Gå til innhold

Hva skal deres gutter i skolealder ha på seg på 17 mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satser hardt på å få 11 åringen til å ha på dress. Men han bestemmer dette til dels selv, så vi får se.. ;-)

Anonymous poster hash: 90e2e...55f

Fortsetter under...

Skrevet

Hvorfor lurer du egentlig; siden du tross alt ikke er ute etter inspirasjon?

Er det kanskje så enkelt at du er ute etter å skape litt "liv" her inne- var vel lenge siden du hadde fått oppmerksomhet nå?

Hjertehjertesmiiiiiiiletegn......

Anonymous poster hash: 73be8...d05

Er ett vanlig spm her inne dette vel???

Skrevet

Ka farsken e de me dåkk som må kommenter matrosdressan!!!!! De va vel itj spørsmål om ka dåkkes onga itj skoill gå me!!

Uthænging og mobbing kailles de.

Sikkert dåkk foreldran som vise dåkkers onga å kem som e *rart* kledd!

Fysj og føy

Skrevet

Eldste skal nok ha en fargerik bukse og skjorte. Joggesko og antageligvis ytterjakke.

Minste skal ha på arvet dress.

Anonymous poster hash: 8776b...941

Skrevet

Fin bukse, hvit skjorte og slips. Og vi bor på vetlandet, så trolig regnjakke og støvler utenpå :D

Anonymous poster hash: ec0a4...456
Skrevet

Festdrakter. 5 og 7 år.

Anonymous poster hash: eb395...bfa

Annonse

Skrevet

Aner ikke faktisk... Han har brukt bunad frem til nå, men nå om å få slippe det i år. Matrosdress har jeg aldri likt, men synes også at dressbukse eller chinos er skikkelig kleint. Det blir bare ikke fint og jeg vegrer meg for å kjøpe ei bukse for å bruke den en eneste gang....

Anonymous poster hash: afa01...b6e

Kleint med chinos??? Hvilken bukse er innafor da?

Vi kjøper chinos, og bruker de i bursdager og til halvpent i ettertid. Null problem.

Anonymous poster hash: d3a2c...7a6

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Oppfordrer dere til å holde dere til temaet, tråden sporer veldig av til tider. Diskuter sak og ikke person, ellers blir tråden moderert.

Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

Skrevet

Aner ikke faktisk... Han har brukt bunad frem til nå, men nå om å få slippe det i år. Matrosdress har jeg aldri likt, men synes også at dressbukse eller chinos er skikkelig kleint. Det blir bare ikke fint og jeg vegrer meg for å kjøpe ei bukse for å bruke den en eneste gang....

Vi kjøper chinos, og bruker de i bursdager og til halvpent i ettertid. Null problem.

Chinos er det det går i til hverdags på skolen her😊
Skrevet

Chinos er det det går i til hverdags på skolen her😊
Det er forskjell på chinos.

Vi har kjøpt chinos du kan brette opp buksebeinet på så er det olastoff under. Ser mer ut som en dressbukse, og litt tøff som gutter stort sett vil være når de er 9 år.

Den er litt mer forseggjort enn vanlige chinos du kjøper på kappahl.

Så det er mer enn pent nok med chinos på 17.mai! Det er elegant og tøft på samme tid!

Skrevet

En skikkelig gammeldags matrosdress er kult det da, men det krever jo sin gutt å kle seg så forskjellig fra resten av guttene. Modige og typete barn som tør å ha en egen smak er tøft synes jeg!

http://www.oslobilder.no/OMU/OB.F20299C?query=%22lue%22&count=66&search_context=1&pos=57

Anonymous poster hash: b1767...07d

Uffameg, det der er ikke mye fint på en som er mer enn 4 år. Ja, ja folk har like smak, men jeg hadde aldri i livet fått min gutt til å ta på seg noe sånt, selv ikike på et karneval. Det er helt riktig at man ikke skal le eller erte andre pga klærne, men det tror jeg nok dessverre hi vil oppleve på 17 mai :(

Anonymous poster hash: 21c34...430

Skrevet

En skikkelig gammeldags matrosdress er kult det da, men det krever jo sin gutt å kle seg så forskjellig fra resten av guttene. Modige og typete barn som tør å ha en egen smak er tøft synes jeg!

http://www.oslobilder.no/OMU/OB.F20299C?query=%22lue%22&count=66&search_context=1&pos=57

Anonymous poster hash: b1767...07d

Uffameg, det der er ikke mye fint på en som er mer enn 4 år. Ja, ja folk har like smak, men jeg hadde aldri i livet fått min gutt til å ta på seg noe sånt, selv ikike på et karneval. Det er helt riktig at man ikke skal le eller erte andre pga klærne, men det tror jeg nok dessverre hi vil oppleve på 17 mai :(

Anonymous poster hash: 21c34...430

At du ikke synes det er pent er Ok, men skjønner virkelig ikke hvorfor du føler du må fortelle om det her... Ingen som har bedt om meningen på hvorvidt det er pent eller ikke . Gutta mine liker det, og det er tross alt det som betyr noe. Jeg har forresten såpass tro på mine barns venner og klassekamerater at noe erting ikke vil forekomme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...