Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Jeg har hatt vondt i hue siden kl 22.00 i går kveld og like vondt. Er det farlig å ta paracet? Anonymous poster hash: b706c...ca0
LillePipp Skrevet 14. april 2015 #2 Skrevet 14. april 2015 Det er greit å ta Paracet om du har vondt Bare hold bruken av smertestillende så lav som mulig. Det er i alle fall beskjeden jeg fikk fra apoteket
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #3 Skrevet 14. april 2015 Ja, paracet kan du ta bare du tar minst mulig. Jeg sliter også mye med hodepine nå, så må ta paracet innimellom når det er på det verste. Drikk masse vann og få litt frisk luft i tillegg, kan hjelpe litt det også. Anonymous poster hash: c6db4...cda
FruTB Skrevet 14. april 2015 #4 Skrevet 14. april 2015 Prøv å drikk en kopp kaffe i tillegg til paracet/istedenfor. Koffeinet kan hjelpe på hodepinen. Jeg sliter også veldig med hormonell hodepine, paracet virker ikke alene, men sammen med en kopp kaffe gjør det susen
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #5 Skrevet 14. april 2015 Jeg merket dette. Paracet ga ingen effekt... Anonymous poster hash: b706c...ca0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå