Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Hei, i dag er det en uke siden jeg starter på knekkebrød dietten. Var vansklig ( forsatt litt vanskelig å følge ) er så glad i god mat, snop , chips osv. Men har gått fint, gikk på vekten i dag å jeg har gått ned 3 kg!! kunne ikke vært gladere, dette talet motiverte meg til å forsette:) noen andre så vil dele sin erfaring med denne dietten? Anonymous poster hash: 7f9bf...047
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #2 Skrevet 14. april 2015 Hva går det ut på? Bytte ut brød med knekkebrød? Anonymous poster hash: 6be59...27c
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #3 Skrevet 14. april 2015 Det går ut på å spise veldig lite. Anonymous poster hash: a1886...349
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #4 Skrevet 14. april 2015 Ja, jeg spiser 1-2 knekkebrød til frokost, med skinke eller noe lett produkt, lunch spiser jeg det samme. Til middag har jeg spist kyllingfile, enten stekt i stekepanne eller i ovnen, med 2 ss pasta å grønnsaker. Kveldsmat : knekkebrød med pålegg, kokt egg. Spiser ca hver 3 time. Viktig å drikke mye vann. Anonymous poster hash: 7f9bf...047
Gjest Runforit Skrevet 14. april 2015 #5 Skrevet 14. april 2015 Knekkebrød diett eller sjokolade diett; det handler om kalori inn/ut. Går ut i fra at du sulter deg selv så de 3 kg er vannvekt. Fortsetter du å sulte deg så brenner du bort verdifull muskelmasse, setter ned forbrenningen og vil ha det knallmorro med ekstra fett som kommer på etter endt diett frem til balansen mellom muskeler og fett er gjenopprettet.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #6 Skrevet 14. april 2015 Herregud, begynn å ta vare på kroppen deres! Vær aktiv og spis sunt og normalt. Hva er vitsen med disse diettene hvor man går ned 3 kg på en uke, og begynner å spise "normalt" igjen og ender opp på startvekt igjen? Endre livsstil heller! Anonymous poster hash: 421b6...17f
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #7 Skrevet 14. april 2015 Jeg har byttet ut brød med knekkebrød (Rugsprø) fra februar. Ellers spiser jeg alt som før, både snop, middag og helt vanlig kosthold. Jeg har gått ned ca 1 kg i måneden på å gjøre dette (NB, har begynt å trene litt mer regelmessig) Men jeg spiste jo mye brød da, ca 7-8 skiver hver dag, i tillegg til alt annet. Nå spiser jeg 8 skiver rugsprø i stedet. jeg skulle ned 6 kg, men jeg er ikke noe diettmenneske. Jeg syntes dette lille grepet er greit, da går jeg ned 1 kg pr måned, og er der jeg vil være i juli/august, det synes jeg er sunn vektnedgang. Men da må man selvføelgelig være tålmodig. Det er jo vanskelig i seg selv. Men: Noe annet har skjedd etter at jeg kuttet brød. Jeg har fått mye finere hud, har alltid vært så plaget med kviser, men nå er det helt borte!! I tillegg hadde jeg mye vondter i kroppen, stive ledd, vondt i knærne og slikt. Det er også helt borte. Anonymous poster hash: dfac5...bdd
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #8 Skrevet 14. april 2015 Jeg sulter meg ikke, jeg et mer mat nå enn før, før spiste jeg ikke frokost, eller kveldsmat. Nå spiser jeg 4-5 ganger om dagen. Bare sunnere, å knekkebrød i steden for skiver. Anonymous poster hash: 7f9bf...047
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #9 Skrevet 14. april 2015 Jeg har byttet ut brød med knekkebrød (Rugsprø) fra februar. Ellers spiser jeg alt som før, både snop, middag og helt vanlig kosthold. Jeg har gått ned ca 1 kg i måneden på å gjøre dette (NB, har begynt å trene litt mer regelmessig) Men jeg spiste jo mye brød da, ca 7-8 skiver hver dag, i tillegg til alt annet. Nå spiser jeg 8 skiver rugsprø i stedet. jeg skulle ned 6 kg, men jeg er ikke noe diettmenneske. Jeg syntes dette lille grepet er greit, da går jeg ned 1 kg pr måned, og er der jeg vil være i juli/august, det synes jeg er sunn vektnedgang. Men da må man selvføelgelig være tålmodig. Det er jo vanskelig i seg selv. Men: Noe annet har skjedd etter at jeg kuttet brød. Jeg har fått mye finere hud, har alltid vært så plaget med kviser, men nå er det helt borte!! I tillegg hadde jeg mye vondter i kroppen, stive ledd, vondt i knærne og slikt. Det er også helt borte. Anonymous poster hash: dfac5...bdd Så heldig du er som klarer å spise knekkebrød uten å sulte. Det sies at knekkebrød faktisk ikke egentlig er så mye bedre enn brød (tenker kalori og karbohydrater), men èn skive brød er to knekkebrød. Så fra å spise 8 brødskiver til 8 knekkebrød, gjør at du faktisk har halvert mengden du får i deg. Dette er knekkebrød generelt. Kanskje rugsprø er bedre eller mindre bedre enn andre knekkebrød, det vet jeg ikke. Men generelt. Jeg sulter når jeg spiser knekkebrød. Jeg må sikkert ha 5-6 knekkebrød for å tilsvare mettheten av to brødskiver. Kanskje det har noe med at blodsukkeret reagerer annerledes på knekkebrød? Hmm. Planen er at jeg også skal gå over til kun knekkebrød etter fødselen i juni, rett og slett for å unngå stivelse. Og et håp om å gå ned i vekt... Anonymous poster hash: e925b...afc
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #10 Skrevet 14. april 2015 Herregud, begynn å ta vare på kroppen deres! Vær aktiv og spis sunt og normalt. Hva er vitsen med disse diettene hvor man går ned 3 kg på en uke, og begynner å spise "normalt" igjen og ender opp på startvekt igjen? Endre livsstil heller! Anonymous poster hash: 421b6...17f Hva vet du om motivasjonen til HI? Kanskje hun spiser normalt, men vil ned 5 kg før ferien? Kanskje hun veier 120 kg og må ned av helsemessige årsaker? er man fornøyd med vekta så holder det å spise normalt ja! Dersom man vil eller må ned, så er slike kurer helt utmerket for en periode Anonymous poster hash: 6be59...27c
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #11 Skrevet 14. april 2015 Jeg har byttet ut brød med knekkebrød (Rugsprø) fra februar. Ellers spiser jeg alt som før, både snop, middag og helt vanlig kosthold. Jeg har gått ned ca 1 kg i måneden på å gjøre dette (NB, har begynt å trene litt mer regelmessig) Men jeg spiste jo mye brød da, ca 7-8 skiver hver dag, i tillegg til alt annet. Nå spiser jeg 8 skiver rugsprø i stedet. jeg skulle ned 6 kg, men jeg er ikke noe diettmenneske. Jeg syntes dette lille grepet er greit, da går jeg ned 1 kg pr måned, og er der jeg vil være i juli/august, det synes jeg er sunn vektnedgang. Men da må man selvføelgelig være tålmodig. Det er jo vanskelig i seg selv. Men: Noe annet har skjedd etter at jeg kuttet brød. Jeg har fått mye finere hud, har alltid vært så plaget med kviser, men nå er det helt borte!! I tillegg hadde jeg mye vondter i kroppen, stive ledd, vondt i knærne og slikt. Det er også helt borte. Anonymous poster hash: dfac5...bdd Så heldig du er som klarer å spise knekkebrød uten å sulte. Det sies at knekkebrød faktisk ikke egentlig er så mye bedre enn brød (tenker kalori og karbohydrater), men èn skive brød er to knekkebrød. Så fra å spise 8 brødskiver til 8 knekkebrød, gjør at du faktisk har halvert mengden du får i deg. Dette er knekkebrød generelt. Kanskje rugsprø er bedre eller mindre bedre enn andre knekkebrød, det vet jeg ikke. Men generelt. Jeg sulter når jeg spiser knekkebrød. Jeg må sikkert ha 5-6 knekkebrød for å tilsvare mettheten av to brødskiver. Kanskje det har noe med at blodsukkeret reagerer annerledes på knekkebrød? Hmm. Planen er at jeg også skal gå over til kun knekkebrød etter fødselen i juni, rett og slett for å unngå stivelse. Og et håp om å gå ned i vekt... Anonymous poster hash: e925b...afc Det er da stivelse i knekkebrød? Anonymous poster hash: 1f70d...6d9
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #12 Skrevet 14. april 2015 Jeg har byttet ut brød med knekkebrød (Rugsprø) fra februar. Ellers spiser jeg alt som før, både snop, middag og helt vanlig kosthold. Jeg har gått ned ca 1 kg i måneden på å gjøre dette (NB, har begynt å trene litt mer regelmessig) Men jeg spiste jo mye brød da, ca 7-8 skiver hver dag, i tillegg til alt annet. Nå spiser jeg 8 skiver rugsprø i stedet. jeg skulle ned 6 kg, men jeg er ikke noe diettmenneske. Jeg syntes dette lille grepet er greit, da går jeg ned 1 kg pr måned, og er der jeg vil være i juli/august, det synes jeg er sunn vektnedgang. Men da må man selvføelgelig være tålmodig. Det er jo vanskelig i seg selv. Men: Noe annet har skjedd etter at jeg kuttet brød. Jeg har fått mye finere hud, har alltid vært så plaget med kviser, men nå er det helt borte!! I tillegg hadde jeg mye vondter i kroppen, stive ledd, vondt i knærne og slikt. Det er også helt borte. Anonymous poster hash: dfac5...bdd Så heldig du er som klarer å spise knekkebrød uten å sulte. Det sies at knekkebrød faktisk ikke egentlig er så mye bedre enn brød (tenker kalori og karbohydrater), men èn skive brød er to knekkebrød. Så fra å spise 8 brødskiver til 8 knekkebrød, gjør at du faktisk har halvert mengden du får i deg. Dette er knekkebrød generelt. Kanskje rugsprø er bedre eller mindre bedre enn andre knekkebrød, det vet jeg ikke. Men generelt. Jeg sulter når jeg spiser knekkebrød. Jeg må sikkert ha 5-6 knekkebrød for å tilsvare mettheten av to brødskiver. Kanskje det har noe med at blodsukkeret reagerer annerledes på knekkebrød? Hmm. Planen er at jeg også skal gå over til kun knekkebrød etter fødselen i juni, rett og slett for å unngå stivelse. Og et håp om å gå ned i vekt... Anonymous poster hash: e925b...afc Det er da stivelse i knekkebrød? Anonymous poster hash: 1f70d...6d9 Hm. Da var det i så fall noe annet jeg tenkte på. Ikke at jeg kommer på hva det kunne vært. Var noe jeg leste for lenge siden i en artikkel, som jeg ikke finner igjen. Anonymous poster hash: e925b...afc
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #13 Skrevet 14. april 2015 Jeg har byttet ut brød med knekkebrød (Rugsprø) fra februar. Ellers spiser jeg alt som før, både snop, middag og helt vanlig kosthold. Jeg har gått ned ca 1 kg i måneden på å gjøre dette (NB, har begynt å trene litt mer regelmessig) Men jeg spiste jo mye brød da, ca 7-8 skiver hver dag, i tillegg til alt annet. Nå spiser jeg 8 skiver rugsprø i stedet. jeg skulle ned 6 kg, men jeg er ikke noe diettmenneske. Jeg syntes dette lille grepet er greit, da går jeg ned 1 kg pr måned, og er der jeg vil være i juli/august, det synes jeg er sunn vektnedgang. Men da må man selvføelgelig være tålmodig. Det er jo vanskelig i seg selv. Men: Noe annet har skjedd etter at jeg kuttet brød. Jeg har fått mye finere hud, har alltid vært så plaget med kviser, men nå er det helt borte!! I tillegg hadde jeg mye vondter i kroppen, stive ledd, vondt i knærne og slikt. Det er også helt borte. Anonymous poster hash: dfac5...bdd Så heldig du er som klarer å spise knekkebrød uten å sulte. Det sies at knekkebrød faktisk ikke egentlig er så mye bedre enn brød (tenker kalori og karbohydrater), men èn skive brød er to knekkebrød. Så fra å spise 8 brødskiver til 8 knekkebrød, gjør at du faktisk har halvert mengden du får i deg. Dette er knekkebrød generelt. Kanskje rugsprø er bedre eller mindre bedre enn andre knekkebrød, det vet jeg ikke. Men generelt. Jeg sulter når jeg spiser knekkebrød. Jeg må sikkert ha 5-6 knekkebrød for å tilsvare mettheten av to brødskiver. Kanskje det har noe med at blodsukkeret reagerer annerledes på knekkebrød? Hmm. Planen er at jeg også skal gå over til kun knekkebrød etter fødselen i juni, rett og slett for å unngå stivelse. Og et håp om å gå ned i vekt... Anonymous poster hash: e925b...afc Metthetsfølelsen handler vel om mengde mat i magen også? To knekkebrød føles ikke så mye ut, spiser jeg to brødskiver føler jeg meg stappa.. Spiser jeg en sjokolade kan magen fortsatt være sulten men kalirier har jeg jo fått i meg nok av. Knekkebrøddietten høres fryktelig ut forresten, jeg hadde ikke holdt en dag. Derfor går jeg ikke på diett.. Anonymous poster hash: e51cb...63a
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #14 Skrevet 14. april 2015 Første uken er det altid vann du mister! Prøv noen uker til og vekten vil stå stille. Anonymous poster hash: fb172...ebc
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #15 Skrevet 14. april 2015 Knekkebrød diett eller sjokolade diett; det handler om kalori inn/ut. Går ut i fra at du sulter deg selv så de 3 kg er vannvekt. Fortsetter du å sulte deg så brenner du bort verdifull muskelmasse, setter ned forbrenningen og vil ha det knallmorro med ekstra fett som kommer på etter endt diett frem til balansen mellom muskeler og fett er gjenopprettet. Signerer. Det er først om fremst vann og muskler du mister. Ikke til å anbefale. Håper du trener nok, spesielt styrke, ved siden av. Anonymous poster hash: 6fa91...30d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå