlig, altfor tidlig og teste og at d ofte ender i kjemisk. ) Trenger ikke informere meg om hvor dum jeg er som tester tidlig, er ikke svar på d jeg er ute etter. Merket både i Januar og nå forrige uke symptomer. Veldig ømme bryster, stikninger, småkvalme, og diverse andre tegn jeg har opplevd tidlig i de to andre svangerskapene mine. Igår syns jeg testen var svakere og idag syntes den nesten ikke mer. Samt at jeg fikk litt menssmerter igår så jeg skjønte mensen var påvei. Kom idag! Pleier alltid spotte bittelitt lyserosa før mens, men både idag og den gangen i Januar begynte alt m mere brun, rar utflodlignende. (Sorry detaljer) Derfor jeg er sikker på at dette var kjemisk, altså at d prøvde feste seg slik at det sendte ut hcg så jeg fikk positive tester før d gikk til grunne. Aldri før vært prøver da de to andre svangerskapene skjedde etter første pilleslutt, samt første mens etter fødsel. Virker som det har vanskelig for å feste seg nå. Noen som har noen tips? Vi har jo ikke akkurat prøvd lenge, men jeg bare lurer. Hva gjorde du den mnd det klaffet for dere etter noen mnd prøving feks? Beklager langt innlegg 😊 Anonymous poster hash: 63899...01e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144209773-2-kjemisk-hvordan-f%C3%A5-egget-til-%C3%A5-feste-seg/#findComment-147140214 Del på andre sider Flere delingsvalg…
litlå85 Skrevet 19. april 2015 #5 Del Skrevet 19. april 2015 Hei! Etter jul begynte vi prøve på å bli gravide. I slutten av Januar satt jeg med positiv grav test. Dog veldig svak, så testet nok veldig tidlig. Men merket så mange symptomer så testet. Fem dager på rad fikk jeg svak svak positive som ble sterkere men aldri helt sterke før mensen kom. Samme skjedde nå denne mnd. Hadde el 1/4, og fikk positiv test fredag. (VET det er veldig tidlig, altfor tidlig og teste og at d ofte ender i kjemisk. ) Trenger ikke informere meg om hvor dum jeg er som tester tidlig, er ikke svar på d jeg er ute etter. Merket både i Januar og nå forrige uke symptomer. Veldig ømme bryster, stikninger, småkvalme, og diverse andre tegn jeg har opplevd tidlig i de to andre svangerskapene mine. Igår syns jeg testen var svakere og idag syntes den nesten ikke mer. Samt at jeg fikk litt menssmerter igår så jeg skjønte mensen var påvei. Kom idag! Pleier alltid spotte bittelitt lyserosa før mens, men både idag og den gangen i Januar begynte alt m mere brun, rar utflodlignende. (Sorry detaljer) Derfor jeg er sikker på at dette var kjemisk, altså at d prøvde feste seg slik at det sendte ut hcg så jeg fikk positive tester før d gikk til grunne. Aldri før vært prøver da de to andre svangerskapene skjedde etter første pilleslutt, samt første mens etter fødsel. Virker som det har vanskelig for å feste seg nå. Noen som har noen tips? Vi har jo ikke akkurat prøvd lenge, men jeg bare lurer. Hva gjorde du den mnd det klaffet for dere etter noen mnd prøving feks? Beklager langt innlegg 😊 Anonymous poster hash: 63899...01e Hadde ma i desember sa/kjemisk i januar og nå i april, skal til legen på tirsdag og spør om jeg kan få prøve hormostøtte, har lest om utrolig mange som har fått det og da går det bra. Å det er ikke farlig å prøve. Så jeg håperrrrr jeg får det Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144209773-2-kjemisk-hvordan-f%C3%A5-egget-til-%C3%A5-feste-seg/#findComment-147149048 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå