Gå til innhold

bytte navn til kallenavnet etter ett år..for dumt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis kallenavnet er et ordentlig navn så ville jeg ikke reagert på det. Svigermoren min har gjort det etter å hatt et kallenavn hele livet, hun har det "ekte" navnet som mellomnavn siden de er ganske forskjellige.

Anonymous poster hash: fc5ec...fe9

Det kommer veldig an på navnet. Charlotte til Lotte går. Men ville ikke gått fra Victoria til Vicky. Men gjør det egentlig noe da at det gamle navnet står på papirene selv om dere bruker kallenavnet? Senere kan hun jo velge hva hun vil bruke selv.

Min bestefar brukte kallenavnet sitt i alle år. Jeg trodde faktisk det var det han het helt til begravelsen hvor det fulle navnet hans stod på heftene.

Anonymous poster hash: 75986...ecb

Annonse

Jeg ønsket selv alltid at jeg hadde et litt langt navn som hadde kallenavn. Mitt var kort og enkelt og kunne ikke gjøres så mye med. Synes det bare er koselig å ha et annet navn på papiret enn det man bruker til vanlig, jeg. Synes det er litt rart å bytte når hun er ett år, også. Kan likegodt vente til hun er 18 og kan gjøre det selv om hun ønsker. Men det er min mening, er jo opp til dere:)

Anonymous poster hash: 0e4cd...d8e

Vet ikke hva navnet er, men synes ikke det gjør noe å endre om personen bare kommer til å bruke det navnet uansett. Vi byttet fra Emmeline til Emmy, dog før det ble offisielt, men vi visste at vi bare kom til å bruke Emmy uansett. Det finnes ingen regler, og jeg synes dere skal gjøre slik som dere selv ønsker!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...